Citat:
Ursprungligen postat av
Hursomhelsting
Synd om alla småflickor, deras drömmar är krossade.
De småtjejerna är vuxna nu och har nog glömt honom long time ago.
Att vara med Idol ger sällan någon evig artist karriär.
Daniel Lindström, Marie Picasso, Sebastian
är mer eller mindre bortglömda.
Agnes ligger lågt, Amanda Jensen vart tog hon vägen?
Darin är väl den som lyckats bäst och möjligtvis Loreen. Men de är inga superstars. .