2020-08-10, 06:19
Medlem
karlsoons avatar
Vore kul om alla tre Stockholms klubbarna kunde gå ihop och försöka köra mot WM istället för att ägna sig åt massa fega attacker på varandra plus att firman kanske då äntligen skulle våga krypa fram under stenen.
Citera
2020-08-10, 09:52
Medlem
getbusys avatar
"stort slagsmål i centrala Stockholm" hahahahaah var de nån som ens nuddade någon annan? Mesigaste jag sätt
Citera
2020-08-10, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
"stort slagsmål i centrala Stockholm" hahahahaah var de nån som ens nuddade någon annan? Mesigaste jag sätt

Va det bajare som återigen anföll dif?
Citera
2020-08-10, 10:53
Medlem
Brilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Va det bajare som återigen anföll dif?

Nej, det var några ”fotbollsintresserade” som troligtvis inte har den blekaste om vart deras lag ligger i tabellen eller i vilken serie de spelar i. De kan troligtvis inte heller nämna någon spelare i deras respektive lag.

De drivs av adrenalinkicken de får av slagsmål även fast merparten är så pass påverkade av droger att de inte kommer ihåg vad som skett.

Dessutom är det aldrig någon som slåss. Man står och skriker könsord till varandra tills man hör polissirener då kanske de mest påverkade vågar närma sig varandra för att ge varann en knuff eller en spark på smalbenet sen springer man sin kos åt varsitt håll och skyller på att snuten avbröt.

Ni är pinsamma allihopa.
Citera
2020-08-10, 11:10
Medlem
SpaderSexs avatar
dif blir fistade av bajen och sitter på internet och ljuger. Har ni hört det förut?
Citera
2020-08-10, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaderSex
dif blir fistade av bajen och sitter på internet och ljuger. Har ni hört det förut?
Tänk om alla tuffa DIFFENDERS som är så jävla läckra på twitter/instagram inte skitit ner sig när det väl hettar till. Man fattar ju varför deras yngre ledsnade och startade eget.
Citera
2020-08-10, 11:53
Medlem
Laddjulias avatar
1st DIF får 40st bajen att skita på sig och springa för livet i tyresö. Hahahaha
Citera
2020-08-10, 12:34
Medlem
Syns ju klart och tydligt att diffen backar innan polisen gjort sig hörda. Dessutom springer dom mot snuten och inte ifrån..men förlåt diffen, ni hade absolut kört över oss om polisen inte dök upp, riktig otur.
Citera
2020-08-10, 12:37
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Ha ha ha.
I pojkrummet: ACAB! DFG! Smuts-Bajen! ACAB!
Fortfarande i pojkrummet: Buhu, buhu. Vet du hur jobbigt det är att vänta på att bli fotograferad..
Länge sedan man bussade någon. Och det har ALDRIG hänt lång in på kvällen efter en match.

Bra koll du har! Hände gnagets grabbar förra söndagen. De blev tagna på en tvärgata till Folkungagatan när de skulle attackera bajen.
Citera
2020-08-10, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laddjulia
1st DIF får 40st bajen att skita på sig och springa för livet i tyresö. Hahahaha
Vad har hänt nu?
Citera
2020-08-10, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dejection
Syns ju klart och tydligt att diffen backar innan polisen gjort sig hörda. Dessutom springer dom mot snuten och inte ifrån..men förlåt diffen, ni hade absolut kört över oss om polisen inte dök upp, riktig otur.

Säg mig var du själv på plats?
Men absolut det är bara säga som det är att hade man stått kvar så hare Bajen segrat det får man lov att erkänna. Däremot stormningen tidigare på dagen är bara pinsamt..
Citera
2020-08-10, 14:03
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Oavsett vem som låg i slagläge så är det ju tråkigt att snutsvinen ska komma och lägga sig i. Till skillnad från trelleborgaren så känner jag respekt för alla tre i Stockholm, just för att de håller hårt på sina klubbar. Sen känns det som ett jävla skitsnack att allt fotbollsintresse skulle ha försvunnit i samband med att WM tog över tronen. Det är ren stockholmspropaganda, det som diskuterades tidigare i tråden. IFK Göteborg har våldsamma supportrar.

Skåne är ganska ruttet känns det som - fattar inte hur allt har blivit så åldersfixerat - men våra gamla vänner från huvudstaden ångar på. Det tycker jag är kul iaf. Har heller inga problem med deras vänner i sin tur från Hamburg. Det är en tapper skara det där. Krossar alla ligor i Sverige.

Folk kan givetvis ifrågasätta varför jag över huvud taget skriver, för min liga har inte varit särskilt aktiv, men annars är det lätt att det blir en massa PK-muppar som Näckrosen som så att säga får summera läget och framstå som übermogna när de tillför absolut 0. Mer våld och hat åt fotbollen. Det behöver vi!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in