2020-08-10, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dejection
Syns ju klart och tydligt att diffen backar innan polisen gjort sig hörda. Dessutom springer dom mot snuten och inte ifrån..men förlåt diffen, ni hade absolut kört över oss om polisen inte dök upp, riktig otur.

"Oss"

Om du inte förstår varför man springer runt hörnet har du nog aldrig satt din fot på Karlavägen/Sibyllegatan innan.
Citera
2020-08-10, 15:10
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
"Oss"

Om du inte förstår varför man springer runt hörnet har du nog aldrig satt din fot på Karlavägen/Sibyllegatan innan.
Är väl inte konstigare egentligen än att man säger "vi" om ett fotbollslag? Skulle HP drämma till NSS så är jag gärna "vi" med de HIF som är på plats.
Citera
2020-08-10, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Är väl inte konstigare egentligen än att man säger "vi" om ett fotbollslag? Skulle HP drämma till NSS så är jag gärna "vi" med de HIF som är på plats.

Öh?... Vad du gärna är, och vad som är logiskt rationellt är en enorm skillnad. Grupperingar skapas inom föreningen för att man skiljer sig från övriga supportrar, man gör avstamp och gör skillnad på supporter och supporter. Att då som Flashbackläsande tönt yttra sig som "oss" och säga att DIF sprang, när Bajen sprang likväl från snuten är så muppigt att det finns inte och hänvisa till en film.

Samma anledning till att man ger på sig likasinnade (med undantag Bajen, som finner det roligare att spöa julisar).

Och om du säger vi om Helsingborgs IF hoppas jag att du likväl är medlem i klubben. Annars är "vi" likväl jävla muppigt. Är du moderat/sosse whatever om du är soffliggare? Uppskattas du av moderater/sossar isåfall?

Vart lite mer sjukhusbesök än vad som det stod om i media i gårdagen för övrigt. Från båda håll.
Senast redigerad av divadude 2020-08-10 kl. 15:23.
Citera
2020-08-10, 15:28
Medlem
Citat:
Öh?... Vad du gärna är, och vad som är logiskt rationellt är en enorm skillnad. Grupperingar skapas inom föreningen för att man skiljer sig från övriga supportrar, man gör avstamp och gör skillnad på supporter och supporter. Att då som Flashbackläsande tönt yttra sig som "oss" och säga att DIF sprang, när Bajen sprang likväl från snuten är så muppigt att det finns inte och hänvisa till en film.

Samma anledning till att man ger på sig likasinnade (med undantag Bajen, som finner det roligare att spöa julisar).

Och om du säger vi om Helsingborgs IF hoppas jag att du likväl är medlem i klubben. Annars är "vi" likväl jävla muppigt. Är du moderat/sosse whatever om du är soffliggare? Uppskattas du av moderater/sossar isåfall?

Vart lite mer sjukhusbesök än vad som det stod om i media i gårdagen för övrigt. Från båda håll.
Tror inte att jag är så populär bland moderater. Ser mig mer som anarkokapitalist.. och det kan väl ungefär vara en analogi över hur jag är "vi" med Helsingborgs IF.
Citera
2020-08-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Tror inte att jag är så populär bland moderater. Ser mig mer som anarkokapitalist.. och det kan väl ungefär vara en analogi över hur jag är "vi" med Helsingborgs IF.

Klart du är anarko, och klart du inte förstår ideologin när du är lika ambivalent som dina liknelser. Är du emot föreningsdemokratin med? Du är ju för hundraprocentigt äganderätt som anarkokapitalist.

Missförstå mig rätt, jag var för Anarkokapitalism när jag var 17 med.
Citera
2020-08-10, 16:48
Medlem
Citat:
Klart du är anarko, och klart du inte förstår ideologin när du är lika ambivalent som dina liknelser. Är du emot föreningsdemokratin med? Du är ju för hundraprocentigt äganderätt som anarkokapitalist.

Missförstå mig rätt, jag var för Anarkokapitalism när jag var 17 med.
Jag tror att jag missförstår dig rätt.
Citera
2020-08-10, 21:24
Medlem
diffanaticss avatar
Kanske bara är jag men det känns som mer hjärta förr i tiden....

Och lyssna på sirenerna när snuten anländer, typ efter 7min 😉😉😉

https://youtu.be/lM-z8Fu4wqA
Citera
2020-08-10, 21:26
Medlem
diffanaticss avatar
https://youtu.be/lM-z8Fu4wqA
Citera
2020-08-10, 22:21
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Vore kul om alla tre Stockholms klubbarna kunde gå ihop och försöka köra mot WM istället för att ägna sig åt massa fega attacker på varandra plus att firman kanske då äntligen skulle våga krypa fram under stenen.

Herregud, vilken värld lever du i?
Citera
2020-08-11, 08:51
Medlem
Vad var det som hände där i Tyresö egentligen?
Citera
2020-08-11, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SG1891
Vad var det som hände där i Tyresö egentligen?

Bajen attackerade en pub med barnfamiljer och julgranar, var någon enstaka grabb och någon föredetting på plats från DIF som dessutom höll fortet.

Sedan är bajen tuffingar på nätet och tycker att DIF är superfega som inte manade på barnfamiljer och julgranarna att följa med dom ut. De sprang ifrån platsen och dunkade varandra i ryggen och såg det som en solklar VINST och DFG = NOSHOW efteråt.
Citera
2020-08-11, 14:29
Medlem
Citat:
Bajen attackerade en pub med barnfamiljer och julgranar, var någon enstaka grabb och någon föredetting på plats från DIF som dessutom höll fortet.

Sedan är bajen tuffingar på nätet och tycker att DIF är superfega som inte manade på barnfamiljer och julgranarna att följa med dom ut. De sprang ifrån platsen och dunkade varandra i ryggen och såg det som en solklar VINST och DFG = NOSHOW efteråt.

Att bajare lever i sin egen lilla värld är ju inget nyhet direkt. Det smällde ju dessutom på sibyllegatan sen så fattar inte vad de grinar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in