Dessa förhör med HÅ finns med i slasken, vilka vi inte har tillgång till.
Förhören under rättegången har skett bakom lyckta dörrar. Vilka får delta under dessa förhör förutom den tilltalade, domaren och nämndemännen?
Hur och vem kan läsa allt material, även det maskade?
Du har tidigare lämnat mycket exklusiva detaljer (t ex om Nordsjötrippen och resan hem), vilket inte vem som helst kan ha information om!
Av det du nu skriver, kan man dra den slutsatsen att SD inte är så glad över det som kommit fram om Lenas leverne. Att det som nu skrivs i tråden av dig skrivs om synnerligen känsliga detaljer om Lena som ingen som håller av henne skulle vilja skriva här om.
SD har ju tidigare sagt att Lena och han var de bästa vänner ända till slutet. Och lämna ut Lena på det sättet det skulle ingen vän göra.
Det måste varit en chock för SD att läsa FUP.
SD verkar gediget arg på henne.
Det är nog fler män än SD som är mycket besvikna på LW efter att ha läst FUP. Många som känner sig lurade och utnyttjade, tror jag.
Förhören under rättegången har skett bakom lyckta dörrar. Vilka får delta under dessa förhör förutom den tilltalade, domaren och nämndemännen?
Du har tidigare lämnat mycket exklusiva detaljer (t ex om Nordsjötrippen och resan hem), vilket inte vem som helst kan ha information om!
Av det du nu skriver, kan man dra den slutsatsen att SD inte är så glad över det som kommit fram om Lenas leverne. Att det som nu skrivs i tråden av dig skrivs om synnerligen känsliga detaljer om Lena som ingen som håller av henne skulle vilja skriva här om.
SD har ju tidigare sagt att Lena och han var de bästa vänner ända till slutet. Och lämna ut Lena på det sättet det skulle ingen vän göra.
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det är nog fler män än SD som är mycket besvikna på LW efter att ha läst FUP. Många som känner sig lurade och utnyttjade, tror jag.
Det intressantaste notknapparen tog upp i sitt inlägg var det om slasken. Tyckte jag iaf.
Har SD dolda tillgångar?
Ni som följt tråden vet att jag flera gånger lyft frågor vad det gäller den ekonomiska biten kring SD. Jag får intrycket av att det inte verkar helt utrett. Den tanken förstärktes när jag såg i FUP att SD:s konto-utdrag endast visar bakåt i tid till januari -18. De borde haft med utdrag till åtminstone sommaren -15 eftersom LW och SD var riktigt tajta tills HD under hösten började synas igen ihop med SD. Det var också hösten -15 (nov) som SD registrerade sin enskilda firma. Har det i utredningen ställts frågor om varför han registrerade firman? Vilka uppdrag har han tagit i den? Finns det ett särskilt företagskonto som är kopplat till firman?
Jag tycker det finns en del frågetecken när det gäller SD:s ekonomi och jag noterade för ett tag sen att det inte ses några kontantuttag över huvud taget på SD:s konton. Det tycker jag är något märkligt och det stärker misstanken om att SD kan ha ett hemligt konto till kontanta uttag när han och LW träffades i hemlighet. Ett hemligt konto skulle även kunna förklara hur han kunde dölja presentköpen till LW för sin fru. Det handlade ju inte om presenter för någon 100-lapp precis när han försåg LW med bl a gaskök, liggunderlag, klätterutrustning, sono-högtalare, halsband och örhängen.
Jag har ju även reagerat på att SD syntes ha tankat förhållandevis få gånger om man ser till hans GC-loggar, men så mindes jag en bildlogg där han visar upp ett betalkort som det står Tyr'ns på. Det kan förklara att det inte gick åt så mycket bränsle privat till GC-resor. Han har ju inte precis gjort någon hemlighet av att han kombinerat sina fritidsaktiviteter i anslutning till jobbuppdragen.
I ett förhör med en tidigare kollega blir det tydligt att denne indikerar att han misstänkte att SD hade något att göra med att det försvann dyra mätinstrument för miljonvärden från byggnader runt om i Sverige som SD hade tillgång till. Försäljning av stöldgods gav dolda inkomster?
Utredningen som fortsatte under och efter rättegången leder fällande dom?
Vid rättegången blev det väldigt tydligt att det finns tre personer som undanhållit uppgifter - HD, JG och SOA. Eftersom utredningen fortlöpte kan ÅH fått igenom ytterligare hemliga tvångsmedel gällande den misstänkte och dessa tre vittnen. Den fortsatta utredningen kanske gav JG ännu mer gnagande samvete, så han valt att kontakta åklagaren för att delge information han inte vågat berätta i klartext tidigare? Det skulle nog lätta på trycket i bröstet.
Jag har inte sett om alla SD:s platspositionerande appar i hans mobil har undersökts. Det som kan ses i protokollet för mordnatten är platser där LW:S och SD:s mobiler har mastat och LW:s Google´s tidslinje där inget tyder på att den skulle vara regisserad i efterhand - den tycks stämma med övrig fakta. Det jag funderat på är om man har kontrollerat alla de platspositionerande apparna som fanns i SD:s mobil t ex? Kan han möjligen ha missat radera och manipulera någon app som registrerar position fast platsanvisning inte är påslagen? Jag vet inte vilka appar som positionerar via mobilnätet när platsanvisning är avstängt, men det är ju såna detaljer som en IT-forensiker måste hålla sig uppdaterad om. Eftersom SD var förpassad till singel så kan han registrerat sig i flera dejting-appar som ger förslag på möjliga "ämnen" i närheten. Jag minns t ex att Jan* O*karinen skojade med SD om hans Tinder-tumme t ex. Kanske kompletteringarna innehåller en utförligare digital utredning som faktiskt knyter honom till ett bestämt möte med LW?
Om det stämmer att HD varit iväg ensam och GC:at med egna vänner kan SD ha hamnat i liknande obalans som han verkade hamna i då LW informerade honom att hon skulle till Norge. Jag har för mig att det var efter den informationen som SD vacklade om USA-resan, hoppråttorna skulle bort, han höll strösselförhör och ville inte att döttrarna skulle bo hos honom.
11 dagar kvar till den 21:a, men kanske SD redan fått ta del av hela materialet och fått veta att det sannolikt blir fällande i HR?
------
För eventuella nytillkomna i tråden:
SD har varit häktad som misstänkt för mord 8 månader, genomgått rättegång och friades av TR som ansåg att bevisningen inte räckte till fällande dom. Åklagaren överklagade till Göta Hovrätt. Kompletteringar i bevisningen till ärende B1752-20 skulle vara inlämnat senast 10 juli.
ÅH lämnade ett tilläggsprotokoll på 150 sidor till försvaret den 6/7. I den nya bevisningen finns också en digital sekvens som ska lämnas till hovrätten. ÅH förväntar sig att HR ska ändra den friande domen. Försvaret, som hade tre dagar på sig att gå igenom det kompletterande materialet, begärde tid till 21/7. Då passade ÅH på att begära ytterligare förlängning till den kompletterande bevisningen och Göta Hovrätt beviljade detta. Senast 21/8 ska det vara HR tillhanda.
Det är verkligen bra att du försöker få fram info om det ekonomiska och att du ställer genomtänkta frågor.
Vi får hoppas att polisen tar till sig från dina inlägg och gör ordentligare analyser av ekonomin, både SD:s privata ekonomi och ekonomin för geotouren.
Jag tror att de flesta av dessa män har en djupare förståelse för att Lena redan sedan tidigare hade en skörhet, en sårbarhet (separationsångest). Den skörheten såg SD och grabbade tag i, använde till sin fördel (sex), till bestraffning (kontroll), till tystnade (RT /Telegram) och till att slutligen locka ut henne på sin sista tur.
Jag tror att de förstår att det var SD som bröt ner henne och fick henne att slutligen bli ett vrak, en spillra av sitt forna jag. Hennes oreda hemma var ingenting mot hur hon kände sig.
Jag tror att varje människa med medmänsklighet och som läser FUP ser hur mycket hon kämpar för att komma upp ur hålet och den destruktivt sjuka bindningen till denna man som hon egentligen själv inte riktigt förstår varför hon är så bunden till
Aktbil 168, sid 1611)"10:30 Och han är den bäste älskaren ... Elak, känslomässigt underutvecklad, falsk, utnyttjande. Men ... Ingen är som han, ingen tar mig så långt och djupt som han (menar inte fysiska instickets längd). Svårt värja mig
10:32 Känns lågt att säga så. Vill inte jämföra. Och det handlar inte om sex, kan vara utan sex i åratal
10:32 sätter bara ord på en av nycklarna till varför jag har så svårt att släppa honom".
Det är det som gör henne sjuk.
De flesta människor har empati när en människa blir sjuk. Särskilt om man blir sjuk av att bli hemskt behandlad. De kan förlåta när de förstår hur det ligger till om de är mogna människor.
SD har fiskat med en krok med hulling. Sedan vrider han om...och släpper. Vrider om och släpper.
Varje gång han släpper känns det som himmelriket. Men hullingen håller kvar in fångst.
Senast redigerad av notknapparen 2020-08-10 kl. 18:02.
Ett mkt bra inlägg, som ger en sann bild.
Hon lekte med mäns känslor, hon utnyttjade även lurade många män sexuellt när inte SD ställde upp 2-4 ggr i veckan.
När det passade henne fick de även vara med på lite burkletande, och även bjuda henne på resor.
Vissa var tråkiga, dumma i huvudet, hade getskägg, och lite annat smått och gått som finns att läsa i hennes chattar, med både kvinnor och män.
Offerkoftan satt lika fastklistrad som mobilen på henne.
Undrar hur många parförhållanden/äktenskap hon var delaktig i att ha förstört!
Det kan finnas en del lurade/besvikna män och ex som ville hämnas.
Senast redigerad av Smhf 2020-08-10 kl. 18:09.
Hon lekte med mäns känslor, hon utnyttjade även lurade många män sexuellt när inte SD ställde upp 2-4 ggr i veckan.
När det passade henne fick de även vara med på lite burkletande, och även bjuda henne på resor.
Vissa var tråkiga, dumma i huvudet, hade getskägg, och lite annat smått och gått som finns att läsa i hennes chattar, med både kvinnor och män.
Offerkoftan satt lika fastklistrad som mobilen på henne.
Undrar hur många parförhållanden/äktenskap hon var delaktig i att ha förstört!
Det kan finnas en del lurade/besvikna män och ex som ville hämnas.
Men hallå. Vem är det du försöker intala att det är en vanlig grej att inte bara mordhota massa folk utan även skrida till verket?
Det är så orimligt och så ovanligt, speciellt utanför den organiserade brottsligheten. Tänk efter lite nu ditt dumma jävla mongo. Hur många känner du som mordhotat folk och hur många mördare känner du? Eller förlåt, dum fråga. Givetvis har du inga vänner.
Stefan Davidssons grej däremot, är ju att manipulera alla runtomkring sig och mordhota dem om de inte följer order. Han har dessutom inget alibi, hans DNA finns på Lena och Lenas blod finns på hans tvättmaskin. Och så alla lögner och bevis-förstöring/plantering.
Det nesligaste för S är väl att han fått smaka på sin egen medicin när det visade sig att både L och H har ljugit för honom. Ett svidande nederlag för den mannen som trodde han var den ende och kunde kräva 100 % lydnad med hot. Fast ett nederlag skulle han nog knappt erkänna för Medinsyn, sig eller nån annan. Tror jag.
Men övertygelsen är SD som gärningsmannen. Finns inga andra kandidater, eller har du ett hett tips på någon som kan vara mer misstänkt? Vem vill du då lyfta fram?
Har SD dolda tillgångar?
Ni som följt tråden vet att jag flera gånger lyft frågor vad det gäller den ekonomiska biten kring SD. Jag får intrycket av att det inte verkar helt utrett. Den tanken förstärktes när jag såg i FUP att SD:s konto-utdrag endast visar bakåt i tid till januari -18. De borde haft med utdrag till åtminstone sommaren -15 eftersom LW och SD var riktigt tajta tills HD under hösten började synas igen ihop med SD. Det var också hösten -15 (nov) som SD registrerade sin enskilda firma. Har det i utredningen ställts frågor om varför han registrerade firman? Vilka uppdrag har han tagit i den? Finns det ett särskilt företagskonto som är kopplat till firman?
Jag tycker det finns en del frågetecken när det gäller SD:s ekonomi och jag noterade för ett tag sen att det inte ses några kontantuttag över huvud taget på SD:s konton. Det tycker jag är något märkligt och det stärker misstanken om att SD kan ha ett hemligt konto till kontanta uttag när han och LW träffades i hemlighet. Ett hemligt konto skulle även kunna förklara hur han kunde dölja presentköpen till LW för sin fru. Det handlade ju inte om presenter för någon 100-lapp precis när han försåg LW med bl a gaskök, liggunderlag, klätterutrustning, sono-högtalare, halsband och örhängen.
Jag har ju även reagerat på att SD syntes ha tankat förhållandevis få gånger om man ser till hans GC-loggar, men så mindes jag en bildlogg där han visar upp ett betalkort som det står Tyr'ns på. Det kan förklara att det inte gick åt så mycket bränsle privat till GC-resor. Han har ju inte precis gjort någon hemlighet av att han kombinerat sina fritidsaktiviteter i anslutning till jobbuppdragen.
I ett förhör med en tidigare kollega blir det tydligt att denne indikerar att han misstänkte att SD hade något att göra med att det försvann dyra mätinstrument för miljonvärden från byggnader runt om i Sverige som SD hade tillgång till. Försäljning av stöldgods gav dolda inkomster?
Utredningen som fortsatte under och efter rättegången leder fällande dom?
Vid rättegången blev det väldigt tydligt att det finns tre personer som undanhållit uppgifter - HD, JG och SOA. Eftersom utredningen fortlöpte kan ÅH fått igenom ytterligare hemliga tvångsmedel gällande den misstänkte och dessa tre vittnen. Den fortsatta utredningen kanske gav JG ännu mer gnagande samvete, så han valt att kontakta åklagaren för att delge information han inte vågat berätta i klartext tidigare? Det skulle nog lätta på trycket i bröstet.
Jag har inte sett om alla SD:s platspositionerande appar i hans mobil har undersökts. Det som kan ses i protokollet för mordnatten är platser där LW:S och SD:s mobiler har mastat och LW:s Google´s tidslinje där inget tyder på att den skulle vara regisserad i efterhand - den tycks stämma med övrig fakta. Det jag funderat på är om man har kontrollerat alla de platspositionerande apparna som fanns i SD:s mobil t ex? Kan han möjligen ha missat radera och manipulera någon app som registrerar position fast platsanvisning inte är påslagen? Jag vet inte vilka appar som positionerar via mobilnätet när platsanvisning är avstängt, men det är ju såna detaljer som en IT-forensiker måste hålla sig uppdaterad om. Eftersom SD var förpassad till singel så kan han registrerat sig i flera dejting-appar som ger förslag på möjliga "ämnen" i närheten. Jag minns t ex att Jan* O*karinen skojade med SD om hans Tinder-tumme t ex. Kanske kompletteringarna innehåller en utförligare digital utredning som faktiskt knyter honom till ett bestämt möte med LW?
Om det stämmer att HD varit iväg ensam och GC:at med egna vänner kan SD ha hamnat i liknande obalans som han verkade hamna i då LW informerade honom att hon skulle till Norge. Jag har för mig att det var efter den informationen som SD vacklade om USA-resan, hoppråttorna skulle bort, han höll strösselförhör och ville inte att döttrarna skulle bo hos honom.
11 dagar kvar till den 21:a, men kanske SD redan fått ta del av hela materialet och fått veta att det sannolikt blir fällande i HR?
------
För eventuella nytillkomna i tråden:
SD har varit häktad som misstänkt för mord 8 månader, genomgått rättegång och friades av TR som ansåg att bevisningen inte räckte till fällande dom. Åklagaren överklagade till Göta Hovrätt. Kompletteringar i bevisningen till ärende B1752-20 skulle vara inlämnat senast 10 juli.
ÅH lämnade ett tilläggsprotokoll på 150 sidor till försvaret den 6/7. I den nya bevisningen finns också en digital sekvens som ska lämnas till hovrätten. ÅH förväntar sig att HR ska ändra den friande domen. Försvaret, som hade tre dagar på sig att gå igenom det kompletterande materialet, begärde tid till 21/7. Då passade ÅH på att begära ytterligare förlängning till den kompletterande bevisningen och Göta Hovrätt beviljade detta. Senast 21/8 ska det vara HR tillhanda.
Jag håller helt med i att detta behöver belysas närmre. Det jag är fundersam över är också hur pass insatt LW var i det ekonomiska kring geotouren. Kan hon i sin iver att ge igen i deras destruktiva lek använt sig av information hon visste? Hotat honom? Kan det ha blivit en slags ytterligare droppe? Jag tror att de båda var så destruktiva att hon mycket väl kan ha pressat honom långt över gränsen med annat än deras destruktiva relation - med något hon visste. Som ekonomisk oegentlighet. Som sved. Som kanske skrämde skiten ur honom?
Jag tror att SD var smart nog att inte ta med sig mobiltelefonen ut då mordet begicks om han nu är GM. Just för att det är otypiskt honom att göra så. Han hade heller inte med sig mobiltelefonen första rundan.
/ .. /
En liten (anonym) fågel viskade i mitt öra att den komplettering som lämnades in i juli inte innehöll något som försvaret ens behövde ta ställning till, så det lutar väl åt att HR så småningom kommer att göra samma bedömning som TR gjorde. Om inte ett mirakel (ur åklagarperspektiv) inträffar förstås.
En liten (anonym) fågel viskade i mitt öra att den komplettering som lämnades in i juli inte innehöll något som försvaret ens behövde ta ställning till, så det lutar väl åt att HR så småningom kommer att göra samma bedömning som TR gjorde. Om inte ett mirakel (ur åklagarperspektiv) inträffar förstås.
Samma fågel viskade i mitt öra att det är en mycket detaljerad bevisning som åklagaren lämnat in och risken är väldigt stor att SD snart bor i en enrummare med järngardin och pottskåp.
"12 nov 2017: 10:30 Och han är den bäste älskaren ... Elak, känslomässigt underutvecklad, falsk, utnyttjande. Men ... Ingen är som han, ingen tar mig så långt och djupt som han (menar inte fysiska instickets längd). Svårt värja mig
10:32 Känns lågt att säga så. Vill inte jämföra. Och det handlar inte om sex, kan vara utan sex i åratal
10:32 sätter bara ord på en av nycklarna till varför jag har så svårt att släppa honom
10:33 Där, just där, då skingras det andra, om än bara för några minuter, då är jag liksom hans och han min som ingen annan
10:35 Och han vet det. Inte för jag säger det. Men han känner det, att där har han mig. Och jag tror jag är samma för honom
10:37 Stark, kroppsmedveten, oblyg, aktiv, vet vad han gillar, håller inte tillbaka min egen njutning, vill... Hon är nog bra hon med, men står sig slätt mot mig på de flesta punkter. Förutom att hon nu måste vilja jämt och göra allt hon vet han vill - det gjorde ju grannen när hon låg hemma, hur ska hon nånsin kunna ha honom kvar om hon inte blir bättre och villigare? Och det förbjudna, det exklusiva, det kryddar såklart
20:49 Skulle byta bort sex resten av livet mot livslång, trogen kärlek
20:49 Men helst båda såklart"
Det kan inte ha varit så roligt för den fd pojkvännen att läsa.
Han svarade 10:33-34:
"Förstår
Så jävla svårt
Nu ska jag trava iväg till kyrkan. Försöka få någon motvikt mot all skit."
...varpå han lyckas gräva fram en interiörbild från en av de tre största katedralerna i Norden (Uppsala domkyrka) - men övergår strax till Woody Allen-filmer och det faktum att han själv saknar såväl livslång, trogen kärlek som sex.
10:51 hann LW sticka emellan med:
"Åh
där var jag för en vecka sen, exakt"
...vilket stämmer med After FAD tills. med m.g.l m.fl: https://coord.info/GLTJJH55
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
"5 mars 2018:
19:50 Detta är den enda punkten jag kan komma åt honom på, det enda jag har att sätta emot. Och det vet vi båda. Som en terrorbalans. Och jag drar mig inte längre för att använda det för att sätta press på honom. Tvinga honom till saker, förbjuda honom saker, kräva saker, straffa, you name it, ALLA möjliga oheliga sjukligheter
19:53 Han gör nåt elakt och jag blockar smashen genom att fräsa åt honom att gör han det en enda gång till så smäller det, då har han inte längre min tystnad
19:54 har hänt flera gånger att han gjort prick det han inte får, men jag har fortsatt tiga ändå. och han vet det, räknar iskallt med att han ska ha mig i sitt grepp, att jag inte ska våga/vilja/kunna riskera det totala uppbrottet
19:54 nu fulade han sig i går kväll, grande, jag blev galen
19:55 sen, EFTER det, upptäckte jag en grej till han gjort, en sån där fet no-no. Och jag fick nog. Jag ÄR ju inte längre livrädd att allt ska ta slut, det är ju ditåt jag strävar, även om det går sakta
19:58 Och mina horn i pannan är asspetsiga!"
Det var tydligen inte bara SD som försökte bestämma och styra. Även LW hade regler för vad han inte fick göra. Om han inte lydde så skulle hon inte längre tiga för att skydda honom.
MGM möts av ett stegrat motstånd som snart utmynnar i ställningskrig med allt färre vapenstillestånd. - På en av ljudfilerna där LW söker vinna gehör för sina insatser i loggandet och kräver att SD redovisar loggar i vilka hon deltagit, möts hon av kalla handen. - LW anser att MGM borde följa det gemensamma beslutet att samarbeta: Om han inte kan hitta på något bättre än att fortsätta vifta bort henne, lyfter hon alternativet att prata klarspråk med TG - varpå MGM med skärpa slår fast att LW kör med förtäckta hot och att han inte tänker förhandla med en terrorist tillika sjuk människa samt att hon nu närmar sig en punkt där han tvingas verkställa sina hot i förebyggande syfte.
Sedan är det ju bara att titta på kronologin för att fastställa tidpunkten för när LW:s hot kan ha bedömts som överhängande, eller vara så nära verkställande att det var bättre att stämma i bäcken än i ån.
Det förtjänar påminnas om att LW (och indirekt de män MGM sett som presumtiva konkurrenter och därför sökt ringa in för riskbedömning) hotats av MGM.
LW:s "lögner" och undanhållanden bokfördes, och vad BX beträffar hade han haft ögonen på sig sedan mars 2017: https://coord.info/GLQG91XF
MGM försökte också bjuda in sin vän; se A163, s. 235 (180113: samma dag som LW:s skidolycka i Sälen).
I stället kom ju BX och RN att en knapp månad senare; 180210-11 (lör-sön), övernatta hos LW i Örebro (A150, s. 513).
Men det var inte bara m.g.l och BX som MGM tvingades hålla ordning på.
20 febr 2017:
13:26 L: "Önskar du var död"
13:26 L: "Det kommer göra ont ser blodet på A**n"
13:26 S: Ja, det var dumt sagt i affekt. Bad om ursäkt direkt. Inget jag är stolt över
13:26 S: Jag önskar att allt som försämrar mitt liv försvinner ja
13:48 S: Förstår ej bild
14:15 L: A har siffran 8 på sina skidor
14:15 S: Än så länge räcker hans tur
14:16 L: Innan du dödar honom
14:16 S: Du behöver inte skicka sådant. Fundera på vägval
14:54 S: Hittar du en bra väg och ton så kommer vi långt på kort tid. Hinner älska varmt och hett. Sedan handlar det om mycket tid och genomförande närmaste månaderna/åren
14:58 L: [Blinkar fram ett litet hjärta]
14:58 L: Jäd
14:59 S: Nej. Tror dig inte
14:59 S: Då hade du agerat mycket annorlunda
14:59 L: [Rött hjärta]
15:00 S: Kan köra Ormesta mest hela dagen i morgon
15:00 S: Önskar du skriver lite innan idag vad du vill säga ikväll
15:00 S: Lite tankar grovt
15:00 S: Och[s] duscha
15:01 S: Vill slicka dig. Bara det. Till du bli[t] helt nöjd
15:01 S: svarta neglig[e]én
15:01 S: inget eller vita string under
15:08 L: [Skickar bild]
15:08 S: Sluta med sådant
15:08 S: 1 Bestäm väg
2 Gå DEN vägen
15:12 L: Bestämt. Går
15:12 S: Delar lite vardag. Räcker inte långt. Men är ett myrsteg i en riktning iaf
15:13 L: [Skickar bild]
15:19 L: At gröt till frukost. Som kanske fem - sex dagar i veckan. Just i morse tänkte jag på när vi skulle ta ur mitt badrum. Att du först tänkte komma till mig och äta med mig. Men inte gjort sen. "För att jag skulle få sova". Kanske femton minuter skillnad
15:20 S: Vill inte bidra till ohälsa
15:21 L: [Skickar bild]
15:21 S: Skickat till någon mer?
15:21 S: Påminner om ärlighet
15:23 L: Skickat gröt?
15:23 S: Ja
15:24 L: Jösses
15:24 L: Det var till dig
15:24 L: Skickade inte, kände mig inte välkommen
15:25 L: [Skickar bild]
15:25 S: Som sagt. Gull uppskattas inte. Känns falskt
15:28 L: "Genom sig själv känner man andra"
15:29 S: Tänk efter nu
15:29 S: Vill du ta tillbaka?
15:29 L: Jag har ALDRIG skickat annat än äkta sånt. Det är du som håller på så
15:29 S: Du skickar gull och leder oss mot graven
15:33 L: Jag visar vägen och går den. Du river ned och trampar. Sluta med det
15:37 S: Går efter. Upprepar det du gör. Men om du väljer en trevlig väg så kommer du att få gå själv först rätt långt. Du har bränt mig så många gånger. Måste verkligen se att du menar allvar. Vet inte om jag kan nå dit jag själv vill. Men fortsätter försöka
16:10 L: [Skickar bild]
17:00 S: Som sagt. Led i bevisning. Enskilda indicier som ett foto på gröt eller skidor är inget jag följer på. Du måste leverera 100%. Tänk om du vill. Fundera ut en plan
19:00 S: Börja dela
19:03 S: Börja med det du aldrig varit i närheten av att klara.
19:03 S: SL och dina tankar och känslor
19:48 S: Tänk riktigt bra
19:57 L: Så fort jag frågar tar du för givet att jag ska träffa nån annan
19:57 S: Vill veta allt. Men har inga synpunkter
19:57 L: Ska äta nu
19:57 S: Eller ibland har jag det. När du gör korkat så informerar jag
A168 E, s. 82-65 (3493-3476)
Senast redigerad av letsdoit 2020-08-10 kl. 21:45.