2020-08-06, 13:06
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservatisma
Vad gör Tucker till en rasist? Vad har han sagt eller gjort som är rasistiskt? Jag har inte koll på Fox generellt, bara Tucker.
DU får läsa upp dig om Tucker då, han fick ta en paniksemester ifrån FOX för rasismen han utfört.
2020-08-06, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
DU får läsa upp dig om Tucker då, han fick ta en paniksemester ifrån FOX för rasismen han utfört.
Vad exakt syftar du på?

Jag kollade lite, och jag tror att du menar hans medarbetare? Det kan du inte lägga på Tucker
Senast redigerad av Konservatisma 2020-08-06 kl. 13:17.
2020-08-06, 13:26
Medlem
klybans avatar
Citat:
Vad exakt syftar du på?

Jag kollade lite, och jag tror att du menar hans medarbetare? Det kan du inte lägga på Tucker
Läs upp dig och återkom om du har intresse och prata om Tuckers rasism.
2020-08-06, 13:31
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Du menar att Tucker ljuger om allt han säger eller? För mig låter det bara som om du är avundsjuk för att han är väldigt populär.
Vad säger jag om Tucker? Att han ljuger? Absolut! Jämt? Nej, såklart inte, för då hade hans redan dalande skara av ad investors fått honom sparkad för länge sedan.

Är jag avundsjuk?

Citat:
På vilket sätt ställer han människor mot varandra?
Att du ens kan ställa den frågan visar ju bara hur lite koll du har på dina idoler.

Tucker Carlson's anti-diversity rant for Fox News didn't go over well on Twitter

Citat:
Han pratar ganska ofta om att vi bör värdesätta människor utifrån karaktär och inte hudfärg.
'His hatred is infectious': Tucker Carlson, Trump's heir apparent and 2024 candidate?

2020-08-06, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Biden har vaskats fram, du säger det själv. Det räcker inte mot Trump. Merparten av amerikaner röstar på en President som leder, inte en nickedocka.

2016 Trump vann stort se bifogad karta. Han var då enligt CNN en rysk spion, högerextremist och ev KKK eller nazist. Amerikaner och speciellt latinos och svarta vet idag att detta inte stämmer. Landslide.
https://www.nytimes.com/elections/2016/results/president

Nej rysk spion har Trump ínte hjärnkapacitet att vara men i övrigt så stämmer ju CNN.s påstående lika bra idag som 2016. Då visste nog inte många Trumps karaktärsdefekter och mentala instabilitet men idag vet man ju det speciellt latinos och färgade och välutbildade vita. Extremhögens skara av W.T, skenheliga pastorer och KKK med gubbar i lakan och dumstrutar på huvudet kan ju knappast förändra det scenariot.
OmTrump förlorar stort eller litet mot Biden, eller mardrömmen för majoriteten av väljarna vinner valet vet vi ju inte även om prognoserna helt logiskt pekar på ett jätteras för Trump just nu.
2020-08-06, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Vad säger jag om Tucker? Att han ljuger? Absolut! Jämt? Nej, såklart inte, för då hade hans redan dalande skara av ad investors fått honom sparkad för länge sedan.

Är jag avundsjuk?

Att du ens kan ställa den frågan visar ju bara hur lite koll du har på dina idoler.

Tucker Carlson's anti-diversity rant for Fox News didn't go over well on Twitter

'His hatred is infectious': Tucker Carlson, Trump's heir apparent and 2024 candidate?

Det där är ju bara din definition av rasism. Detta är anledningen till att många idag tar ordet rasism med en nypa salt. För att Tucker påstår att invandring förändrar västvärlden på många negativa sätt, så skulle han vara en rasist?

En rasist för mig är en människa som hatar människor på grund av deras hudfärg eller etnicitet, och jag har inte sett några tecken på att Tucker gör det. Men enligt er är ju alla som inte är vänsterliberala rasister, och det börjar bara bli tröttsamt att lyssna på era ständiga rasistanklagelser mot allt och alla som inte tycker som ni. Som tur är så är det få som tar er på allvar längre, vilket är anledningen till att Trump vann, och kommer att vinna igen. Folk är trötta på detta politiskt korrekta tramset, där alla vita män som går emot åsiktskorridoren är rasister.
2020-08-06, 14:27
Medlem
JetSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Biden är en blqblavla

Ja, i städer är det mer våld.

Dock din slutsats vad demokrater är emot, sicken fantasi, tror du någon går på den ens?

NOPE!

Man säger i USA har man minst 10% underrapportering, troligtvis minst det dubbla om det ens räcker enligt vissa.
Obduktionsbolagen har bråda och lukrativa tider nu, och konstaterar massor utan COVID-19 klassad död, ändå har dött av COVID-19.

Det intressanta är att smittspridning har ökat brutalt, ökad testning skulle innebära mer negativa resultat procentmässigt.
Men eftersom man öppnade upp i Arizona, Texas, Alabama och Florida utan några större restriktioner, så ökade de smittade ifrån 5% som var positiva i ett COVID-19 test til 14% positiva, det berättar en att det är en okontrollerad spridning.

Bara antar du är ett sketet troll och med tanke på hur fel det blev där, eller kanske du vet så lite inte vet jag.

Det ligger hundar begravda här.

Bor du i en stad med mycket våld, det är ju för fan inte polisens fel.
Dom skall ha mer resurser, inte mindre.

Kan det vara så att de mest högljudda demokraterna (precis som svensk vänster) lever segregerat och inte berörs av ökat våld bland de utsatta grupperna?
2020-08-06, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety
Det ligger hundar begravda här.

Bor du i en stad med mycket våld, det är ju för fan inte polisens fel.
Dom skall ha mer resurser, inte mindre.

Kan det vara så att de mest högljudda demokraterna (precis som svensk vänster) lever segregerat och inte berörs av ökat våld bland de utsatta grupperna?

Biden vill ge polisen mer pengar. Det är ju ingen hemlighet direkt. Klart att polisen kan göra ett dåligt jobb och på så sätt påverkar hur kriminell en stad är, eller ett bra jobb och blir det bättre.
2020-08-06, 14:58
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Det där är ju bara din definition av rasism.
I vilket inlägg skriver jag att han är rasist?

Citat:
Detta är anledningen till att många idag tar ordet rasism med en nypa salt.
Jasså, man tar lätt på ordet? Jag gör då inte det iaf. Och jag tänker mig j*vligt noga för innan jag anklagar någon för att vara det (eftersom jag vet hur laddat ordet är).

Citat:
För att Tucker påstår att invandring förändrar västvärlden på många negativa sätt, så skulle han vara en rasist?
Att han frotterar sig med rasister får det onekligen att se ut så.

Citat:
En rasist för mig är en människa som hatar människor på grund av deras hudfärg eller etnicitet, och jag har inte sett några tecken på att Tucker gör det.
Det är väl det problemet många rasister har; dem kan inte ens se sina egna djupt inrotade fördomar.

Citat:
Men enligt er är ju alla som inte är vänsterliberala rasister, och det börjar bara bli tröttsamt att lyssna på era ständiga rasistanklagelser mot allt och alla som inte tycker som ni.
Sluta tota ihop mig med vänstern ditt högerspöke. (Jag är heller inte särskilt intresserad av att höra någon beklaga sig över något man antagligen känner sig (med fog) träffad av.)

Citat:
Som tur är så är det få som tar er på allvar längre.
Hur vet du det? Enligt alla undersökningar som gjorts är (extrem-) högern en minoritet.

Citat:
Folk är trötta på detta politiskt korrekta tramset, där alla vita män som går emot åsiktskorridoren är rasister.
Det här har du bara fått för dig eftersom du lyssnar på människor som Trump och Tucker. Propagandamaskinen har slagit till igen! Ännu ett spån som blivit insnärjt i högerdimman! Lycka till med att hitta ut, jag menar verkligen det.
2020-08-06, 15:11
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Av Trumps 20k lögner har ungefär 19990 visat sig vara sanningar och att det istället varit medias "fact checks" som varit fake news.

Gissar att dom siffrorna bara finns i ditt huvud.
Men om det verkligen finns ett dokument som faktagranskat och verifierat 19990 av Trumps lögner som sanningar kan du väl länka till det. Jag lovar att läsa det, även om det torde bli ganska tidskrävande.
Under tiden kanske du kan räkna upp de 10 av Trumps lögner som verkligen var lögner enligt undersökningen.
Den officiella republikanska åsikten är ju annars att han ALDRIG har ljugit.
Kul om något ändå trängt in i bubblan.
2020-08-06, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Att han frotterar sig med rasister får det onekligen att se ut så.

Är det jobbigt att vara så rädd för avvikande åsikter att du måste använda ordet rasism som en sköld?

Citat:
Det är väl det problemet många rasister har; dem kan inte ens se sina egna djupt inrotade fördomar.

Du själv verkar knappast vara ett underverk av självinsikt, snarare framstår du som helt förblindad av hat. Det kallas TDS.

Citat:
Sluta tota ihop mig med vänstern ditt högerspöke. (Jag är heller inte särskilt intresserad av att höra någon beklaga sig över något man antagligen känner sig (med fog) träffad av.)

Öm tå? Du är vänsterpatrask. Du osar rutten vänster så mycket att jag känner lukten genom skärmen. Er tid är över, kommunismen är död.

Citat:
Hur vet du det? Enligt alla undersökningar som gjorts är (extrem-) högern en minoritet.

Japp. Och även TDS-maffian krymper. Folk är trötta på eran extrema skit.

Citat:
Det här har du bara fått för dig eftersom du lyssnar på människor som Trump och Tucker. Propagandamaskinen har slagit till igen! Ännu ett spån som blivit insnärjt i högerdimman! Lycka till med att hitta ut, jag menar verkligen det.

Du tycker alltså att alla som går emot vad du tycker är rasister. Mysigt. Du har Mehmet Kaplans sperma i mungipan, gå och tvätta av dig.
2020-08-06, 15:29
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Är det jobbigt att vara så rädd för avvikande åsikter att du måste använda ordet rasism som en sköld?

Du själv verkar knappast vara ett underverk av självinsikt, snarare framstår du som helt förblindad av hat. Det kallas TDS.

Öm tå? Du är vänsterpatrask. Du osar rutten vänster så mycket att jag känner lukten genom skärmen. Er tid är över, kommunismen är död.

Japp. Och även TDS-maffian krymper. Folk är trötta på eran extrema skit.

Du tycker alltså att alla som går emot vad du tycker är rasister. Mysigt. Du har Mehmet Kaplans sperma i mungipan, gå och tvätta av dig.

Lugna ner dig. Det är ju du som skriker okvädningsord i stället för att diskutera.

Det finns Trump-anhängare som kan föra fram sakliga argument för sin åsikt. Lär av dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in