Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Många osaningar på hög..
Vad har du fått det infrån att SD krävde 100% kontroll över Lena när det bevisligen var precis tvärt om. Äganderätten över SD var det Lena som krävde så in absurdum att hon pumpade SD på intima uppgifter om HD vilka hon sen använde som vapen i avsikt att förstöra den relation hon själv var utestängd från.
Lena var "mannen" som förföljde, kontrollerade och trakasserade paret D då hon blev avvisad.
Med din genusstatistik var det Lena som slog ihjäl SD.
Lena accepterade inte att bli nobbad på precis samma sätt som många våldsmän.
Att SD är en psykopat är lögn.
Det är ogörligt att fila ner dom rektanggulära bitarna i genuspuzzlet att passa i dom runda hålen som fallet Wesström består av.
Du kan inte ha läst FUP därför föreslår jag du läser den och återkommer med ett logiskt resonemang grundat på hur det i verkligheten förhöll sig.
"
Vad har du fått det infrån att SD krävde 100% kontroll över Lena".
Jadu Snor-Johan, vad sägs om SD:s egna ord:
A168, del E; s. 3526ff:
1 mars 2017:
10:18 L Du ställer orimliga krav. Jag försöker. Du kräver dump. Finns ingen. Eftersom du säger jag ska räkna med att du har tillgång till mina konton. Och plötsligt "tar kärleken slut" och vi ska höras "VARTEFTER". Ackompanjerat av okvädningsord om att jag utnyttjar och aldrig menat nåt. Och fortfarande är jag kvar
10:20
S: Om mina krav är orimliga så har vi ingen chans. Kommer aldrig acceptera något annat än 100%.
Inte ens säkert 100% räcker.
11:17 S: Som sagt så berättar man ALLT i den relation jag ville ha med dig. UTAN att vara tillfrågad. VET att den andre vill veta. DELAR livet och allting.
14:38 L: Påminner: Det var DU som inte ville höra om SL, frågade om N istället
När det fanns nåt påtagligt att säga gjorde jag det
Idag med
14:38 S: Ja.
Du måste överprestera har jag sagt. Du måste berätta varje steg du tar i princip. Vad du äter till frukost, vad du tänker när du cyklar osv.
14:41 S: Du får inte misstro mig en enda sekund. Jag misstror dig till 100%
14:42 S: Du lär förneka att du gör det. Ser fram emot att höra hur du tänker att du gör med SL. För antingen ljuger du för mig som vanligt, eller så är du så in i helvete korkad att du bör städas bort ur mänskligheten, eller så är du elak med samma påföljd
17:13 S:
Jag kräver 100%
20:10 S: Fortsätt gärna berätta om ALLT om du vill fä mig tro.
22:07 S:
Förväntar mig 100% tillit och delning från dig.
Det fetade i
ditt inlägg: jag utgår från att du driver för denna projicering är nämligen pinsamt jävla uppenbar.
Den enda som jönsar om genus är du. Cringe as fuck.😉