2020-08-06, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
På tal om trans så tror jag inte att hon går under det då hon låtit håret växa ut, klär sig tjejigt igen och sminkar sig. Har bilder ifrån juli så de är nytagna. Lägger inte ut dem då jag tycker att hon kan få vara, är hennes vidriga morsa som gjort fel, inte hon.

Var har du sett dom bilderna?
Citera
2020-08-06, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Var har du sett dom bilderna?

Fått dem skickade till mig. Hon är aktiv på snapshat, ingen aning vilket konto dock då jag själv inte använder det.
Citera
2020-08-06, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
På tal om trans så tror jag inte att hon går under det då hon låtit håret växa ut, klär sig tjejigt igen och sminkar sig. Har bilder ifrån juli så de är nytagna. Lägger inte ut dem då jag tycker att hon kan få vara, är hennes vidriga morsa som gjort fel, inte hon.
Ja, det låter väl rimligt. Hela Oliver-grejen var bara effektsökeri. En instabil ung flickas rop på hjälp och uppmärksamhet i en trasig tillvaro tillsammans med sin neurotiska morsa som enda sällskap. Jag skrev det här i tråden för ett år sedan. Jag skrev även att det här transeriet var en övergående fas. Mycket riktigt.
Citera
2020-08-06, 21:44
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Ja, det låter väl rimligt. Hela Oliver-grejen var bara effektsökeri. En instabil ung flickas rop på hjälp och uppmärksamhet i en trasig tillvaro tillsammans med sin neurotiska morsa som enda sällskap. Jag skrev det här i tråden för ett år sedan. Jag skrev även att det här transeriet var en övergående fas. Mycket riktigt.
Inte för att ta någonting ifrån din spådomskraft, men det var ju ärligt talat en lågoddsare. De allra flesta ungdomar idag som kommer ut som "trans" är förvirrade och Issy själv har varken innan eller efter sitt uttalande någonsin verkat ha så mycket att säga i transfrågor. Inga hobbies, inga vänner, ständiga flyttar tvärs över landet utan en fast punkt, det är klart att hon blir förvirrad.

Var är hennes pappa som brukade skriva i tråden? Har han direktkontakt med Issy nu?
Citera
2020-08-06, 21:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Inte för att ta någonting ifrån din spådomskraft, men det var ju ärligt talat en lågoddsare. De allra flesta ungdomar idag som kommer ut som "trans" är förvirrade och Issy själv har varken innan eller efter sitt uttalande någonsin verkat ha så mycket att säga i transfrågor. Inga hobbies, inga vänner, ständiga flyttar tvärs över landet utan en fast punkt, det är klart att hon blir förvirrad.
Ja, det är klart. Men att jag påtalar det nu handlar enbart om att jag vill gnugga alla PK-hjon i ansiktet, alla som var så självupptaget godhetssignalerande att de omedelbart började kalla flickan för Oliver och som gav sig på alla oss som ifrågasatte. Den här tråden var full av kärringar av båda könen som menade att "det är upp till Oliver själv att känna vad han är". Nej, det är det inte. Jag kan inte kräva att ni ska kalla mig "Ers Höghet" bara för att jag i ett infall av galenskap har fått för mig att jag är Ludvig den fjortonde.
Citera
2020-08-07, 00:19
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:

Var är hennes pappa som brukade skriva i tråden? Har han direktkontakt med Issy nu?

i am still here....i only talk with issy every now and then, as far as i know she is certainly not back living with jewels....if she was you can count on jewels parading her in front of the camera for youtube to show how good a mother she is......

i have also not been required to pay child support so that is another clue that she is not with jewels......
Citera
2020-08-07, 00:25
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
i am still here....i only talk with issy every now and then, as far as i know she is certainly not back living with jewels....if she was you can count on jewels parading her in front of the camera for youtube to show how good a mother she is......

i have also not been required to pay child support so that is another clue that she is not with jewels......
Thanks for responding, good to see that you're still paying attention to your daughter. How is your relationship with Issy nowadays, is she open to getting to know you better now that Jewels is out of the picture? Is she doing better socially where she is located right now? And if you don't mind me asking, how does he feel about the Oliver thing nowadays, is that still ongoing? I completely understand if you're not willing to divulge all of the information that I'm asking for, since it's your daughter after all, but I feel like I have to ask given the amount of time I've put into following this mother-daughter couple over the years.
Citera
2020-08-08, 08:02
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Thanks for responding, good to see that you're still paying attention to your daughter. How is your relationship with Issy nowadays, is she open to getting to know you better now that Jewels is out of the picture? Is she doing better socially where she is located right now? And if you don't mind me asking, how does he feel about the Oliver thing nowadays, is that still ongoing? I completely understand if you're not willing to divulge all of the information that I'm asking for, since it's your daughter after all, but I feel like I have to ask given the amount of time I've put into following this mother-daughter couple over the years.

we only talk every now and then.....she is definitely doing better although she still wants to be with her mother which is understandable.....she is looking really well in my opinion
Citera
2020-08-08, 20:00
Medlem
En pappa (som bott på andra sidan jorden under sitt barns uppväxt) sitter och skriver om sitt barn och barnets mamma i en offentlig tråd på internet.

Vilken horribel brist på omdöme, självinsikt och empati för ett barn.

Förstår inte hur den här tråden kan få vara öppen.
Citera
2020-08-08, 20:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruFul
En pappa (som bott på andra sidan jorden under sitt barns uppväxt) sitter och skriver om sitt barn och barnets mamma i en offentlig tråd på internet.

Varför skulle den inte få vara öppen?
Citera
2020-08-08, 20:39
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:

Yttra dig inte om saker du inte har någon aning om, idiot.
Citera
2020-08-09, 00:59
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:

So by this logic then you agree what Ida did was wrong also.... Slandering her daughters father on youtube for views......if it's bad for me then it's bad for Ida as well..... And seeing as social services removed Isabelle from her mother then we can be assured who is the bad parent here..... I am raising three children and the social services aren't knocking on my door......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in