Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-10-04, 21:19
  #7201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twostepahead
Nvm, man fick den för 90€ från Tyskland. Bra mycket billigare

Går inte hitta bättre box för den summan 😊 Aldrig haft problem med spela in på tvip.
2020-10-04, 22:24
  #7202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Går inte hitta bättre box för den summan 😊 Aldrig haft problem med spela in på tvip.

Testa spela in nu och rapportera om det funkar. 👍🏻
2020-10-04, 23:15
  #7203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Testa spela in nu och rapportera om det funkar. 👍🏻

Jag har ju aldrig haft det problemet. Kanske beror på leverantör man kör?
2020-10-04, 23:30
  #7204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Jag har ju aldrig haft det problemet. Kanske beror på leverantör man kör?

Men har du testat nu då?

De jag vet som haft problem har testat olika leverantörer och samma bekymmer med alla tre olika leverantörerna.
När de testat med en Z8 så har det funkat med inspelningen hos alla de tre leverantörerna.

Jag har ingen Tvip 605 inkopplad längre. I värsta fall får jag väl leta upp den i förrådet och testa själv.
2020-10-05, 03:29
  #7205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Men har du testat nu då?

De jag vet som haft problem har testat olika leverantörer och samma bekymmer med alla tre olika leverantörerna.
När de testat med en Z8 så har det funkat med inspelningen hos alla de tre leverantörerna.

Jag har ingen Tvip 605 inkopplad längre. I värsta fall får jag väl leta upp den i förrådet och testa själv.


Tröttnar du aldrig på nötterna här inne ? Vet du om jag kan ha iptv på tvip resp, formuler box? Får man köra på flera enheter samtidigt? Får man diskutera leverantörer? Varför fungerar inte min TVIP fjärr mot min samsung? Hur lägger jag in cmores abb i min box? PM tack!!
2020-10-05, 03:30
  #7206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Men har du testat nu då?

De jag vet som haft problem har testat olika leverantörer och samma bekymmer med alla tre olika leverantörerna.
När de testat med en Z8 så har det funkat med inspelningen hos alla de tre leverantörerna.

Jag har ingen Tvip 605 inkopplad längre. I värsta fall får jag väl leta upp den i förrådet och testa själv.

För många konstigheter här inne. Inte som förr riktigt!
2020-10-05, 03:35
  #7207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joelbitar74
För många konstigheter här inne. Inte som förr riktigt!

Låt dem ha sitt eviga letande efter sina jävla leverantörer. 70% är så jävla pantade här inne så ni borde skämmas. Allt ni frågar efter -10% kan hittas på google om ni inte vore så lata. Våga fan inte PM:a mig ens. =) =)
2020-10-05, 09:05
  #7208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joelbitar74
Tröttnar du aldrig på nötterna här inne ? Vet du om jag kan ha iptv på tvip resp, formuler box? Får man köra på flera enheter samtidigt? Får man diskutera leverantörer? Varför fungerar inte min TVIP fjärr mot min samsung? Hur lägger jag in cmores abb i min box? PM tack!!

Du kan ha iptv på vilka enheter du än vill ha på men inte titta samtidigt om du inte köpt till det eller leverantören tillåter det.
2020-10-05, 09:17
  #7209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Går inte hitta bättre box för den summan 😊 Aldrig haft problem med spela in på tvip.

Jag är en av de som sällar mig i kören på en instruktion på HUR man spelar in på TVIP 605.
Då min lev's timeshift minst sagt varit buggig på sistone så hade jag värderar högt att få igång inspelningsfunktionen!
2020-10-05, 10:32
  #7210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elp
Jag är en av de som sällar mig i kören på en instruktion på HUR man spelar in på TVIP 605.
Då min lev's timeshift minst sagt varit buggig på sistone så hade jag värderar högt att få igång inspelningsfunktionen!

Jag vet inte vilken leverantör du har eller om har stöd för det. Men den röda knappen slår på inspelning.
2020-10-05, 11:19
  #7211
Medlem
Finns inte så mycket i 4k om man vill använda iptv eller hur?
2020-10-05, 12:50
  #7212
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerboy
Finns inte så mycket i 4k om man vill använda iptv eller hur?

Lite porr och nån sportkanal. Finns nån film på VOD I 4K tror jag också.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback