Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-14, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Såklart har ju en sån stor aktör en backup-plan om razzior genomförs.

Med så mycket pengar inblandade så kommer det bli svårt att få dom nerstängda helt och hållet.

Ja, hände en gång tidigare med en leverantör. Tog ett par timmar så va det uppe igen. Dock är man lite orolig trots allt hur säkra användare är. Har visserligen svårt att se att det finns resurser att även jaga tusentals användare i Sverige
2020-06-14, 08:19
Medlem
Någon som jämfört tivimate med implayer

Använder idag firestick 4k med tivimate
2020-06-14, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter810
Någon som jämfört tivimate med implayer

Använder idag firestick 4k med tivimate
Jag personligen gillar IMplayer mer.

Det närmaste man kommer appen Mytvonline2 som finns på Formuler Z8.
2020-06-14, 09:03
Medlem
Hej!

Jag har haft i ca 1 års tid appen GSE IPTV i min MAC. Allt har fungerat klockrent ända tills för ett par månader sedan.

Nu till problemet! Jag får fram hela kanallistan men när jag ska klicka på en specifik kanal jag vill titta på så står den bra o tuggar och visar en cirkel och sen står det loading.

Jag trodde först att det hade med min router att göra som blocka signalen. Med då jag ladda ner samma app till min iPhone så fungerar det klockrent med mitt wifi. Jag har provat att kasta appen och installera igen men inget hjälper.

Finns det någon vänlig själ här inne som känner igen problemet och skulle vilja hjälpa mig?

tack på förhand,

Gavros!
2020-06-14, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gavros
Hej!

Jag har haft i ca 1 års tid appen GSE IPTV i min MAC. Allt har fungerat klockrent ända tills för ett par månader sedan.

Nu till problemet! Jag får fram hela kanallistan men när jag ska klicka på en specifik kanal jag vill titta på så står den bra o tuggar och visar en cirkel och sen står det loading.

Jag trodde först att det hade med min router att göra som blocka signalen. Med då jag ladda ner samma app till min iPhone så fungerar det klockrent med mitt wifi. Jag har provat att kasta appen och installera igen men inget hjälper.

Finns det någon vänlig själ här inne som känner igen problemet och skulle vilja hjälpa mig?

tack på förhand,

Gavros!

Testat en annan nätverkskabel?
2020-06-14, 10:01
Medlem
Citat:
Testat en annan nätverkskabel?

Nej det har jag inte gjort,men ja ska prova!
2020-06-14, 12:13
Medlem
Min leverantör har 2st dplay kanaler, dessa verkar dock inte vara igång trots att det är match där. Nån som har fungerande dplay kanaler? Vilken leverantör har ni då?
2020-06-14, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustafakingz
Min leverantör har 2st dplay kanaler, dessa verkar dock inte vara igång trots att det är match där. Nån som har fungerande dplay kanaler? Vilken leverantör har ni då?

Matchen sänds på Kanal 5
2020-06-14, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omgpsr
Matchen sänds på Kanal 5
Jo jag vet. Men tänker främst framöver.
Kommer väl bara vara drygt 1 match i veckan som går på 5an.
2020-06-14, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mustafakingz

N1 har alla allsvenskans och superettans matcher i sina Dplay kanaler.
2020-06-14, 13:04
Medlem
Citat:
N1 har alla allsvenskans och superettans matcher i sina Dplay kanaler.

Jag kör N1 och har alla dplay extra. Men att kanalen inte är hd, tycker jag är väldigt märkligt.

Har du hört något om det kommer fixas? Tänker främst om man måste skaffa ett jäkla Dplay konto
2020-06-14, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twostepahead
Jag kör N1 och har alla dplay extra. Men att kanalen inte är hd, tycker jag är väldigt märkligt.

Har du hört något om det kommer fixas? Tänker främst om man måste skaffa ett jäkla Dplay konto

Ska funka nu I alla enskilda lags kanaler. 👍🏻

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in