Citat:
Ursprungligen postat av
Lalle46
Det är bara du och din andra kompis i tråden som tycker hon är underbar. Jag tror jag fattar varför.. Jag skulle mer än gärna vilja ha denna kines inlåst på ett mentalsjukhus, bältad på en brits med elchocker 3 ggr/dag i resten av sitt liv. Men jag nöjer mig med att hon blir inlåst 15-18 år. Du inser inte hur farlig hon är förrän du också blir inlåst med en kniv i hjärtat. Idiot!
Hon kommer inte att bli dömd till långt fängelsestraff . Däremot blir hon dömd till 2.5 års fängelse och torken i ett års tid.
Sköter hon sig och inte blir arg , så kan det hända att hon blir helt fri efter dessa år. Vad hon behöver just nu är människor som bryr sig om henne , människor som ser vad hon varit med om och som vill hjälpa henne på fötterna igen.
Något som är oerhört viktigt i denna tragiska situation hon befinner sig i.
Det är inte sagt att det blir lätt för henne att återgå till ett mer lungt och fridfullt leverne , men hon ska veta att människor som är rätt för henne , det är vänner för all framtid. Vänner som hon kan bolla sina egna tankar med .. och få råd utan att kräva något , låta henne få bestämma vad hon vill göra.