2020-08-04, 16:33
Medlem
Mr.Munshuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skin2018
Finns det någon uppgift om regnummer på bilen här ?

Finns här i tråden men man kan inte utgå ifrån att alla sitter inne på flashback...
Citera
2020-08-04, 16:35
Medlem
Jag tycker att han som blev rånad på bilen ska klämmas åt. Att vara en vän till en vän som under en kort provtur lyckas bli rånad på bilen är mer än lovligt mycket sammanträffande. Han vet nog vem som tog bilen.
Citera
2020-08-04, 16:38
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Jag tycker att han som blev rånad på bilen ska klämmas åt. Att vara en vän till en vän som under en kort provtur lyckas bli rånad på bilen är mer än lovligt mycket sammanträffande. Han vet nog vem som tog bilen.
Ja där finns det garanterat mer info att gräva fram
Citera
2020-08-04, 16:38
Avstängd
Extremt låg nivå på den här tråden. Angående skjutningen så kommer det naturligtvis inte att framkomma vilka som sköt precis som med Karim-fallet och liknande fall eftersom det råder en tystnadskultur hos deras släkt och vänner.
Citera
2020-08-04, 16:39
Medlem
Nya rön på SVT som går ut med bild på bilen, givetvis är det en fejk-RS-Audi som GM kör...
Citera
2020-08-04, 16:39
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaldera
Den som sköt, den som var m i bilen lär må riktigt dåligt nu.

Knappast. Kan slå vad om att de är nerknarkade och förbereder nästa tillfälle att knäppa den som var måltavla.

Eller är på semester i hemlandet och tar det lugnt.

// PoK
Citera
2020-08-04, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Du kan vara säker på att vittnena på plats berättat för polisen vad de sett. Det är inget polisen går ut i media och berättar bara. Folk som bor i de här områdena är otroligt modiga och berättar mer än du någonsin skulle våga om din grannar var grovt kriminella.

Det håller jag med om. Finns många tuffa i dessa områden som är modigare än svenne banan. Grannar som ringer snuten om det luktar gräs i uppgången. Grannar som ringer om de ser en förvirrad pundare, alkis på gården som inte kan ta hand om sig själv.

Kommer gmannen hittas död inom en kort tid...eliminerad för sitt fatala misstag? Gäng har sina egna regler när misstag görs. Därför att vad en gör, får gänget bära.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skin2018
Finns det någon uppgift om regnummer på bilen här ?

https://www.larmtjanst.se/Efterlysta...rsonbil/882018
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Extremt låg nivå på den här tråden. Angående skjutningen så kommer det naturligtvis inte att framkomma vilka som sköt precis som med Karim-fallet och liknande fall eftersom det råder en tystnadskultur hos deras släkt och vänner.
Polisen och de flesta i Malmö vet vem som sköt Karim men verkar inte räcka till åtal ännu kan jag upplysa dig om
Citera
2020-08-04, 16:42
Medlem
8711s avatar
Dom kan ju! Här är bilen. Fram med registreringsnummer också så kan hela svenska folket börja leta.

https://live.aftonbladet.se/supernyt...19ca001155256f

Väldigt lik den från Öland för övrigt:

https://live.aftonbladet.se/supernyt...65a80011a0e760
Citera
2020-08-04, 16:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Polisen och de flesta i Malmö vet vem som sköt Karim men verkar inte räcka till åtal ännu kan jag upplysa dig om

De flesta i Malmö? Du menar alla kriminella svartingar? För övrigt bekräftar du bara det jag skrev.

Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Dom kan ju! Här är bilen. Fram med registreringsnummer också så kan hela svenska folket börja leta.
......

Wohoo! Det finns ju bara ett par tiotusentals bilar med av det märket, modellen och färgen här i Sverige. Allvarligt, ni är retarderade om ni tror att det här kommerr att leda nånstans.
Senast redigerad av BWisser 2020-08-04 kl. 16:45.
Citera
2020-08-04, 16:44
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjonk
https://www.larmtjanst.se/Efterlysta...rsonbil/882018

Bra där. Då har vi bilen och regnumret. Då kan alla gå ut och kolla i sina områden efter denna bil.

Har man tur står den någonstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in