2020-08-04, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Fast de kanske mest gnäller på honom för att han är ett sjukt SVIN, inte för att han saknar komisk begåvning...
Nej. Ren avundsjuka, eftersom de är PK-efterblivna.
Citera
2020-08-04, 13:56
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Nej. Ren avundsjuka, eftersom de är PK-efterblivna.
Är det så...? De är avundsjuka på PW för han är mer frispråkig och begåvad än dem själva... Jaja, inte vet jag, har noll koll på stand up som jag anser suger till 99%...
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2020-08-04 kl. 14:15.
Citera
2020-08-04, 14:10
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Gruppsex-grejen tror jag inte riktigt på.

Det är i alla fall något han är intresserad av. Han följde med till en efterfest jag var på en gång för många år sedan, förutom att han var påtänd och smått psykosig, så föreslog han just detta. Något jag naturligtvis tackade nej till.
Citera
2020-08-04, 14:17
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det är i alla fall något han är intresserad av. Han följde med till en efterfest jag var på en gång för många år sedan, förutom att han var påtänd och smått psykosig, så föreslog han just detta. Något jag naturligtvis tackade nej till.
Ville han knulla DIG...?
Citera
2020-08-04, 14:21
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ville han knulla DIG...?

Mig och mina två väninnor. En av väninnorna tackade ja. Jag tyckte han var en psykiskt instabil narcissist, men klart det kan ha berott på drogerna han tagit också.
Citera
2020-08-04, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Mig och mina två väninnor. En av väninnorna tackade ja. Jag tyckte han var en psykiskt instabil narcissist, men klart det kan ha berott på drogerna han tagit också.

Jag måste ändå ge honom en eloge för upplägget: samla tre kvinnor och fråga dem om de vill ha gruppsex med dig och få ett ja och därmed iaf en one-on-one.

Effektiviteten som kan komma från att hålla sig med kvantiteter.
Citera
2020-08-04, 17:42
Medlem
TormentumAnimaliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Fantastiskt rolig läsning. Peter är helt klart en sådan person som man inte vill ha i sin närmsta omgivning men som är väldigt underhållande att höra om. Vissa av sakerna var ju rent ut sagt helt svinaktiga men det finns helt klart en bisarr komisk underton.
Jag håller med. Jag kollade på Otto's intervjuer av Peter (som har länkats i tråden) och han ger ett väldigt självupptaget intryck. Han snackar på utan att låta Otto komma till tals.

Det är kul att Peter är så ofiltrerad och frispråkig med en "i don't give a damn" attityd. Hur som helst så hoppas jag att vi får se mer intervjuer av honom
Citera
2020-08-04, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TormentumAnimalis
Jag håller med. Jag kollade på Otto's intervjuer av Peter (som har länkats i tråden) och han ger ett väldigt självupptaget intryck. Han snackar på utan att låta Otto komma till tals.

Det är kul att Peter är så ofiltrerad och frispråkig med en "i don't give a damn" attityd. Hur som helst så hoppas jag att vi får se mer intervjuer av honom
Hoppas jag också! Håller med för övrigt, märkte i youtubbeinläggen, han verkade väldigt ego och självupptagen, ingen annan fick nån syl i vädret mer än peter, det störde mig, aja, alla kan inte vara perfekta, alltid upptäcker man nåt som man stör sig på,kul typ ändå!
Citera
2020-08-11, 06:05
Bannlyst
"Özz Nûjen minns sitt första möte med komikern.
– Vad har du för material? Peter Wahlbeck väller över mig med frågor, säger Özz Nûjen i boken.

Wahlbeck intar scenen för att presentera Özz:

– Det kommer upp en ny kille här, han är kurd, och han kommer säga det här...

Sedan kör Peter Wahlbeck igenom hela Özz inrepade material.

Efter varje skämt adderar han: ”för han är kurd så han har inget land! Fattar ni? Det är roligt! Skratta då!”

Nûjen lämnas åt sitt öde, utan material att fylla sitt uppträdande med. Han får improvisera – och misslyckas.
Idag skrattar Wahlbeck åt händelsen.

– Jag tror inte jag körde hela hans material, för då hade publiken tröttnat. Men jag försöker hjälpa invandrarkomiker så att det inte bara blir blattedravel, säger han."

Är inte detta ett geni så vet inte jag.....
Citera
2020-08-11, 06:24
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeadNiggerFloyd
...

Är inte detta ett geni så vet inte jag.....
Nä, uppenbarligen vet du inte vad ett GENI är - PW är en psykiskt störd tölp, inget annat...
Citera
2020-08-11, 06:31
Bannlyst
Citat:
Nä, uppenbarligen vet du inte vad ett GENI är - PW är en psykiskt störd tölp, inget annat...

Källa på att han är psykiskt störd?
Citera
2020-08-11, 06:40
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeadNiggerFloyd
Källa på att han är psykiskt störd?
Det han själv bevisat genom att bete sig något "tvivelaktigt" offentligt i 30 år... Åtminstone jag uppfattar honom som gravt narcissistisk, storhetsvansinnig, empatistörd, sadistisk mm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in