2020-08-09, 13:14
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Han är dryg. Skriver alltid en jävla novell med en massa dravel och tjatar om allt möjligt.
Speciellt när man har suttit ett par timmar. Jag får sån ångest om jag inte svarar på allt också. Jag får en känsla av att någon jävla coach kommer skicka ett argt Skype-meddelande om jag inte svarar på varenda grej i novellen.
Senast redigerad av JaredLeto 2020-08-09 kl. 13:16.
2020-08-09, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Jag tycker personligen att det är betydligt värre när target gör en hel lista på frågor åt player. Typ som:

1. Vad heter du?
2. Vart bor du (ange exakt adress)
3. Tar du den i tvåan?
4. Tar du den utan kondom?
5. Ge ett förslag på exakt när vi kan träffas

Säg bara att du vill veta vart target bor, eller annat, innan du svarar på hans frågor, så kan nästa operatör svara.
2020-08-09, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joe1221
Säg bara att du vill veta vart target bor, eller annat, innan du svarar på hans frågor, så kan nästa operatör svara.

Fast då får man en varning. Samlar man ihop tillräckligt många varningar blir man ju avstängd efter ett tag. Annars hade det ju varit något
Senast redigerad av Ingenmat123 2020-08-09 kl. 15:06.
2020-08-09, 15:18
Medlem
Citat:
Fast då får man en varning. Samlar man ihop tillräckligt många varningar blir man ju avstängd efter ett tag. Annars hade det ju varit något
Man får några varningar på en månad sedan nollställs de. Har märkt att vissa tider på dygnet sitter de och kollar varje steg, nätter tex
2020-08-09, 15:54
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Man får några varningar på en månad sedan nollställs de. Har märkt att vissa tider på dygnet sitter de och kollar varje steg, nätter tex

Det tar tre månader innan varningen försvinner, om inget är ändrat. Tror det bara är en dåre som skriver en lista, men många skriver ju långt som fan. Vore bättre om de ändrade så att dom inte kan skriva så jävla långt, är ju bättre för alla inblandade. Skummar alltid skiten och letar efter frågetecken och hoppas på det bästa. Men just han i rosa piké verkar tro att han är kungen typ, så dryg.
2020-08-09, 16:55
Medlem
Citat:

Har bara fått en varning och det hade inget med detta att göra, jag undviker att svara på frågor hela tiden för att spara tid.
2020-08-09, 17:09
Medlem
Citat:
Nån annan som är sjukt less på gentlemannen i rosa piké?

Ja, bara jag ser den där profilbilden dyka upp i mitt flöde blir jag så irriterad. En annan jag är less på är det där LÄKAREN som har ett så VIKTIGT jobb då han forskar kring CANCER. Hur han kan beskriva sin hektiska arbetsdag och hans ansvar för sina patienter. Han får mig att kräkas ännu mer. Det enda som får mig att skriva till dem är vetskapen att de blir blåsta.
2020-08-09, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joe1221
Har bara fått en varning och det hade inget med detta att göra, jag undviker att svara på frågor hela tiden för att spara tid.

Skita i att svara på frågor blir feedback till en början. Sätter du det i system finns risken för en varning, men det händer så klart bara om någon anmäler dig eller om dom kollar dina meddelanden och upptäcker att du ofta inte svarar.
2020-08-09, 18:58
Medlem
Citat:
Skita i att svara på frågor blir feedback till en början. Sätter du det i system finns risken för en varning, men det händer så klart bara om någon anmäler dig eller om dom kollar dina meddelanden och upptäcker att du ofta inte svarar.
ok men du coach finns det bonus idag elr
2020-08-09, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
ok men du coach finns det bonus idag elr

Har inte sett till någon bonus idag tyvärr. Vem vet, kanske kommer en imorgon om vi har tur.
2020-08-10, 00:33
Medlem
R4hu7s avatar
Någon här borde starta upp en blogg eller en sida där man kan ladda upp bilder på targets och en liten screenshot och ha segment som "Veckans torsk", "Veckans sjuke" etc. Haha det vore gött att läsa.
2020-08-10, 03:53
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Han är dryg. Skriver alltid en jävla novell med en massa dravel och tjatar om allt möjligt.
Fick upp honom nu och tänkte på dig. Han skrev dock bara en notis denna gången.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in