2020-08-03, 17:30
Medlem
Kom ut är som alltid fel.Det är in dom vill.
Stolt att inte va gay.
Citera
2020-08-03, 17:31
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Hur kan du vara sä säker på att han är homosexuell?

....OK han var visst homosexuell ändå.

Med tanke på hans kurdiska bakgrund att han väljer komma ut offentligt har nog varit en tuff process.
Citera
2020-08-03, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Darin kommer ut som homosexuell, Aftonbladet
Det gläder mig att Darin vågat ta steget - även om det kanske inte tas emot odelat positivt av den kurdiska släkten. Förvånad över att han inte kommit ut tidigare han verkar ju ha integritet och så.

Gläds även åt att TS äntligen fick svar på sin fråga, nästan femton år efter att den ställdes.
Citera
2020-08-03, 17:44
Medlem
Första gången jag såg Darin tänkte jag direkt att han var bög och se där 15 år senare konstaterades det. Hela hans uppenbarelse skriker ju bög. Nu vågar nog Danny också komma ut........
Citera
2020-08-03, 17:57
Medlem
barnhursts avatar
Vill bara säga ”told u so” och berömma mig för min misstänkt bra timing med juliinlägget. 😜

Citat:
Ursprungligen postat av barnhurst
Jag har stor sympati för Darin. Han är en uppenbart god person, mycket talangfull och driven. Sen har han oturen att inte kunna vara öppen pga karriär men framför allt sin kultur. Det blir lite förvirrat dubbelt att vara nationalist och självständighetsivrare för ett folk vars kultur i stort sett vill döda honom. Bara att hålla tyst med läggningen då, och lägga smokescreens med Maja och liknande.

Har ni funderat på vem som tar alla mysiga bilder på honom när han är på paraktiviteter på Instagram? Hade själv icke bangat en dejt med Darin.
Citera
2020-08-03, 18:00
Medlem
barnhursts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AriaWitten
liten kuk = bög
Haha i så fall hade han inte varit bög. Ganska rejäl sak på den grabben.
Citera
2020-08-03, 18:02
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Som flera varit inne på tidigare är väl inte kurder kända för sin tolerans mot bögar?

Hoppas det löser Darin. Kram kram.
Citera
2020-08-03, 18:09
Medlem
När kastas Darin från ett hustak?
Citera
2020-08-03, 18:44
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Klart han är bög, kolla hans sätt att snacka, låter inte maskulin eller normal någonstans. Att han inte har kommit ut ur garderoben än beror på att hans fanbase består av en massa fjortisbrudar.
Säkert kan det förhålla sig på det viset. Sen att han "kom ut" nu passar väl bra, då det ger den där pridegrejen lite uppmärksamhet.

Citat:
Ursprungligen postat av bosseriks
På aftonbladet.
Darin:

Jag är tamefan stolt att jag inte är homosexuell.
De du Darin.
Ha ha, Ja samma här! skål för heterosexualitet
Citera
2020-08-03, 19:20
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Säkert kan det förhålla sig på det viset. Sen att han "kom ut" nu passar väl bra, då det ger den där pridegrejen lite uppmärksamhet.
Såg precis att han kom ut ur garderoben, inte det minsta förvånad, alltid tyckt att han är en faggot, lol. Darin pratar mycket bögigt, väldigt feminin liksom. Han sjunger också bögigt. Däremot har han faktiskt inte gjort en enda bra låt. Inte direkt George Michael vi pratar om här.
Citera
2020-08-03, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Han verkar bögig iaf. Och han har ingen flickvän... hmm 1+1=

DU HADE RÄTT MIN VÄN
Citera
2020-08-03, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Såg precis att han kom ut ur garderoben, inte det minsta förvånad, alltid tyckt att han är en faggot, lol. Darin pratar mycket bögigt, väldigt feminin liksom. Han sjunger också bögigt. Däremot har han faktiskt inte gjort en enda bra låt. Inte direkt George Michael vi pratar om här.
Exaktissimo. Han kan ingenting om musik. Sjunger ok.

Däremot, varför är han ”stolt” över att vara bög. Fattar ingenting. Skulle man vara stolt om man bara hade ett ben?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in