2020-08-09, 01:18
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruFul
En pappa (som bott på andra sidan jorden under sitt barns uppväxt) sitter och skriver om sitt barn och barnets mamma i en offentlig tråd på internet.

Vilken horribel brist på omdöme, självinsikt och empati för ett barn.

Förstår inte hur den här tråden kan få vara öppen.

Och hade könen varit omvända hade du suttit och hejat på istället, inte sant?
Citera
2020-08-09, 11:46
Medlem
Krakatoas avatar
Hur sjutton kan hon ha över 10k följare på Tiktok?
Och hur sjutton kan man ha alla diagnoser och ändå lyckas sminka sig och spöka ut sig som hon gör och spy ur sig video efter video?

Jag är ingen expert men det måste ju ta timmar att måla sig som hon gör? Vad har hon för diagnoser? Hur kan hon koncentrera sig och måla sig så här? Hon borde fan arbeta som vanligt folk.

https://www.tiktok.com/@jewelstiktok
Citera
2020-08-09, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Hur sjutton kan hon ha över 10k följare på Tiktok?
Och hur sjutton kan man ha alla diagnoser och ändå lyckas sminka sig och spöka ut sig som hon gör och spy ur sig video efter video?

Jag är ingen expert men det måste ju ta timmar att måla sig som hon gör? Vad har hon för diagnoser? Hur kan hon koncentrera sig och måla sig så här? Hon borde fan arbeta som vanligt folk.

https://www.tiktok.com/@jewelstiktok

Jooo, för att göra saker som kräver koncentration och fokus under en väldigt lång tid är väl verkligen något som personer med autism är dåliga på <-- OBS Ironi.
Citera
2020-08-09, 11:56
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Jooo, för att göra saker som kräver koncentration och fokus under en väldigt lång tid är väl verkligen något som personer med autism är dåliga på <-- OBS Ironi.

Hon har inte autism. Hon är psykopat. Psykopater är bra på att planera och fokusera på saker under lång tid, precis som du skrev. Det förklarar varför hon kunde må så dåligt och spela teater i flera år när hon bodde med Issy, för att sedan bli en ny person direkt när Issy försvann.
Citera
2020-08-09, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Hon har inte autism. Hon är psykopat. Psykopater är bra på att planera och fokusera på saker under lång tid, precis som du skrev. Det förklarar varför hon kunde må så dåligt och spela teater i flera år när hon bodde med Issy, för att sedan bli en ny person direkt när Issy försvann.

Jaha, du anser att all den vårdpersonal som faktiskt träffat henne, har en utbildning och arbetar efter beprövat vetenskap och erfarenhet har fel. Jojo, gudskomplex mush eller??
Citera
2020-08-09, 12:05
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Hon är psykopat.

ABSOLUTELY

only a complete senseless psychopath would seek out fame while her daughter lingers in a care home.....
Citera
2020-08-09, 12:37
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:

Hmmm... Ja kanske psykopati. Men vad har hon för officiell diagnos som gör att hon är sjukpensionär?
Om det "bara" är agorafobi t.ex. så får jag ge mig. Men är det nåt annat och man ädnå klarar av att sköta sin Tiktok sådär med tillhörande maskerad ställer jag mig tveksam till eventuella diagnoser.
Citera
2020-08-09, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Hmmm... Ja kanske psykopati. Men vad har hon för officiell diagnos som gör att hon är sjukpensionär?
Om det "bara" är agorafobi t.ex. så får jag ge mig. Men är det nåt annat och man ädnå klarar av att sköta sin Tiktok sådär med tillhörande maskerad ställer jag mig tveksam till eventuella diagnoser.

Autism.
Citera
2020-08-09, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
ABSOLUTELY

only a complete senseless psychopath would seek out fame while her daughter lingers in a care home.....

How long were you with her before you noticed this?
Citera
2020-08-09, 15:00
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Jaha, du anser att all den vårdpersonal som faktiskt träffat henne, har en utbildning och arbetar efter beprövat vetenskap och erfarenhet har fel. Jojo, gudskomplex mush eller??

Hahaha som vanligt använder du den enda taktik du kan för att försöka vinna. Du hävdar en massa nonsens och lägger ord i munnen på folk. Misstolkar du allting med flit eller är du helt efterbliven på ritkigt?
Citera
2020-08-09, 23:20
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Autism.

Herrejösses. Hon är väl inte Rain man direkt? Nog hade människan klarat av ett simpelt arbete. Hon klarar ju uppenbarligen av att leka maskerad hela dagarna.
Citera
2020-08-10, 11:01
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
How long were you with her before you noticed this?

to be honest looking back...the very first day i went to sweden and met her....not a word spoken from stockholm on the train to Östersund, then the bus from there to sorsele...not a word spoken, same thing happened when she came to Australia and we took the 23 hour train ride from Sydney to Adelaide and she basically didn't say a word.....I was young and naive......My two boys won't be making the same mistakes i did with women thats for sure.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in