2020-08-10, 11:49
Medlem
16 år i fängelse, https://www.svt.se/nyheter/lokalt/helsingborg/knivhogg-sin-sambo-till-dods-doms-till16-ars-fangelse
Citera
2020-08-10, 11:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Med länk:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/lApdOo/23-arig-kvinna-doms-for-mord

Bra nyheter! Väntat av alla såklart.

Pixlad bild, shocker. Vill man ha info idag är det Expressen som gäller.

https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/victoria-prescott-hou-hogg-ihjal-sin-sambo/

Gulligt kärleksbrev hon har skrivit, vilket freak.
Citera
2020-08-10, 11:54
Medlem
anuspontens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Det som framkommer i fuppen , är för mig en rent förtvivlad situation där hon har blivit slagen och misshandlad innan händelsen.Tittar man nu på hennes (mrkoll) så är hon fortfarande inte dömd för någonting.

Hon har då friats helt enligt rätts systemet. Och är en fri människa.
Den slutsatsen drar du därför att det inte står på mrkoll? Låt oss säga såhär; jag blev dömd i ett brottsmål 26:e november. I mitten av juni i år fanns det med på mrkoll,,,,OK?
Citera
2020-08-10, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Det som framkommer i fuppen , är för mig en rent förtvivlad situation där hon har blivit slagen och misshandlad innan händelsen.Tittar man nu på hennes (mrkoll) så är hon fortfarande inte dömd för någonting.

Hon har då friats helt enligt rätts systemet. Och är en fri människa.
Du skrev detta innan domen meddelats. Man är ju inte friad förrän en dom säger så. Hur tänkte du där?
Citera
2020-08-10, 12:21
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Den sjuka horan fick 16 års fängelse för mord, fan va Fiddleback och Massonite blev tysta helt plötsligt
Citera
2020-08-10, 12:23
Medlem
Och här kommer domen. Håll tillgodo.

https://docdro.id/D8Sqdw1
Citera
2020-08-10, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46
Visst blev det bra? 👏

Grabben e toffel o kunde inte släppa en äcklig brud som jag har lärt mig man måste kunna hantera sina känslor annars kn det sluta illa,
Kunde inte bli bättre sånna brudar ska inte finnas i samhället specielllllt inte Bland små barn
Citera
2020-08-10, 12:43
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Grabben e toffel o kunde inte släppa en äcklig brud som jag har lärt mig man måste kunna hantera sina känslor annars kn det sluta illa,
Kunde inte bli bättre sånna brudar ska inte finnas i samhället specielllllt inte Bland små barn
Nej jag kan inte låta bli att tänka på vad som kunde hänt den lille pojken? När hon kommer ut behövs en blinkande varningstriangel inopererad på hennes rygg. Mycket sjuk individ..
Citera
2020-08-10, 13:45
Medlem
Orkar inte bläddra bland allt nonsens.. nån som orkar berätta vilken sida fup ligger på?
Citera
2020-08-10, 13:47
Medlem
anuspontens avatar
Varifrån har mördar-bruden sitt ursprung?
Citera
2020-08-10, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
Orkar inte bläddra bland allt nonsens.. nån som orkar berätta vilken sida fup ligger på?
23 juli 16.34 lade jag in fupen här.
Citera
2020-08-10, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Hon kommer att dömas till 2.5 års fängelse , de har redan meddelat henne per email delget om ett föreläggande ..
Det menas böter , och att rätten ser händelsen som icke hänsynslös. Tiden för vredesutbrottet är explosionsartad , kort utan planering... det går ej att dömma henne till längre fängelse straff , eftersom gärningen inte varit planerad. Dessutom har hon blivit attackerad med sparkar och slag som utlöste en reflex... rent självförsvar i en reflex.

Det är naturligtvis en mycket mycket tragisk händelse men rätten måste se den utlösande faktorn.
Så säker du va på att hon bara skulle få 2,5 år, hon fick 16 år.. man får ju säkert 16 år för ”rent självförsvar i en reflex” 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in