Citat:
Ursprungligen postat av
Konservatisma
Jag ser ingen mening med att diskutera med någon som bara häver ur sig att någon har fel om det ena och det andra, utan att förklara varför.
Vad är det jag ska förklara tydligare menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av
Konservatisma
Din retorik lyder ungefär så här: "Jag är ett spån för att jag gillar Trump (tillsammans med många många miljoner människor).
Hur tänker du människa? Nej, om du nu bestämt måste veta varför jag kallade dig för ett spån så är det för att du inte kan tolka det jag skrivit eller så har du övertolkat det jag lagt fram och kommit med någon skev replik som svar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Konservatisma
Vad som är fel med Trump skriver du givetvis inte, precis som alla andra.
Snälla, det finns ju hur mkt som helst. Men bara för att jag inte vill tillmötesgå just dig så får du väl tåla att man lägger upp länkar och fakta som kan komma att avgöra valet. Trodde tråden fick handla om detta. Söker du annat får du nog dra till psykolog delen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Konservatisma
Det beror väl på att han är en rasist? Tucker Carlson är tydligen också en rasist, typ? för att han känner en rasist? guilt by association med andra ord.
Tolka det så. Jag tänker inte kommentera detta igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Konservatisma
Alla människor har inte fördomar enligt dig, tydligen. Den meningen sa också mer om mig, vilket jag tolkar som om du antyder att även jag är en rasist". Vilken överraskning.
Det är det här jag menar med spån...förbehållslös inskränkthet projicerat...snyggt!
Citat:
Ursprungligen postat av
Konservatisma
Tired of all the winning??? Jag börjar förstå varför du hatar Trump. Du ser dig själv i spegeln.
Ironiradarn ligger nere för stunden. Förstår ingenting. Så menlöst. Du måste vara ett troll. Den femtioelfte i raden av alla
Trumpanzees som visat sig vara det nu.