2020-08-05, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
500€ per dag. Du kanske var till en bankomat som godtar max 3000 per uttag dock.

Tack! Nej med mitt andra kort kunde jag ta ut 5000 kr, så blev irriterad. Först stod det att Bitsafe inte godkände uttaget till att börja med innan jag gjort mitt första uttag..
2020-08-05, 23:50
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Browserns stavningskontroll funkar?
Vilken browser använder du? Jag kör med Chrome och tillägget Grammarly, funkar prima.
2020-08-05, 23:52
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
riktig skit sida, 30 olika färger o hålla koll på den sidan sedan ändrar de meddelanden man får inte ens skriva i nutid heller o fråga om han drar en runkish lmao
Inte riktigt så många haha. Du behöver knappt lägga märke till profilens färg. Följer man samtalets rytm så får man aldrig problem.
Det enda jag har koll på är färgen Blå. Då kan man bestämma träff och att man vill ses på momangen haha.
2020-08-06, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Tack! Nej med mitt andra kort kunde jag ta ut 5000 kr, så blev irriterad. Först stod det att Bitsafe inte godkände uttaget till att börja med innan jag gjort mitt första uttag..

Men Bitsafe är ju skit dock. Jag har problem med kortköp varje vecka. Supporten säger antingen att jag har handlat för maxbeloppet per månad eller så är det en "osäker" transaktion, vilket de ej godkänner.
2020-08-06, 11:49
Medlem
Citat:
Men Bitsafe är ju skit dock. Jag har problem med kortköp varje vecka. Supporten säger antingen att jag har handlat för maxbeloppet per månad eller så är det en "osäker" transaktion, vilket de ej godkänner.
Bitsafe är fett nice har aldrig haft problem, skickat över flera lax euro big daddy ceo
2020-08-06, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Bitsafe är fett nice har aldrig haft problem, skickat över flera lax euro big daddy ceo

Är väl för att du bara köper kalles kaviar och redbull på ica
2020-08-06, 12:45
Medlem
Citat:

Bitsafe är riktigt värdelöst, har inte funkat för mig på någon ica affär eller liknande, däremot funkar det utan problem online.
2020-08-06, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Vilken browser använder du? Jag kör med Chrome och tillägget Grammarly, funkar prima.

Chrome här med. Att stavningskontrollen är blockerad på chattcentralen var fan mer irriterande än 150 tecken och allt annat fitttigt.
2020-08-06, 12:52
Medlem
Citat:

Orten och jag handlar på Lidl i Medellín, flera kg druvsocker i veckan, sen hem och banka godsakerna.
2020-08-06, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joe1221
Bitsafe är riktigt värdelöst, har inte funkat för mig på någon ica affär eller liknande, däremot funkar det utan problem online.

Jag har märkt att det funkar bättre att köra med chip + pin än kontaktlöst, men det går ju inte online vilket jag har problem med. Kan inte betala för Netflix t.ex. Minsta köp är 1€ hos Bitsafe, och det är ju ganska vanligt att det görs en testtransaktion först som är på typ 1 kr, då kommer Bitsafe inte att fungera eftersom de inte godkänner så små belopp.
2020-08-06, 13:16
Medlem
Citat:
Orten och jag handlar på Lidl i Medellín, flera kg druvsocker i veckan, sen hem och banka godsakerna.

Fan ska ni banka ut skiten för? För starkt för er eller?
2020-08-06, 17:19
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Chrome här med. Att stavningskontrollen är blockerad på chattcentralen var fan mer irriterande än 150 tecken och allt annat fitttigt.
Ja det suger det, men vill man vara kvar hos dem får man bita i det sura äpplet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in