2020-08-06, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Man kan läsa meddelande konversationer också ..deras mobiltelefoner.

Ja där hon skriver klart och tydligt gånger flera att hon skall döda han i sömnen med en kniv. Att hon önskar han död, att hon längtar tills hans begravning.
Hon är skyldig, punkt slut finns inte mycket att argumentera där..
Citera
2020-08-06, 14:23
Medlem
Andhogst38s avatar
Hon kan ruttna i fängelset. Jävla mongobrud!
Citera
2020-08-06, 21:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Iamnotnice
Ja där hon skriver klart och tydligt gånger flera att hon skall döda han i sömnen med en kniv. Att hon önskar han död, att hon längtar tills hans begravning.
Hon är skyldig, punkt slut finns inte mycket att argumentera där..
Jo förstår du , hon har ju tydligt visat att hon blev misshandlad en längre period innan händelsen .. denna sista gången var hon ilsken som ett bi... (han har ju retat henne , slagit henne ... långt innan händelsen)... det var ju därför hon gjorde slut.. sen kan man läsa att "någon polare" till honom messar om att hon ska ge honom ens chans till ... och bla bla bla ..

Hon blev manipulerad helt enkelt .. ingen konstig reaktion i ilskan .. sen har jag sett bladet på kniven .. den skär inte rakt fram .. utan trycks den framåt så skär den neråt .. eller åt det hållet eggen på kniven sitter och i bladets bredd... så kniven har alltså flyttat på sig i sin bredd för att åstadkomma sticksåret.

En ren olycka .. i ett självförsvar som fler än mig tycker ..
Senast redigerad av Massonite 2020-08-06 kl. 21:49.
Citera
2020-08-06, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Andhogst38
Hon kan ruttna i fängelset. Jävla mongobrud!
Säg inte så , hon är underbar , bara man tar henne på rätt sätt..
Citera
2020-08-06, 21:48
Medlem
5549s avatar
Citat:
Nej det är bara du (alt-konton gills inte). Inte ens gärningskvinnan själv håller med dig.

Citat:
Men usch. Har du lust att beskriva din relation till henne?
Citera
2020-08-06, 21:55
Medlem
Citat:
Jo förstår du , hon har ju tydligt visat att hon blev misshandlad en längre period innan händelsen .. denna sista gången var hon ilsken som ett bi... (han har ju retat henne , slagit henne ... långt innan händelsen)... det var ju därför hon gjorde slut.. sen kan man läsa att "någon polare" till honom messar om att hon ska ge honom ens chans till ... och bla bla bla ..

Hon blev manipulerad helt enkelt .. ingen konstig reaktion i ilskan .. sen har jag sett bladet på kniven .. den skär inte rakt fram .. utan trycks den framåt så skär den neråt .. eller åt det hållet eggen på kniven sitter och i bladets bredd... så kniven har alltså flyttat på sig i sin bredd för att åstadkomma sticksåret.

Ren olycka? Det krävs rejäl kraft för att kunna sätta en brödkniv igenom bröstkorg, lunga och in i hjärtat. Det handlar om ett tvåhandsgrepp för att hugga så. Han låg i sängen, utan tvekan!
Citera
2020-08-06, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brunaknudan
Ren olycka? Det krävs rejäl kraft för att kunna sätta en brödkniv igenom bröstkorg, lunga och in i hjärtat. Det handlar om ett tvåhandsgrepp för att hugga så. Han låg i sängen, utan tvekan!
Och du tror verkligen att man behöver en större kraft för att ett hugg skall penetrera mellan muskler , nej detta handlar om ett misshandelsfall som gått sämre.. pga kniven .. (det är inte svårt att hugga någon , det är som att skära i mjukt smör). Så någon direkt kraft med 2 händer behövs inte ..
Senast redigerad av Massonite 2020-08-06 kl. 22:41.
Citera
2020-08-06, 22:51
Medlem
Citat:
Och du tror verkligen att man behöver en större kraft för att ett hugg skall penetrera mellan muskler , nej detta handlar om ett misshandelsfall som gått sämre.. pga kniven .. (det är inte svårt att hugga någon , det är som att skära i mjukt smör). Så någon direkt kraft med 2 händer behövs inte ..

Mår du bra?
Visste du att Gm även pixa rätt mycket?
Gm och hennes kollega va rätt glada för tramadol.

Varför jag vet detta?
Kollegan är rädd att det skulle komma fram i denna händelsen.
Citera
2020-08-06, 22:55
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Det är bara du och din andra kompis i tråden som tycker hon är underbar. Jag tror jag fattar varför.. Jag skulle mer än gärna vilja ha denna kines inlåst på ett mentalsjukhus, bältad på en brits med elchocker 3 ggr/dag i resten av sitt liv. Men jag nöjer mig med att hon blir inlåst 15-18 år. Du inser inte hur farlig hon är förrän du också blir inlåst med en kniv i hjärtat. Idiot!
Citera
2020-08-06, 22:58
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Du har erfarenhet ser jag. 2 psykon med kniven i högsta hugg. Tycker du kan testa på dig själv och låt normala människor vara ifred!
Citera
2020-08-06, 23:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46
Du har erfarenhet ser jag. 2 psykon med kniven i högsta hugg. Tycker du kan testa på dig själv och låt normala människor vara ifred!
Jag är Jägare , och har styckat mycket .. jag vet att muskler inte är speciellt hårda.
Citera
2020-08-06, 23:18
Medlem
Lalle46s avatar
Citat:
Jag är Jägare , och har styckat mycket .. jag vet att muskler inte är speciellt hårda.
Har redan förstått att du jagar..
Kanske får du veta var hon hamnar, kanske inte? Blir säkert Hinseberg. Du får hitta nån ny. Jag önskar dig lycka till! 🖐️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in