Citat:
Ursprungligen postat av
ErikAnderzohn
Att han frotterar sig med rasister får det onekligen att se ut så.
Är det jobbigt att vara så rädd för avvikande åsikter att du måste använda ordet rasism som en sköld?
Citat:
Det är väl det problemet många rasister har; dem kan inte ens se sina egna djupt inrotade fördomar.
Du själv verkar knappast vara ett underverk av självinsikt, snarare framstår du som helt förblindad av hat. Det kallas TDS.
Citat:
Sluta tota ihop mig med vänstern ditt högerspöke. (Jag är heller inte särskilt intresserad av att höra någon beklaga sig över något man antagligen känner sig (med fog) träffad av.)
Öm tå? Du är vänsterpatrask. Du osar rutten vänster så mycket att jag känner lukten genom skärmen. Er tid är över, kommunismen är död.
Citat:
Hur vet du det? Enligt alla undersökningar som gjorts är (extrem-) högern en minoritet.
Japp. Och även TDS-maffian krymper. Folk är trötta på eran extrema skit.
Citat:
Det här har du bara fått för dig eftersom du lyssnar på människor som Trump och Tucker. Propagandamaskinen har slagit till igen! Ännu ett spån som blivit insnärjt i högerdimman! Lycka till med att hitta ut, jag menar verkligen det.
Du tycker alltså att alla som går emot vad du tycker är rasister. Mysigt. Du har Mehmet Kaplans sperma i mungipan, gå och tvätta av dig.