2020-08-04, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Efter kl 20 strular det alltid med Bahnhof, men kör man med vpn så funkar det.

Inte sant det du skriver.

Det strular inte efter kl 20.00 hos mig.

Många bekanta kör också iptv och dom har också Bahnhof precis som jag.

Så att skriva att det alltid strular med Bahnhof efter ett visst klockslag är fel.

Kan ju vara fel hos vissa stadsnät, men det betyder ju inte att det är fel hos alla som har Bahnhof.
2020-08-04, 07:54
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Inte sant det du skriver.

Det strular inte efter kl 20.00 hos mig.

Många bekanta kör också iptv och dom har också Bahnhof precis som jag.

Så att skriva att det alltid strular med Bahnhof efter ett visst klockslag är fel.

Kan ju vara fel hos vissa stadsnät, men det betyder ju inte att det är fel hos alla som har Bahnhof.
Jag hade strul med dom så jag bytte till Ownit.
Flera polare har strul med Bahnhof och dom bor runt om i landet.
2020-08-04, 09:21
Medlem
Citat:
Kör du inte portal?
Jo. Epg kan krångla ibland ändå. Men funkar faktiskt hyfsat bra. Ibland saknas information om program
2020-08-04, 14:00
Medlem
Citat:
Det går att göra nu. 👍🏻 Men alla säljare vet inte hur.
Därför hans säljare inte lyckades hjälpa han.

Nya dash är på G. Så jag håller inte med om att hans säljare inte lyckades hjälpa.
Han gav förmodligen infon som han fått av n1.
2020-08-04, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Nya dash är på G. Så jag håller inte med om att hans säljare inte lyckades hjälpa.
Han gav förmodligen infon som han fått av n1.

Jo, jag vet att den är på g 😁

Men det går ju ändå att länka m3u till MAG och vice versa.
2020-08-04, 14:50
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Jo, jag vet att den är på g 😁

Men det går ju ändå att länka m3u till MAG och vice versa.

Blir det dash åt kunderna nu, så dom kan ändra/ta bort länder dom inte vill ha, förlänga linan via dash, osv? Typ som dom andra leverantörerna har
2020-08-04, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Blir det dash åt kunderna nu, så dom kan ändra/ta bort länder dom inte vill ha, förlänga linan via dash, osv? Typ som dom andra leverantörerna har

Nej.
2020-08-04, 15:07
Medlem
Citat:

Kommer komma, men inte i nuläget nej
2020-08-04, 16:27
Medlem
Haloumis avatar
Nu bekräftas det i media att Amazon håller på att bygga upp Amazon.se och etablera sig i Sverige på allvar.

Firesticks (och annat) kommer prispressas ordentligt här också framöver. Kan tänka mig att dom kommer vara billiga vid lansering av svenska siten. Hoppas dom hinner komma ut med en fix till 4K stickan som kraschar, tills dess.
2020-08-04, 20:53
Medlem
Har problem med TVIP 530. Kanske någon som vet vad problemet är? Grejen är att amerikanska kanaler (Ganska många) har bild men bara "brusljud" Säkert runt 30 kanaler som har samma problem. Funkar galant på Tvip 605 dock.
2020-08-04, 22:27
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelbitar74
Har problem med TVIP 530. Kanske någon som vet vad problemet är? Grejen är att amerikanska kanaler (Ganska många) har bild men bara "brusljud" Säkert runt 30 kanaler som har samma problem. Funkar galant på Tvip 605 dock.

Vilken audio-codec använder kanalerna som brusar? Vet inte om man ser det i tvip, men i VLC eller IPTV Extreme ser du det.
2020-08-05, 14:06
Medlem
Citat:
Vilken audio-codec använder kanalerna som brusar? Vet inte om man ser det i tvip, men i VLC eller IPTV Extreme ser du det.

Man ser det inte alls tror jag. Den ska ju ha samma specs som 605 och den funkar ju. Skillnaden är att 530 som sagt inte har wi fi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in