Citat:
Ursprungligen postat av
Gubbanoa
Enig. Er det noen her som kan forklare hvordan det ikke en gang kan være spor i huset etter lilletåa til TH? Hvis man går med vanlige tynne sokker kan man vel finne fotspor? Ikke hvis man går med ullsokker, den ser jeg. Leser at den ene eksperten som ble intervjuet sier det ikke er noe bemerkelsesverdig ved at det ikke er fingeravtrykk på konvolutten. Ok, hvis man har tørre fingre kan jeg skjønne det, og holder lett i konvolutten. Men alt sammenlagt? Og hva med DNA? Må det være snørr og tårer på konvolutten for å finne DNA av TH på den?
De få Sprox sporene kan ikke være nok til mer enn rett inn, rett ut.
Nemlig.
Det var vel som Brøske i sin tid hevdet at mangel på spor er også spor.
De billige Sprox-skoene kan være sko gjerningsperson har kjøpt til " engangsbruk ".
At det mangler så mange spor/avtrykk som normalt ville vært å finne i hjemmet i nr 4, tyder vel heller på en omfattende rengjøring. Vedkommende var kanskje litt for grundig med å fjerne de spor som normalt ville være å finne av TH.
Jeg tror at man kan se helt bort fra en kidnapping av AEH.
Problemene ligger tidsmessig trasig til med hensyn til tid.
Men : dersom disse telefonsamtalene som AEH hadde tidlig om morgenen var rigget, faller langt mer på plass.
Dersom en ektemann er livredd for kona si, vil han vel normalt glemme å ta av seg sko.
Ektemannen overser mye og " finner " en konvolutt som han åpner, men hører ikke at han selv ringer til sin kones mobiltelefon som ligger knapt noen meter unna. Om jeg ikke tar feil, så ringte han fra fast-telefonen i hjemmet.
Deretter nekter han å undertegne det han har sagt i avhør for deretter nekte å møte i flere avhør.
Dersom TH ikke har noe å frykte er det mer enn merkverdig at han driver på slik han gjør.
SH er vel redd for at hans klient skal rote seg opp og inn i noe han sier og som han ikke evner å komme seg ut av.
Derfor rådet klienten til ikke å la seg avhøre mer av politiet.
Selv etter snart 2 år mener han og hans voksne barn at deres mamma er kidnappet. De ser vel snart de eneste i dette landet som tror på dette.