2020-08-05, 02:21
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Darin kommer ju från Syrien, så han anpassar sig snabbt till den nya trenden. Hans folkslag gör ju inte västerländsk musik, så det handlar endast om pengar för Darins del. Han byter musikstil, som en blatte byter kalsonger.

Han är kurd från Irak.
Inte syrier.
Citera
2020-08-05, 07:17
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Tycker det är bra att han kan komma ut som homosexuell och inte behöva dölja den han är.

För övrigt:
Termen "bajspackare" ..............

Vad jag förstått så vill gärna många hetrokillar också "bajspacka" men då ska det ju vara en kvinnostjärt
Kanske att en kvinnostjärt psykiskt känns bättre att packa bajs i än en mansstjärt... Men i slutändan ("ändan" haha) så är det ju samma sak... stjärt som stjärt... bajspacka som bajspacka liksom.
Nä, ingen skillnad på en välbevarad kvinnorumpa och en hårig mansröv... 8-0
Citera
2020-08-05, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sir.hzzz
Enligt nöjet ska han vara rätt hooked på kokain.

Wow det här har jag verkligen inte hört. Vart kommer info ifrån?
Citera
2020-08-05, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
ja, tydligen.

Intressant att detta var så allmänt känt redan för 15 år sedan... jag fick tanken när han kom ut nu i dagarna att killen ville boosta sin karriär. Det var länge sedan man hörde talas om honom så varför komma ut i media nu??

Boosta sin karriär..? Inte hört nåt av honom på ett tag? Du har inte haft radion på senaste året då...???

Hans låtar på svenska är ju rejält sönderspelade på radio.
En säng av rosor,
Ta mig tillbaka,
Tvillingen.
Citera
2020-08-05, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Han är kurd från Irak.
Inte syrier.

Har väl dessutom född i Botkyrka så bott hela sitt liv i Sverige, men av föräldrar fr Irak/kurder mkt riktigt.

Säkert det där utländska arvet å familj släkt som gjort att det tagit längre tid att komma ut. Samkönad kärlek ses inte alltid lika naturligt där som det gör av de allra flesta här i Sverige.

För min del får både han å andra älska den de vill. Skadar alla så mkt mer om man hatar en massa....
Citera
2020-08-05, 08:55
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Har väl dessutom född i Botkyrka så bott hela sitt liv i Sverige, men av föräldrar fr Irak/kurder mkt riktigt.

Säkert det där utländska arvet å familj släkt som gjort att det tagit längre tid att komma ut. Samkönad kärlek ses inte alltid lika naturligt där som det gör av de allra flesta här i Sverige.

För min del får både han å andra älska den de vill. Skadar alla så mkt mer om man hatar en massa....

Jag är osäker på om han är född här eller kom som väldigt liten.
Läste en artikel där det stod ”vi flydde från Saddam”.
Det kan ju tolkas som vi som i familjen och inte han specifikt.

Håller med om det du skrev om kärlek oavsett kön.
Kärlek är kärlek och det är vackert oavsett vilket kön du älskar.
Man vaknar ju inte en dag och bestämmer sej för att välja den hårda vägen där man har minst chans att bli accepterad liksom.
Citera
2020-08-05, 10:26
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Darin kommer ju från Syrien, så han anpassar sig snabbt till den nya trenden. Hans folkslag gör ju inte västerländsk musik, så det handlar endast om pengar för Darins del. Han byter musikstil, som en blatte byter kalsonger.
Han är född i Botkyrka. Fast det kanske är samma sak nuförtiden?
Citera
2020-08-05, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
ja, tydligen.

Intressant att detta var så allmänt känt redan för 15 år sedan... jag fick tanken när han kom ut nu i dagarna att killen ville boosta sin karriär. Det var länge sedan man hörde talas om honom så varför komma ut i media nu??

I USA är det Pride month i juni och då som folk ofta väljer att komma ut för sin familj om de tidigare har tvekat, är en typ av tradition.

I Sverige är det Pride week i slutet av juli och då är det ett ypperligt tillfälle att kungöra den typen av saker.

Inget konstigt i sig.
Citera
2020-08-05, 12:51
Medlem
-benito-s avatar
Lika chockerande som när Peter Jöback kom ut!!!
Citera
2020-08-05, 12:56
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Lika chockerande som när Peter Jöback kom ut!!!

exakt! Vad är uppståndelsen om? En hyfsat snygg schlagerstjärna som kommer ut är väl inte det mest oväntade...
Citera
2020-08-05, 12:56
Medlem
moralhoras avatar
Hur ska man kunna lyssna på Darin sjunga O helga natt nu när det är bekräftat att han önskar sig oheliga nätter?
Citera
2020-08-05, 12:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
exakt! Vad är uppståndelsen om? En hyfsat snygg schlagerstjärna som kommer ut är väl inte det mest oväntade...
Nej precis, många höjer inte ens på ögonbrynen över händelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in