2020-07-30, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebulba66
Eskilstuna har 5st salonger enligt Tmg men håller med att det är lite för en sån stor stad.

Sen kan man spekulera vad det beror på att det skiljer så mycket mellan olika städer. I Gävle kanske det beror på att det är fler som har kommit till Sverige via giftermål och sedan skilt sig och återupptagit massage yrket eller så är det bara tillfälligheter som styr.

Av av de 5 är en afrikansk salong. I övrigt finns det å andra sidan jäkligt många pizzerior i stan. Men hela stan inhyser ju också en stor population MENA.

Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Det känns som TMG tar en stad i taget. Ibland ser man när de uppdaterar att det plötsligt är 10 nya salonger i en stad. Eskilstuna kan ha massa som inte är på TMG

Har varit samma dåliga utbud i flera år. Lilla Köping några mil bort har ju lika många.

Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag kan nämna min egen stad som exempel. Där finns en 4-5 salonger som inte annonserar via TMG.
Någon salong har fått dålig kritik, någon annan salong vill inte annonsera. Anledningarna kan skifta. Jag tror det samma gäller i de flesta större städer.

Har vid tillfälle studerat utbudet på plats i Eskilstuna och det är riktigt magert. Nästan enbart 1 st medelålders (+50) kvinna på plats i varje salong. Såg inte inte ut att vara annat på menyn än massage med kalsongerna på där.
Citera
2020-08-01, 17:25
Medlem
Okej det blev ett besök idag hos ett ställe jag var på för ca 2 år sedan och fick erbjudande om extra men tackade nej den gången. Nu visade det sig att dom bytt ägare när jag kom dit + att det satt uppe klisterlappar med texten "Safe Thaimassage No Sexpurchase here" eller liknande.

Jag blev ju såklart lite skeptiskt så bokade en 60 min istället för tänkta 30 ifall det nu endå inte blir tal om något extra så kan det bli en bra massage endå. Skall hålla mig kort då vi inte recenserar här men kvinnan var ung, erbjöd extra mot slutet vilket jag nappade på. Först ett litet prut på priset och sen blev alla glada, hon ville gärna att jag skulle vete hennes namn så jag kan boka henne i fortsättningen :P
Citera
2020-08-04, 09:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Om du inte vill ha extratjänster så behåll kalsongerna på. Visserligen läser man i tråden om att en del tjejer sliter av kallingarna ändå och börjar förhandla, så några garantier finns aldrig. Men generellt sett så fort du ligger där naken öppnar du upp teasing och eventuella erbjudanden. Du kan så klart tacka nej eller så kanske ett erbjudande inte kommer...

Tar man oljemassage vill man inte ha kallingarna på för då blir de kladdiga av olja.
Citera
2020-08-04, 10:25
Avslutad
En sak jag funderar på är hur lång massage man skall ta om man vill ha något extra. Jag tar ofta 90 minuter, men då blir det ju en lång transportsträcka fram till när det händer något. Tar man å andra sidan bara 30 minuter är det ju ganska uppenbart att det inte är själva massagen man är ute efter. Men det är klart, 90 minuter oljemassage är väldigt skönt, med eller utan "teasing".
Citera
2020-08-04, 23:13
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xpr8kke
En sak jag funderar på är hur lång massage man skall ta om man vill ha något extra. Jag tar ofta 90 minuter, men då blir det ju en lång transportsträcka fram till när det händer något. Tar man å andra sidan bara 30 minuter är det ju ganska uppenbart att det inte är själva massagen man är ute efter. Men det är klart, 90 minuter oljemassage är väldigt skönt, med eller utan "teasing".
Du ska ta 60 minuter, är precis lagom för att de ska hinna ge dig en bra utförd massage med fin avslutning.
Citera
2020-08-05, 08:37
Medlem
Citat:

En smaksak förstås, jag har provat 30,60 och 90 varianter. Bäst funkar 60 min för mig. Tiden verkar inte ha någon betydelse för tjänsterna.
Citera
2020-08-05, 12:17
Medlem
Finns det någon bra massage i Kalmar?
Citera
2020-08-05, 15:35
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captenkrok
Finns det någon bra massage i Kalmar?
Japp det finns några med bra massage. Det är bara att prova dem en efter en.
Citera
2020-08-05, 18:26
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Personligen brukar jag ta 60 min, men det är för att jag också gillar massage, om du vill hoppa direkt till efterrätten så ta 30 min.
En del tjejer börjar ju dra i kuken direkt även om man tar 60 så det finns som alltid i den här djungeln - inga garantier. 555
Lycka till!
Citera
2020-08-05, 21:51
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69

En del tjejer börjar ju dra i kuken direkt även om man tar 60 så det finns som alltid i den här djungeln - inga garantier. 555
Lycka till!
Har själv varit med vid några tillfällen att tjejen har dragit i snabeln det första hon gör innan massagen har startats trots att man har tagit en timme.
På mig får det motsatt effekt, jag blir jävligt sur på sånt och brukar då påtala att det är massage först som gäller och ibland så nekar jag extra arbeten helt o hållet.
Citera
2020-08-06, 12:50
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Okej det blev ett besök idag hos ett ställe jag var på för ca 2 år sedan och fick erbjudande om extra men tackade nej den gången. Nu visade det sig att dom bytt ägare när jag kom dit + att det satt uppe klisterlappar med texten "Safe Thaimassage No Sexpurchase here" eller liknande.

Jag blev ju såklart lite skeptiskt så bokade en 60 min istället för tänkta 30 ifall det nu endå inte blir tal om något extra så kan det bli en bra massage endå. Skall hålla mig kort då vi inte recenserar här men kvinnan var ung, erbjöd extra mot slutet vilket jag nappade på. Först ett litet prut på priset och sen blev alla glada, hon ville gärna att jag skulle vete hennes namn så jag kan boka henne i fortsättningen :P
Jag har också ett par finingar som jag har privatnummer till, men där är det ren erotik som gäller. Vill jag ha massage så uppsöker jag salong.
Citera
2020-08-08, 00:06
Medlem
Finns det bra massage i Borås?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här