2020-08-05, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Så barskrapad kan hon väl ändå inte vara? https://youtu.be/c_XZ8LV_hjU Hon donerade ju 10 000 på "sonens" vägnar åt en rödhårig twitch-streamer vid namn zaitr0s i den här filmen.

Vad får dig att tro att det är Jewels?
Citera
2020-08-05, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad får dig att tro att det är Jewels?
Du hör väl att det är Jewels hoppas jag?
Citera
2020-08-05, 22:15
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Tråkigaste trollet, låter inte ens lite som Jewels.
Citera
2020-08-05, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Tråkigaste trollet, låter inte ens lite som Jewels.
Om du bemödar dig med att scrolla kommentarsfältet så bekräftas det t om att det är hon så du har fel på din hörsel.
Citera
2020-08-05, 23:54
Medlem
Citat:
Om du bemödar dig med att scrolla kommentarsfältet så bekräftas det t om att det är hon så du har fel på din hörsel.

Lägg av nu.
Citera
2020-08-06, 08:25
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Så barskrapad kan hon väl ändå inte vara? https://youtu.be/c_XZ8LV_hjU Hon donerade ju 10 000 på "sonens" vägnar åt en rödhårig twitch-streamer vid namn zaitr0s i den här filmen.

Sämsta trollningen i år.

1. Alla vet att J inte skulle ödsla en krona ens åt den smalaste negerbarnet i Afrika.
2. Verkligen inte hennes röst.
3. Även om det skulle låta som henne så skulle inte bokstavskvinnan låta så lugn.

Du borde bli livstidsbannad, för sämsta försök till trollning nånsin och för den sjukaste lögnen i övrigt.

J hade inte ens ödslat en slurk läsk på ett brinnande barn.
Citera
2020-08-06, 10:40
Medlem
Hamprs avatar
Citat:

Låter ju verkligen inte som hon..
Citera
2020-08-06, 11:01
Medlem
Jooo, den där morsan låter ju verkligen som att hon är uppvuxen långt uppe i Västerbotten. Riktig norrländska det där. Och att ungen heter Max kan väl vara en annan hint om att det inte är Jewels. Och att ungen inte heller låter speciellt mycket som en tonårstjej som identifierar sig som en tjej är en annan ganska tydlig tell-off.

Men fan, kodus till dig trollet, som fått igång oss att spekulera om det där var Jewels. Ska man trolla, ska man trolla med klass.
Citera
2020-08-06, 12:41
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:
Du far med falska antaganden, ytterst pinsamt att du överhuvudtaget kan hålla på så. Det är Jewels och nu hoppas jag att det blir tyst på dig. Svarar du inte inom 24 timmar så vet jag att du krupit till korset och erkänt dig besegrad.

Den enda som far med falska antaganden här är du. Uppenbarligen vet du ingenting om hur Jewels fungerar som person. Jävla pajas.
Citera
2020-08-06, 13:09
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:
Jag vet betydligt mer än dig som sitter här och agerar lekman på en massa lösa antaganden. Tittar jag på din posthistorik så är det ju inte första gången som du skämmer ut dig precis. Det är Jewels i videon som donerar pengarna.

"Jag vet betydligt mer än dig som sitter här och agerar lekman på en massa lösa antaganden." Du vet inte ens hur hennes röst låter... Är du seriös med det du skriver? Måste vara troll.

Och om vi ska snacka om folks historiker här så räcker det med att titta på trådarna som du skapat för att inse att du är antagligen ett troll utan liv eller en otroligt ointelligent människa.
Citera
2020-08-06, 14:40
Medlem
Citat:
Jag vet mycket väl hur hennes röst låter, men det är tydligen väldigt svårt för din encelliga hjärna och räkna ut att en röst kan ha ett helt annat membran beroende på mikrofon. Ska vi snacka intelligens så kan vi börja med att titta på din posthistorik. Du har ett x antal sidor med endast poster om TV3 och Youtube kändisar. Det vittnar om att du är emotionellt lagd och alltå saknar både intelligens och rationalitet. Gå och göm dig nu och skäms.

Så ungen kom ut som trans redan i februari, under ett helt annat namn? Spännande berätta mer.
Citera
2020-08-06, 15:06
Medlem
På tal om trans så tror jag inte att hon går under det då hon låtit håret växa ut, klär sig tjejigt igen och sminkar sig. Har bilder ifrån juli så de är nytagna. Lägger inte ut dem då jag tycker att hon kan få vara, är hennes vidriga morsa som gjort fel, inte hon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in