Citat:
Ursprungligen postat av
Tobbex73
Ja men vad bra. Hur gick det då? Vad sa du till dem? Vad sa de till dig? Vad fick du reda på?
Det är olika från person till person, vissa blir märkbart osäkra, vissa blir aggressiva, vissa låtsas bara vara oförstående med sina narcissistleenden. Men man avslöjar aldrig någonting förstås. Jag har aldrig pressat någon under vapenhot eller mutat så det är klart att man inte avslöjar något för mig.
Fast vad vet jag, du kanske är en sån som avslöjar ditt jobbs företagshemligheter för konkurrenten utan att vinna någonting på det?
Jag har förövrigt dokumenterat också, finns dock ingen poäng att posta det. Det du inte förstår är att det är väldigt lätt att förklara bort deras metoder med att det är något annat, t.ex tillfälligheter. Det går heller inte för dig som utomstående att förstå det då du saknar den hela bilden.
Klart är dock att utövarna absolut inte uppskattar att vara med på film eller bild. Så skulle du börja filma en bisarr situation öppet skulle den snabbt avta, och det är lätt, eftersom dessa grejer sker ute i det öppna.
Sen är inte GS något förföljande hela tiden som det låter som. Det är en liten rännil av det hela.
Jag har förövrigt inga psykiska diagnoser och har aldrig haft. Var jag schizofren under alla dessa år så hade jag inte kunnat uppnå allt det jag gjort under tiden. Det sker heller inte bara mot drogpåverkade människor. Däremot är drogpåverkan en faktor som innebär att frekvensen på hela operationen kan skruvas upp.
Som sagt, allt handlar om att få dig diagnosticerad med vanföreställningar, schizofreni eller liknande, då ser man till att attackera dig när du är skör så du gör skeva grejer som får din omgivning att reagera. Där är ett drogpåverkat tillstånd ett perfekt tillfälle. Därför säger jag att bara för att Manitski använt sig av centralstimulanter utesluter det inte att han var utsatt för gangstalking och annan psykologisk krigsföring, tvärtom är det ett grymt verktyg för människorna som ligger bakom den psykologiska krigsföringen.