Citat:
Ursprungligen postat av
thebandit777
Vissa mår riktigt dåligt på Nolva, du får göra en bedömning om det är värt det. Jag hade nog skippat Nolvan och provat Clomid nästa gång istället.
Det bästa är såklart en kombo av Nolva/Clomid, men tål inte kroppen en viss substans så får man helt enkelt hitta något som fungerar.
Hoppa av Nolvan, det är ändå en kort kur du har kört och PCT är inte lika viktigt då. Märker du att ditt mående förbättras så vet du att din kropp inte gillar Nolva.
Testade clomid för några år sedan, det var lite värre. Jag drog 20mg idag istället det känns också lite bättre i kroppen, kanske skiten börjar bli van. Fan vad sugen man är på att köra 500mg testo E istället. Hur länge måste jag vänta innan jag kan hoppa på igen? Alltså vad är det minsta jag kan vänta för det mest optimala? var ON från 12 juni till sista Juli.
Har några till frågor nu när jag har dig på tråden.
Vilket av werlabs proven ska jag ta för att få reda på mina hormonnivåer, känns som att det finns en hel del och vill ju inte betala för mycket. Vet du vad det kostar normalt så kan jag kika själv där tänkte jag?
Utöver detta så har jag alltid haft problem med kuken mot slutet av kur, mjuk och vill inte bli hård, antar att det är med mitt östro att göra? Blir nog AI på nästa kur testo E iallafall men vill se vad jag har för värden först..
Tack för svar!