Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Det handlar absolut inte om att omyndigförklara sjuka människor, det handlar om att människor kan vara sjuka och ha paranoida vanföreställningar. Och det handlar om att fenomenet "gang stalking" kan förklaras med psykisk sjukdom.
Och jo, det är väldigt mycket som talar för att Sebastian Manitskis diagnos var korrekt. Betydligt mer än som talar för att han var utsatt av stålvapen av illasinnade frimurare.
Förklara gärna varför du tror hans diagnos var felaktig och varför du tror att hans sjukdom var en följd av "strålvapen". Förklara varför hans egna ord är felaktiga:
Jag vet inte om Manitski var utsatt, men jag kan inte utesluta det.
Sen vet jag också att folket bakom detta är bra på att sprida myter om vad de är kapabla till. Så att han blev strålad med vapen är inte alls säkert, han kan dock ha blivit itutad det och trott på det.
Mycket med det här handlar om att få offret att känna att det inte finns någon utväg, så det är lika bra att begå självmord. Därför vill man få offret att tro att man är chippad, utsatt för strålning som går genom väggar, att man är på en mäktig grupps dödslista med mera.
Detta kan man göra genom välkända, psykologiska metoder. Psykologisk tortyr utan att röra den som är utsatt. Det går att hitta information om dessa metoder en googling bort. Varför är du så säker på att dessa metoder inte skulle användas i dagens Sverige?