2020-08-10, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Ett mkt bra inlägg, som ger en sann bild.

Hon lekte med mäns känslor, hon utnyttjade även lurade många män sexuellt när inte SD ställde upp 2-4 ggr i veckan.
När det passade henne fick de även vara med på lite burkletande, och även bjuda henne på resor.

Vissa var tråkiga, dumma i huvudet, hade getskägg, och lite annat smått och gått som finns att läsa i hennes chattar, med både kvinnor och män.
Offerkoftan satt lika fastklistrad som mobilen på henne.

Undrar hur många parförhållanden/äktenskap hon var delaktig i att ha förstört!

Det kan finnas en del lurade/besvikna män och ex som ville hämnas.

Vilka då? Eller spånar du bara?
Citera
2020-08-10, 22:19
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hur fan kan man se så lycklig ut när man är skyldig till åtminstone skyddande av brottsling, och mördaren står bakom kameran? Jag begriper inte.

"SD och HD är en och samma person, de är ETT"

"Där HD pekar, gräver SD"

Kärleken blommar i maj 2020:

https://imgur.com/3BBgxpF

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-08-10, 23:09
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
/.../ Det var också hösten -15 (nov) som SD registrerade sin enskilda firma. Har det i utredningen ställts frågor om varför han registrerade firman? Vilka uppdrag har han tagit i den? Finns det ett särskilt företagskonto som är kopplat till firman?
Här finns svaret:
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Senast redigerad av letsdoit 2020-08-10 kl. 23:16.
Citera
2020-08-10, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hur fan kan man se så lycklig ut när man är skyldig till åtminstone skyddande av brottsling, och mördaren står bakom kameran? Jag begriper inte.

Ang HD: om det står så klart att hon begått brott så blir det något märkligt att Hiding släppte och avskrev henne.
Jag begriper inte.

Citat:
Ursprungligen postat av MrBarnaby
En liten (anonym) fågel viskade i mitt öra att den komplettering som lämnades in i juli inte innehöll något som försvaret ens behövde ta ställning till, så det lutar väl åt att HR så småningom kommer att göra samma bedömning som TR gjorde. Om inte ett mirakel (ur åklagarperspektiv) inträffar förstås.

Nu krävs det ju ingen ny bevisning för att HR skall döma annorlunda, de kan ju göra en helt annan värdering av det framlagda materialet/åtalet.
Större mirakel har inträffat.
Citera
2020-08-10, 23:59
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Många osaningar på hög..
Vad har du fått det infrån att SD krävde 100% kontroll över Lena när det bevisligen var precis tvärt om. Äganderätten över SD var det Lena som krävde så in absurdum att hon pumpade SD på intima uppgifter om HD vilka hon sen använde som vapen i avsikt att förstöra den relation hon själv var utestängd från.

Lena var "mannen" som förföljde, kontrollerade och trakasserade paret D då hon blev avvisad.
Med din genusstatistik var det Lena som slog ihjäl SD.

Lena accepterade inte att bli nobbad på precis samma sätt som många våldsmän.

Att SD är en psykopat är lögn.

Det är ogörligt att fila ner dom rektanggulära bitarna i genuspuzzlet att passa i dom runda hålen som fallet Wesström består av.

Du kan inte ha läst FUP därför föreslår jag du läser den och återkommer med ett logiskt resonemang grundat på hur det i verkligheten förhöll sig.

"Vad har du fått det infrån att SD krävde 100% kontroll över Lena".
Jadu Snor-Johan, vad sägs om SD:s egna ord:

A168, del E; s. 3526ff:
1 mars 2017:
10:18 L Du ställer orimliga krav. Jag försöker. Du kräver dump. Finns ingen. Eftersom du säger jag ska räkna med att du har tillgång till mina konton. Och plötsligt "tar kärleken slut" och vi ska höras "VARTEFTER". Ackompanjerat av okvädningsord om att jag utnyttjar och aldrig menat nåt. Och fortfarande är jag kvar
10:20 S: Om mina krav är orimliga så har vi ingen chans. Kommer aldrig acceptera något annat än 100%.
Inte ens säkert 100% räcker.

11:17 S: Som sagt så berättar man ALLT i den relation jag ville ha med dig. UTAN att vara tillfrågad. VET att den andre vill veta. DELAR livet och allting.
14:38 L: Påminner: Det var DU som inte ville höra om SL, frågade om N istället
När det fanns nåt påtagligt att säga gjorde jag det
Idag med
14:38 S: Ja. Du måste överprestera har jag sagt. Du måste berätta varje steg du tar i princip. Vad du äter till frukost, vad du tänker när du cyklar osv.
14:41 S: Du får inte misstro mig en enda sekund. Jag misstror dig till 100%
14:42 S: Du lär förneka att du gör det. Ser fram emot att höra hur du tänker att du gör med SL. För antingen ljuger du för mig som vanligt, eller så är du så in i helvete korkad att du bör städas bort ur mänskligheten, eller så är du elak med samma påföljd
17:13 S: Jag kräver 100%
20:10 S: Fortsätt gärna berätta om ALLT om du vill fä mig tro.
22:07 S: Förväntar mig 100% tillit och delning från dig.

Det fetade i ditt inlägg: jag utgår från att du driver för denna projicering är nämligen pinsamt jävla uppenbar.

Den enda som jönsar om genus är du. Cringe as fuck.😉
Citera
2020-08-11, 00:14
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
För Snoris är det solklart. Oavsett gärningsman är motivet redan klart. Det är ”Lenas alla fel”.

Hag har tidigare visat att i NFCs rapport är många av föremålen på brottsplatsen kontrollerade även mot de anhöriga, vilket med säkerhet visar att +4 för att det är Lena och inte hennes barn. Det finns registrerat under varje rapport vilka som är motkollade för DNA för just den rapporten.

Det blir tjatigt när Snoris fortsätter att sprida felaktigheter utan att visa från FUP hur han kommer fram till det och sedan struntar i att han är motbevisad.

Vem bryr sig vad S-J anser, tror det står klart för alla att han bara muppar omkring i tråden.

Ok, då är de alltså uteslutna gällande blodet på brottsplatsen. End of story.

Så den enda DNA-träffen från brottsplatsen kommer alltså från SD, i form av sperma på mordoffret?
Hoppas de kan tidsbestämma fyndet inom en snar framtid.
Citera
2020-08-11, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33

Så den enda DNA-träffen från brottsplatsen kommer alltså från SD, i form av sperma på mordoffret?
Hoppas de kan tidsbestämma fyndet inom en snar framtid.

Tror inte att tidsbestämd utlösning kommer att göra någon skillnad i bevishänseende; SD lär knappast ha haft sex med LW på BP.
Och det lär nog hursomhelst dröja länge innan dylika spår kan tidsbestämmas till på timmen när.
Citera
2020-08-11, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Det nesligaste för S är väl att han fått smaka på sin egen medicin när det visade sig att både L och H har ljugit för honom. Ett svidande nederlag för den mannen som trodde han var den ende och kunde kräva 100 % lydnad med hot. Fast ett nederlag skulle han nog knappt erkänna för Medinsyn, sig eller nån annan. Tror jag.

Tips till Medinsyn som ömmar för S. Ett intressant avsnitt från Dr Phil (kan ses 6 dgr till). Det handlar om den till synes vanliga familjefadern Chris Watts som mördade sin gravida hustru och två döttrar. Han är en kombo av narcissist och psykopat.
www.tv4play.se/program/dr-phil/12570743?utm_source=permalink&utm_medium=sharing&u tm_campaign=tv4play_sharing

När SD läste FUP blev det många överraskningar för honom.

- LW/HD som han inte hade i sitt, som han trodde, järngrepp

- JG som hade funderingar på om LW fanns hemma hos HD och ringde polisen (envetet)

- bekanta som när LW var försvunnen fick sina tankar mot SD:s inblandning

Jag såg avsnittet Dr Phil igår (som Du hänvisar till) och kunde inte sluta titta då jag ganska fort kom att jämföra med SD. Skrämmande hur till synes "normala" människor i vår omgivning kan visa sig ha så mörkt inre. Har Ni tid att titta, gör det!
Citera
2020-08-11, 06:28
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Samma fågel viskade i mitt öra att det är en mycket detaljerad bevisning som åklagaren lämnat in och risken är väldigt stor att SD snart bor i en enrummare med järngardin och pottskåp.

Bevis behövs inte ännu mer skvaller in i minsta detalj.
Citera
2020-08-11, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
"Vad har du fått det infrån att SD krävde 100% kontroll över Lena".
Jadu Snor-Johan, vad sägs om SD:s egna ord:

A168, del E; s. 3526ff:
1 mars 2017:
10:18 L Du ställer orimliga krav. Jag försöker. Du kräver dump. Finns ingen. Eftersom du säger jag ska räkna med att du har tillgång till mina konton. Och plötsligt "tar kärleken slut" och vi ska höras "VARTEFTER". Ackompanjerat av okvädningsord om att jag utnyttjar och aldrig menat nåt. Och fortfarande är jag kvar
10:20 S: Om mina krav är orimliga så har vi ingen chans. Kommer aldrig acceptera något annat än 100%.
Inte ens säkert 100% räcker.

11:17 S: Som sagt så berättar man ALLT i den relation jag ville ha med dig. UTAN att vara tillfrågad. VET att den andre vill veta. DELAR livet och allting.
14:38 L: Påminner: Det var DU som inte ville höra om SL, frågade om N istället
När det fanns nåt påtagligt att säga gjorde jag det
Idag med
14:38 S: Ja. Du måste överprestera har jag sagt. Du måste berätta varje steg du tar i princip. Vad du äter till frukost, vad du tänker när du cyklar osv.
14:41 S: Du får inte misstro mig en enda sekund. Jag misstror dig till 100%
14:42 S: Du lär förneka att du gör det. Ser fram emot att höra hur du tänker att du gör med SL. För antingen ljuger du för mig som vanligt, eller så är du så in i helvete korkad att du bör städas bort ur mänskligheten, eller så är du elak med samma påföljd
17:13 S: Jag kräver 100%
20:10 S: Fortsätt gärna berätta om ALLT om du vill fä mig tro.
22:07 S: Förväntar mig 100% tillit och delning från dig.

Det fetade i ditt inlägg: jag utgår från att du driver för denna projicering är nämligen pinsamt jävla uppenbar.

Den enda som jönsar om genus är du. Cringe as fuck.😉

Helt klart att SD krävde full kontroll över LW men varför detta intresse för hennes person om han inte hade haft någon typ av känslor för henne? Jag läser in svartsjuka som han aldrig skulle erkänna och i stället får han det att bli 100% kontroll. Kränkt av att LW träffade andra.
Citera
2020-08-11, 10:14
Medlem
Honan6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBarnaby
En liten (anonym) fågel viskade i mitt öra att den komplettering som lämnades in i juli inte innehöll något som försvaret ens behövde ta ställning till, så det lutar väl åt att HR så småningom kommer att göra samma bedömning som TR gjorde. Om inte ett mirakel (ur åklagarperspektiv) inträffar förstås.

Tiden får utvisa om din viskande fågel får rätt. Om det inte har tillkommit någon mer besvärlig bevisning som att beskyddare har sjungit ut, grundligare digitala undersökningar har genomförts på t ex SD:s mobil-appar, nya undersökningar av fler synliga fläckar som missats på Lenas kläder eller det bästa av allt att mordvapnet och Lenas mobil hittas, då kommer din anonyma fågel antagligen få rätt och SD kommer kunna tacka sina forensiska vänner för hjälpen med alla "misstag" genom en helkväll i hans spa med släckt fasadbeslysning nästa sommar.

Det är mycket märkligt att forensikerna missade (?) att begära undersökningar av en så elementär sak som en visuellt synlig spermafläck på offrets kläder i ett mordfall. Åklagaren fick lov att ge direktiv om att undersökningar skulle begäras på alla kläder Lena bar vid anträffandet. Hur många fel har begåtts? För en fällande dom kan det nog räcka med att andra utredare sätts in i fallet för att finna fler detaljer som missats att undersöka vidare.

"Det här kommer aldrig att lösas" var SD:s övertygelse redan när Lena var anmäld försvunnen.

"Företaget Familjen" verkar ha rämnat på riktigt och inget blev nog så bra som SD förväntade sig.
Citera
2020-08-11, 10:20
Medlem
LenaW konfronterar dödshot Stefan Davidsson skickade till hennes son ?
13:26 L: "Önskar du var död"
13:26 L: "Det kommer göra ont ser blodet på A**n"
13:26 S: Ja, det var dumt sagt i affekt. Bad om ursäkt direkt. Inget jag är stolt över
13:26 S: Jag önskar att allt som försämrar mitt liv försvinner ja
13:48 S: Förstår ej bild
14:15 L: A har siffran 8 på sina skidor
14:15 S: Än så länge räcker hans tur
Med tanke på att det är Stefan Davidsson som mordhotar och önskar "allt som försämrar mitt liv försvinner".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in