2020-08-09, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
De springer för att polisen kommer. Knappast nån som blir ivägjagad av de andra. Har du själv blivit nedlagd av snuten och tvingats ligga på marken tillsammans med 30 andra som alla måste visiteras och fotas av en och en i taget i cirka 1-2 timmar för att sen bli utskjutsad till nån obskyr förort utanför stan så hade du nog också sprungit när polisen kommer till platsen.

Det syns ju tydligt att bajen är påväg att vinna fighten ändå. Osäker dock på hur nummerna är fördelade. Känns ändå dumt att springa mot polisen om det nu är dem man är rädda för.
Citera
2020-08-09, 22:52
Medlem
Hmmm, kanske djurgårn skulle köpa korv igen?

Klassiker

https://m.youtube.com/watch?v=KX-s1N62O5I

/Heja AIK
Citera
2020-08-09, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
De springer för att polisen kommer. Knappast nån som blir ivägjagad av de andra. Har du själv blivit nedlagd av snuten och tvingats ligga på marken tillsammans med 30 andra som alla måste visiteras och fotas av en och en i taget i cirka 1-2 timmar för att sen bli utskjutsad till nån obskyr förort utanför stan så hade du nog också sprungit när polisen kommer till platsen.

Ha ha ha.
I pojkrummet: ACAB! DFG! Smuts-Bajen! ACAB!
Fortfarande i pojkrummet: Buhu, buhu. Vet du hur jobbigt det är att vänta på att bli fotograferad..
Länge sedan man bussade någon. Och det har ALDRIG hänt lång in på kvällen efter en match.
Senast redigerad av Nackrosen 2020-08-09 kl. 23:02.
Citera
2020-08-09, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Ha ha ha.
I pojkrummet: ACAB! DFG! Smuts-Bajen! ACAB!
Fortfarande i pojkrummet: Buhu, buhu. Vet du hur jobbigt det är att vänta på att bli fotograferad..
Länge sedan man bussade någon. Och det har ALDRIG hänt lång in på kvällen efter en match.

Hände senast förra derbyt djurgården Hammarby, när ett x antal Djurgårdare blev gripna och bort bussade i slussen ut till Salem/rönninge
Citera
2020-08-09, 23:11
Medlem
AlbusPercivals avatar
Ifall dif torskar en fight

- De var julgranar inga grabbar på plats.
- Det var barnfamiljer ni stormade!
- Ni var många fler.

Listan kan göras lång på diffens ursäkter, frågan är varför ni aldrig tagit igen och stormat oss, senaste gången ni storma oss var på någon julhandel och det var den sämsta stormningen ever.

Sluta upp med era ursäkter gång på gång och erkänn bara att ni är stockholms töntar, kolla bara på korv videon den säger det mesta.
Citera
2020-08-09, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KravallCalle
Hände senast förra derbyt djurgården Hammarby, när ett x antal Djurgårdare blev gripna och bort bussade i slussen ut till Salem/rönninge

Efter matchen?

Kriminell livsstil! ACAB! Djurgårn tills jag dör! Stå upp för laget! ACAB!
Fast jag springer så snart jag hör om att det kommer 4 snutar till gangfight med 60. Man måste vänta på att bli fotograferad. Det är kränkande och jobbigt. Tills jag dör. Fast inte foto session.
Citera
2020-08-09, 23:17
Medlem
curvaNs avatar
Hur många från hypecrew och bröndby var med idag då ?

Vinst Bajen ?
Ingen vinst nånstans
Citera
2020-08-09, 23:34
Medlem
Sjukt att Hammarby tar på sig alla dessa stormningar och attacker när de e hype crew och Bröndby och säkert ett x antal andra Lags ligor Som kör
Citera
2020-08-09, 23:36
Medlem
Vilken gata slogs de på ikv?
Citera
2020-08-10, 00:12
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
Ifall dif torskar en fight

- De var julgranar inga grabbar på plats.
- Det var barnfamiljer ni stormade!
- Ni var många fler.

Listan kan göras lång på diffens ursäkter, frågan är varför ni aldrig tagit igen och stormat oss, senaste gången ni storma oss var på någon julhandel och det var den sämsta stormningen ever.

Sluta upp med era ursäkter gång på gång och erkänn bara att ni är stockholms töntar, kolla bara på korv videon den säger det mesta.

Nu är jag ingen Dif supporter, men har själv blivit överfallen för ett år sedan när jag skulle hämta min son vid globen av 10-15 tuffa Hammarby huliganer, klarade mig själv lindrigt, men sonen polare fick tänder utsparkade, min son en jävla massa sparkar och slag. Så jag vet av egen del att det finns exempel på att man gett sig på personer som absolut inte har med firmor att göra överhuvud taget.Sen tycker jag att det är lika illa oavsett firma som utför planerade överfall på personer som finns på plats. och vad är det balla tuffa att ge sig på en 50 åring och två grabbar i 16 års åldern med 10-15 man och dessutom ett överraskningsanfall på 3 som pratar vid bil.

Personligen så skiter jag fullständigt om firmor vill göra upp i nån grusgrop eller nån äng nånstans då alla som är där är där på egen vilja, men ta exemplet i Tyresö idag så sitter det andra personer som exempelvis barnfamiljer och äter och inte ens kollar matchen, då det dyker upp en jävla massa personer kastar stolar etc,, tuffa grabbar utan hjärna i mitt tycke. Sedan har jag aldrig fattat glorian att va 10-15 personer mot en eller 2, fan va tufft att vinna en sån fight det är töntar och fega kräk i mina ögon.
Citera
2020-08-10, 00:44
Medlem
psykoshippiens avatar
"Lukta gott, hinka bärs" - brukar fotbollsfjantar ha bajs i kalsongen, ta mycket chems och vara stekiga?
Citera
2020-08-10, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mwhinchell10
Vilken gata slogs de på ikv?

Sibyllegatan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto