2020-03-08, 08:58
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Jag vet hur jobbigt det är själv inte träffat någon man på 40 år de tycker det är jobbigt när jag gillar dem och försökt träffa av mina vänner men dem som var där sagt till mig att dem inte var intreserade av mig men ändå kunde jag ringa dem och fråga igen för och vara säker men fick samma svar så nu har jag gett upp att träffa mina vänner men ändå tänker på dem och vill ha dem i fantasin rätt sorligt
Citera
2020-03-08, 09:00
Medlem
[quote=pbo|70594413]Vi verkar ha mycket olika uppfattningar om vad som är ett trevligt sätt att umgås. Därmed är vi nog intresserade av väldigt olika slags kvinnor som män antagligen inte hittar på samma ställen.[/QUO
Ha ha yeah dude whatever för det finns så olika typer tjejer vad letar du efter nån med 3 tuttar eller nåt
Citera
2020-03-09, 09:58
Bannlyst
Snart är man 50+.
Citera
2020-03-09, 12:27
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Snart är man 50+.
Japp. Finns det något som tyder på att det ändrar mer än första siffran i åldern?
Citera
2020-08-09, 20:05
Moderator
pbos avatar
Bumpar tråden med en somnarfråga till singlar lite äldre än ungdomsåren.

Visserligen är det coronarestriktioner, men sommaren är en tid av umgänge och festligheter. Har du blivit bjuden på någon tillställning där du haft chans att träffa en framtida partner (dvs där det fanns minst en singel av motsatt kön och i rimligt lämplig ålder) denna sommar?

Mitt svar är nej.
Citera
2020-08-09, 20:55
Bannlyst
Sök "singlar" på Facebook. Kanske kan ge något.
Citera
2020-08-09, 20:58
Avslutad
Nej inte jag heller. Men för min del känns det lugnt.

Tror jag kan hitta någon bra dam på en dejtsida om jag kämpar med det, men just nu är jag nöjd som det är.
Citera
2020-08-09, 21:04
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Men som frånskild man 40+ verkar man kunna glömma det senare.

Det beror väl på vilken ålder du kan tänka dig på kvinnan. Många kvinnor 40+ är upptagna och 90% av dem har barn.

Mansöverskottet planar ut vid 60. Om du kan tänka dig en kvinna i den åldern har du hyffsade chanser.
Citera
2020-08-09, 21:36
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget
Det beror väl på vilken ålder du kan tänka dig på kvinnan. Många kvinnor 40+ är upptagna och 90% av dem har barn.

Mansöverskottet planar ut vid 60. Om du kan tänka dig en kvinna i den åldern har du hyffsade chanser.
Känns ju så där med så pass mycket äldre kvinna när man själv fortfarande har barn i skolåldern. Inte tror jag kvinnor som närmar sig pension är intresserade heller av någon i mitt skede av livet.

Men tyvärr är ju få vettiga kvinnor i 40-årsåldern på marknaden. Det är ju oftast kvinnorna som begär skilsmässa så de singlar som finns har ju ofta bevisligen svårt med livslång trohet.
Citera
2020-08-09, 21:37
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaskig
Nej inte jag heller. Men för min del känns det lugnt.

Tror jag kan hitta någon bra dam på en dejtsida om jag kämpar med det, men just nu är jag nöjd som det är.
Lycka till på dejtingsidorna. Har du väldigt manligt utseende kan det nog gå bra. För mig är det däremot helt bortkastad möda.
Citera
2020-08-09, 23:10
Medlem
Citat:
Bumpar tråden med en somnarfråga till singlar lite äldre än ungdomsåren.

Visserligen är det coronarestriktioner, men sommaren är en tid av umgänge och festligheter. Har du blivit bjuden på någon tillställning där du haft chans att träffa en framtida partner (dvs där det fanns minst en singel av motsatt kön och i rimligt lämplig ålder) denna sommar?

Mitt svar är nej.

Nej
Citera
2020-08-10, 19:10
Avslutad
Citat:
Lycka till på dejtingsidorna. Har du väldigt manligt utseende kan det nog gå bra. För mig är det däremot helt bortkastad möda.

Jag ser ut som en 40 årig Harry Potter så jag får nog äta upp de orden tids nog. Men struthatten brukar ju gå hem i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in