2020-08-08, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
Jag har konfronterat flera.
Ja men vad bra. Hur gick det då? Vad sa du till dem? Vad sa de till dig? Vad fick du reda på?
Citera
2020-08-08, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Gang Stalking. Alltså ett gäng personer som förföljer en individ.

Varför konfronteras aldrig personerna som utför förföljningen?.
Varför finns det inga foton på de samma?
Varför är alltid de "förföljda" i en situation där de är drogpåverkade eller sinnessjuka?
1, Det är inte uppenbart som "jag knullar din mamma", mer som "jag hatar Huawei" för en förbipasserandes eller liknande efter att man sagt de i samtal med någon annan tidigare.

2, Finns oftast ingen anledning att fotografera personen som sa "-Buuh Huawei", då verkar man ostabil.

3, Verkar, menar du? Har du missat poängen?
Citera
2020-08-08, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulaTankar
1, Det är inte uppenbart som "jag knullar din mamma", mer som "jag hatar Huawei" för en förbipasserandes eller liknande efter att man sagt de i samtal med någon annan tidigare.

2, Finns oftast ingen anledning att fotografera personen som sa "-Buuh Huawei", då verkar man ostabil.

Tja, vad säger man? I rest my case, till exempel...
Citera
2020-08-08, 00:22
Medlem
Citat:
Tja, vad säger man? I rest my case, till exempel...
Well why do you do that, Sherlock?
Citera
2020-08-08, 00:34
Medlem
Citat:
Ja men vad bra. Hur gick det då? Vad sa du till dem? Vad sa de till dig? Vad fick du reda på?

Det är olika från person till person, vissa blir märkbart osäkra, vissa blir aggressiva, vissa låtsas bara vara oförstående med sina narcissistleenden. Men man avslöjar aldrig någonting förstås. Jag har aldrig pressat någon under vapenhot eller mutat så det är klart att man inte avslöjar något för mig.

Fast vad vet jag, du kanske är en sån som avslöjar ditt jobbs företagshemligheter för konkurrenten utan att vinna någonting på det?

Jag har förövrigt dokumenterat också, finns dock ingen poäng att posta det. Det du inte förstår är att det är väldigt lätt att förklara bort deras metoder med att det är något annat, t.ex tillfälligheter. Det går heller inte för dig som utomstående att förstå det då du saknar den hela bilden.

Klart är dock att utövarna absolut inte uppskattar att vara med på film eller bild. Så skulle du börja filma en bisarr situation öppet skulle den snabbt avta, och det är lätt, eftersom dessa grejer sker ute i det öppna.

Sen är inte GS något förföljande hela tiden som det låter som. Det är en liten rännil av det hela.

Jag har förövrigt inga psykiska diagnoser och har aldrig haft. Var jag schizofren under alla dessa år så hade jag inte kunnat uppnå allt det jag gjort under tiden. Det sker heller inte bara mot drogpåverkade människor. Däremot är drogpåverkan en faktor som innebär att frekvensen på hela operationen kan skruvas upp.

Som sagt, allt handlar om att få dig diagnosticerad med vanföreställningar, schizofreni eller liknande, då ser man till att attackera dig när du är skör så du gör skeva grejer som får din omgivning att reagera. Där är ett drogpåverkat tillstånd ett perfekt tillfälle. Därför säger jag att bara för att Manitski använt sig av centralstimulanter utesluter det inte att han var utsatt för gangstalking och annan psykologisk krigsföring, tvärtom är det ett grymt verktyg för människorna som ligger bakom den psykologiska krigsföringen.
Citera
2020-08-08, 00:50
Medlem
Citat:

Det här är on-point. Och visar också på svårigheten med att dokumentera mycket av detta. För mycket sker i all hast, i förbifarten, bland folk. Du hinner absolut inte dokumentera något sådant och börjar du följa efter och konfrontera personen så ser du dålig ut.
Citera
2020-08-08, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det handlar absolut inte om att omyndigförklara sjuka människor, det handlar om att människor kan vara sjuka och ha paranoida vanföreställningar. Och det handlar om att fenomenet "gang stalking" kan förklaras med psykisk sjukdom.

Och jo, det är väldigt mycket som talar för att Sebastian Manitskis diagnos var korrekt. Betydligt mer än som talar för att han var utsatt av stålvapen av illasinnade frimurare.

Förklara gärna varför du tror hans diagnos var felaktig och varför du tror att hans sjukdom var en följd av "strålvapen". Förklara varför hans egna ord är felaktiga:

Det kan vara så att Manitski vid vissa tillfällen ville försöka hålla en normal fasad/profil utåt (för en dessvärre oinsatt/okunnig omgivning/allmänhet). Därav nedanstående ord från honom.

"... ledde till så stark påfrestning att jag utvecklade ett övergående psykostillstånd. Mycket kommer ifrån en scifi-novell jag i min förvirring blandat ihop med verkligheten"

Dessutom är tekniken så avancerad att den ofta kan få människor att ändra uppfattning. En dator/AI används vid voice to skull som i mycket hög grad kan fås att efterlikna den utsattes egna inre röst (speciellt om man inte vidtar åtgärder för att förhindra detta, det finns vissa saker som man kan göra för att även fortsättningsvis enklare kunna skilja på den artificiella och den äkta inre rösten).
Senast redigerad av Julma-O 2020-08-08 kl. 17:53.
Citera
2020-08-08, 19:37
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
Det är olika från person till person, vissa blir märkbart osäkra, vissa blir aggressiva, vissa låtsas bara vara oförstående med sina narcissistleenden. Men man avslöjar aldrig någonting förstås. Jag har aldrig pressat någon under vapenhot eller mutat så det är klart att man inte avslöjar något för mig.

Fast vad vet jag, du kanske är en sån som avslöjar ditt jobbs företagshemligheter för konkurrenten utan att vinna någonting på det?

Jag har förövrigt dokumenterat också, finns dock ingen poäng att posta det. Det du inte förstår är att det är väldigt lätt att förklara bort deras metoder med att det är något annat, t.ex tillfälligheter. Det går heller inte för dig som utomstående att förstå det då du saknar den hela bilden.

Klart är dock att utövarna absolut inte uppskattar att vara med på film eller bild. Så skulle du börja filma en bisarr situation öppet skulle den snabbt avta, och det är lätt, eftersom dessa grejer sker ute i det öppna.

Sen är inte GS något förföljande hela tiden som det låter som. Det är en liten rännil av det hela.

Jag har förövrigt inga psykiska diagnoser och har aldrig haft. Var jag schizofren under alla dessa år så hade jag inte kunnat uppnå allt det jag gjort under tiden. Det sker heller inte bara mot drogpåverkade människor. Däremot är drogpåverkan en faktor som innebär att frekvensen på hela operationen kan skruvas upp.

Som sagt, allt handlar om att få dig diagnosticerad med vanföreställningar, schizofreni eller liknande, då ser man till att attackera dig när du är skör så du gör skeva grejer som får din omgivning att reagera. Där är ett drogpåverkat tillstånd ett perfekt tillfälle. Därför säger jag att bara för att Manitski använt sig av centralstimulanter utesluter det inte att han var utsatt för gangstalking och annan psykologisk krigsföring, tvärtom är det ett grymt verktyg för människorna som ligger bakom den psykologiska krigsföringen.

Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Det kan vara så att Manitski vid vissa tillfällen ville försöka hålla en normal fasad/profil utåt (för en dessvärre oinsatt/okunnig omgivning/allmänhet). Därav nedanstående ord från honom.

"... ledde till så stark påfrestning att jag utvecklade ett övergående psykostillstånd. Mycket kommer ifrån en scifi-novell jag i min förvirring blandat ihop med verkligheten"

Dessutom är tekniken så avancerad att den ofta kan få människor att ändra uppfattning. En dator/AI används vid voice to skull som i mycket hög grad kan fås att efterlikna den utsattes egna inre röst (speciellt om man inte vidtar åtgärder för att förhindra detta, det finns vissa saker som man kan göra för att även fortsättningsvis enklare kunna skilja på den artificiella och den äkta inre rösten).

Jag hoppas att alla fattar hur kraftigt ekosystemet av desinformation & propaganda är i GS/TI. Det är så kraftigt att folk begår självmord när de blir utsatta offline & då efter en tid & kanske väldigt sårbara läser online om GS/TI där alla skriver "det är ett livslångt projekt & många begår självmord; du blir strålad av osynliga energivapen & alla läser dina tankar via exotisk teknologi". Ingen hade nämnt GS/TI för mig innan jag på egen hand upptäckte det efter år av att bli organiserad förföljd, olagligt övervakad & saboterad för - allt påverkade min hälsa väldigt negativt men jag lyckades avsluta min masterexamen & påbörja doktorandstudier trots det. De blandade in alla möjliga i mitt fall som jag hade kontakt med: politiker, myndighetspersonal, universitetspersonal, vänner, familj, arbetskollegor etc. - varav en del nämnde ord såsom "organiserad brottslighet" & "FBI" när jag beskrev det som hände mig bakom min rygg. Det här är en operation driver av fanatiker & fundamentalister som har extrem makt & inflytande.
Citera
2020-08-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag hoppas att alla fattar hur kraftigt ekosystemet av desinformation & propaganda är i GS/TI. Det är så kraftigt att folk begår självmord när de blir utsatta offline & då efter en tid & kanske väldigt sårbara läser online om GS/TI där alla skriver "det är ett livslångt projekt & många begår självmord; du blir strålad av osynliga energivapen & alla läser dina tankar via exotisk teknologi".

Visst förekommer säkerligen avsiktlig desinformation och visst förekommer säkerligen falska TI:s. Ett större problem är nog att många utsatta inte förstår vad som händer och hur det händer.

Alla utsatta blir inte heller utsatta för samma saker; vissa utsätts exempelvis inte för vocie to skull (såvitt de vet bör tilläggas). Samtidigt kan man försöka manipulera på andra sätt exempelvis nattetid genom artificiella 'drömmar' eller genom att manipulera hjärnan/beslutsfattandet utan att voice to skull är involverat. Vidare utsätts vissa utsatta för ofattbar bestrålning - särskilt nattetid - och attacker mot hjärtat och manipulering av hjärttakten (år efter år). Man kan kalla dessa vapen/teknik för vad man vill men det är så verkligheten ser ut - vapnen/tekniken finns och de används av olika skäl.

De som inte utsätts för exempelvis voice to skull eller får sin kropp sönderbestrålad natt efter natt har säkerligen svårare att inse att mycket avancerad teknik faktiskt existerar och faktiskt används i detta Sverige år 2020. Det är lite som med allmänheten och deras (icke)kunskaper i ämnet...Blir man inte själv utsatt för något är det svårt att tro på att dessa brott kan pågå "i världen bästa land att leva och bo i" - detta oavsett hur många människor som försöker berätta om vad som pågår. Att main stream media är kontrollerad media är en annan sak (de skriver inget om detta, eller dessa brott).

Kriget om hjärnan och kontrollen över densamma är det nya kriget och det har bara börjat. Folk förstår inte att det är hjärnan som står i centrum, manipulation av den utsattes hjärna och manipulation av hjärnor i dennes omgivning (vilka vet ingenting om tekniken vilket gör dem till enkla mål, som att få barn att säga saker).

Vidare kan utsatta drabbas av plötslig död såtillvida att deras organ kollapsar (delvis orsakat av bestrålning). Vet inte om det var detta som hände Manitski, har för mig att det var oklart vad han dog av.
Senast redigerad av Julma-O 2020-08-08 kl. 21:50.
Citera
2020-08-08, 22:19
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Alla utsatta blir inte heller utsatta för samma saker; vissa utsätts exempelvis inte för vocie to skull (såvitt de vet bör tilläggas). Samtidigt kan man försöka manipulera på andra sätt exempelvis nattetid genom artificiella 'drömmar' eller genom att manipulera hjärnan/beslutsfattandet utan att voice to skull är involverat. Vidare utsätts vissa utsatta för ofattbar bestrålning - särskilt nattetid - och attacker mot hjärtat och manipulering av hjärttakten (år efter år). Man kan kalla dessa vapen/teknik för vad man vill men det är så verkligheten ser ut - vapnen/tekniken finns och de används av olika skäl.

De som inte utsätts för exempelvis voice to skull eller får sin kropp sönderbestrålad natt efter natt har säkerligen svårare att inse att mycket avancerad teknik faktiskt existerar och faktiskt används i detta Sverige år 2020. Det är lite som med allmänheten och deras (icke)kunskaper i ämnet...Blir man inte själv utsatt för något är det svårt att tro på att dessa brott kan pågå "i världen bästa land att leva och bo i" - detta oavsett hur många människor som försöker berätta om vad som pågår. Att main stream media är kontrollerad media är annan sak (de skriver inget om detta, eller dessa brott).

Kriget om hjärnan och kontrollen över densamma är det nya kriget och det har bara börjat. Folk förstår inte att det är hjärnan som står i centrum, manipulation av den utsattes hjärna och manipulation av hjärnor i dennes omgivning (vilka vet ingenting om tekniken vilket gör dem till enkla mål, som att få barn att säga saker).

Propaganda går helt ut på att göra så att måltavlan själv övertygar sig att något osant är sant. Det kan helt enkelt vara så att 90% av alla som påstår sig vara utsatta för strålning & exotiska teknologier är helt enkelt hjärntvättade till att tro det medan förklaringen är helt enkelt att de är övervakade via mobilen. Jag tror fortfarande att det här är i första hand en massiv psykologisk operation mot måltavlan. Det finns ett extremt högt forskningsvärde i att utföra dessa psykologiska experiment & påverkansoperationer på en person, en grupp eller samhället. Det är mer troligt att det här grundar sig i psykologi & "Illuminati"-grupper än exotisk teknologi & energivapen i de flesta fall. Jag tror helt enkelt att 99% av alla måltavlor är inte utsatta för exotiska teknologier & energivapen - det är desinformation för att påverka en måltavla ytterligare negativt så denne får det svårare i sin utsatta situation.
Citera
2020-08-08, 22:41
Bannlyst
Ja men det känns ju som ett lite otydligt begrepp? "Gang stalking" det hör man ju på ordet att det inkluderar stalkande creeps i plural . Något som är osannolikt att någon skulle lägga resurser på när det kommer till en "obetydlig " måltavla , därför är det mer sannolikt att det rör sig om ett annat medvetande som kan "mind controla" människor i omgivningen att trigga en på olika sätt, som då sker på ett sånt esoteriskt plan att det är svårt att förklara för andra som inte själva varit med om det, utan att låta som man svamlar eller är tokig. Man får tänka på att man är en måltavla för detta "okända medvetande" av en anledning, personen utsätts för viss typ av påfrestning för att de ska ge resultat i någon form. Vad exakt de är ute efter är jag lite osäker på
Citera
2020-08-08, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Propaganda går helt ut på att göra så att måltavlan själv övertygar sig att något osant är sant. Det kan helt enkelt vara så att 90% av alla som påstår sig vara utsatta för strålning & exotiska teknologier är helt enkelt hjärntvättade till att tro det medan förklaringen är helt enkelt att de är övervakade via mobilen. Jag tror fortfarande att det här är i första hand en massiv psykologisk operation mot måltavlan. Det finns ett extremt högt forskningsvärde i att utföra dessa psykologiska experiment & påverkansoperationer på en person, en grupp eller samhället. Det är mer troligt att det här grundar sig i psykologi & "Illuminati"-grupper än exotisk teknologi & energivapen i de flesta fall. Jag tror helt enkelt att 99% av alla måltavlor är inte utsatta för exotiska teknologier & energivapen - det är desinformation för att påverka en måltavla ytterligare negativt så denne får det svårare i sin utsatta situation.

Kan konstatera att vi har en i princip motsatt syn på det hela. Ingen vetenskap från militärer/universitet, storföretag eller personliga berättelser från utsatta eller incidenter från ambassadpersonal (exempelvis Kuba eller Moskva) kommer väl förändra din syn. Det är väl så programmering fungerar antar jag - cementera en uppfattning (tidigt) och det blir svårt att ändra på den senare ("ta dom när de är unga").

Skulle påstå att 99,99 procent av alla utsatta är utsatta för manipulering som involverar manipulation av deras hjärna med fjärrvapen/fjärrteknik. Det är ett helt program det handlar om, ett program som innefattar många olika aspekter och tekniker skall tilläggas. Alla får såklart ha sin egen uppfattning men hjärnan är som sagt det nya slagfältet - det är bara att inse.

'Data' utvinns för övrigt mycket mer effektivt via teknik jämfört med iakttagelser vad gäller forskningsvärde. Det handlar om så mycket mer än några gammaldags forskningsexperiment, detta är förenklat mest sannolikt utforskandet av hur man på sikt kan sammanstråla människa och maskin för olika ändamål (transhumanism), hur man kan använda data från människan för att utveckla AI/robotar och hur man kan manipulera/kontrollera människan via AI. En kapplöpning för pengar och makt. Många faktorer som spelar in och sammanstrålar men teknikmöjligheterna sätter ribban. Samtidigt offrar man vissa människor på vägen, bokstavligt talat social eliminering av icke önskvärda (där kommer tortyr och slow kill in i bilden) samt försäljning av av människors sex/privatliv (exempelvis kvinnor). Finns säkert fler motiv såsom stöld av affärsidéer, företag och (företags)hemligheter m.m.
Senast redigerad av Julma-O 2020-08-08 kl. 23:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in