2020-08-03, 19:41
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CMC-Urgayle
Du skulle nog blivit chockad om du visste hur många bögar det är som röstar SD. Vad vinner de på att rösta på partier som vill fylla Sverige med HBTQ fientliga islamister? Nyttiga idioter hamnar förr eller senare på stupstocken. Att du är en sådan behöver inte betyda att alla andra är det.
Håller med, känner själv ett par SD-röstande bögar. Däremot Darin tror jag inte kommer rösta SD i första taget. Hans fokus är Kurdistan, inte Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Alltid tyckt att Darin varit en "bra" blatte, en av få killar i offentligheten (tjejer finns ju desto fler) som inte är katiga wannabes från förorten. Trodde han var blyg, asexuell eller bara privat, aldrig varit några tjejer med honom på tillställningar, och nu visar det sig att han är bög.. jaja, good for him. Ingen fjollaura runt honom iaf.. (ex. farao groth och fab freddie)
Alltså, tror du att alla blattar är yrkeskriminella islamister eller? lol. Och jo, Darin har definitivt en fjollaura. Inte direkt en badass vi pratar om här. Hade man örfilat Darin så hade han börjat lipa liksom.

Citat:
Ursprungligen postat av LatentAmbivalens
Som flera varit inne på tidigare är väl inte kurder kända för sin tolerans mot bögar?

Hoppas det löser Darin. Kram kram.
Det kan ju vara anledningen till att han väntade så länge med att komma ut ur garderoben, det och att han var orolig över att det kanske påverkar karriären att vara öppet bög. Bland muslimer är det inte populärt att vara bög, visserligen är Darin's publik i hög utsträckning svensk, men ändå. Han kanske inte ville ha en massa drama eller hedersmördande släktingar på nacken osv. Softare att bara kunna koppla av och fokusera på musiken.

Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
När kastas Darin från ett hustak?
Han bor ju inte längre i Botkyrka, utan snarare i centrala Stockholm, så han kan nog vara lite mer avslappnad på den punkten, åtminstone tillsvidare. Fortsätter däremot Löfven att importera hundratusentals muslimer om året så är det nog bara en tidsfråga innan någon ISIS-anhängare slänger ner Darin från ett hustak.

Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Exaktissimo. Han kan ingenting om musik. Sjunger ok.
Ja precis. Darin är jävligt överskattad som musiker. Han har en okej sångröst och han är inte totalt tondöv eller så, men den har aldrig kommit till någon nytta eftersom han bara har släppt kommersiell skräpmusik (usla låtskrivare som autotunar allt). Har aldrig hört en Darinlåt som jag har fått på huvudet.

Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Däremot, varför är han ”stolt” över att vara bög. Fattar ingenting. Skulle man vara stolt om man bara hade ett ben?
Det här med "gay pride" är bara en löjlig grej som många homos kör med, som om det skulle vara speciellt eller positivt att vara bög. Fördelen med bögar för oss heterosexuella är att de inte konkurrerar om kvinnorna och inte skaffar barn. Bögar bidrar med andra ord inte till överbefolkning, vilket är bra, och i det sammanhanget så är det väl positivt med böghoror.
Citera
2020-08-03, 20:15
Avstängd
triptykens avatar
Visar ju hur kass kändiskoll man hade (och vilken usel gaydar man sitter med) - berättade för min man "du Darin har kommit ut!" och hans svar var typ "Jaha". Här trodde jag jag satt med ett scoop och insåg inte att hela världen redan anade/visste

Aja, gött för honom.
Citera
2020-08-03, 20:20
Avslutad
Tror aldrig jag sett så många svenska kändisar kommentera samtidigt under en och samma instagrambild. Det visar prov på hur omtyckt Darin faktiskt måste vara i den världen.
Citera
2020-08-03, 20:21
Medlem
Verkade sjukt obekväm här så fort han fick frågor om relationer och sex

https://www.youtube.com/watch?v=Ir3JHSbXv_Y
Citera
2020-08-03, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Tror aldrig jag sett så många svenska kändisar kommentera samtidigt under en och samma instagrambild. Det visar prov på hur omtyckt Darin faktiskt måste vara i den världen.
Alla gillar kändisbögar
Citera
2020-08-03, 21:52
Medlem
Lågoddsare att Darin var stjärtgosse. Skulle han varit hetero hade hade uppvisat ett förhållande med en tjej för längesedan...
Citera
2020-08-03, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnhurst
Haha i så fall hade han inte varit bög. Ganska rejäl sak på den grabben.
Jaså? Du verkar veta mer än alla vi andra
Citera
2020-08-03, 22:16
Medlem
Studsbolls avatar
Han har alltid framstått som lite fjollig, speciellt om man jämför med kurdiska ideal. Jag tror att han erkänner sig som kuksugare kan gynna hans karriär här i Sverige; han blir automatiskt bedömd med blidare ögon av pk-kollektivet.
Citera
2020-08-03, 22:23
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=-IPTklX5st0

Borde inte Darin sjunga ''Who's that boy'' haha?
Citera
2020-08-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Första gången jag såg Darin tänkte jag direkt att han var bög och se där 15 år senare konstaterades det. Hela hans uppenbarelse skriker ju bög. Nu vågar nog Danny också komma ut........
Danny kom ut som bisexuell förra året.
Citera
2020-08-03, 22:36
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Varför då? Tycker du han helt plötsligt sjunger sämre?
Jag är inget stort fan av Darin alls, men alltid tyckt att han verkar väldigt ödmjuk och "icke-divig". Hans låtar på svenska är helt okej.

Frågan är om han är född till bög eller om han blivit det efter att ha vistats i svensk showbiz i över 15 år. Jag tror på det sistnämnda.
Citera
2020-08-03, 23:36
Medlem
swimmingpools avatar
Darin är sjukt söt, skulle gärna se honom hångla med en kille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in