2012-01-15, 22:39
Bannlyst
Hört han ska vara gay av en annan artist. Sant?
Citera
2012-11-17, 20:40
Medlem
Har med fått höra av olika källor att Darin är gay.

Enligt mina källor så har han dejtat män enda sen han lanserade sig i Tyskland 07-08. Det gav han chansen att träffa män utan att hamna i pressen, bli dömd av sin familj eller sina fans.
Citera
2012-11-17, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinvest

Darin har talang. Han har växt mycket sen Idol. Bra röst, går genom rutan, verkar smart och ödmjuk.

Ja, alltså måste Darin vara bög.
Citera
2012-11-19, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbosvensken
Har med fått höra av olika källor att Darin är gay.

Enligt mina källor så har han dejtat män enda sen han lanserade sig i Tyskland 07-08. Det gav han chansen att träffa män utan att hamna i pressen, bli dömd av sin familj eller sina fans.

Darin är inte gay. Han har ju haft flickvän osv. Dessutom så fick han den frågan i Alex Schulman show, där han säkrade ämnet.

Har även följt Darin under alla dessa år, så är ganska säker på att det ryktet är falskt!
Citera
2012-11-19, 17:26
Medlem
kedjas avatar
Har inget skvaller själv att komma med men, helvete vad osäker han är i programmet "Så mycket bättre", han är väl ändå minst 25 och borde kunna föra sig lite bättre, någon som vet orsaker?
Citera
2012-11-19, 20:57
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kedja
Har inget skvaller själv att komma med men, helvete vad osäker han är i programmet "Så mycket bättre", han är väl ändå minst 25 och borde kunna föra sig lite bättre, någon som vet orsaker?

Vissa människor är sjukt blyga hela livet ut. Darin verkar vara en sån person, men han blir som en helt annan person när han får en mikrofon i handen. Snacka om kontrast, lite grann som Michael Jackson.
Citera
2012-11-21, 13:15
Medlem
Klart han är bög.

Här har vi en kille som är snygg, talangfull och allmänt eftertraktad. Om han var straight skulle han ha haft en flickvän vid det här laget, så enkelt är det. Jag vet att det finns rapporter om olika tjejer som påstås vara hans flirt eller flickvän.. MEN när det väl kommer till kritan så han har inte haft en tjej.

Jämför med Fredrik Ljungberg, också en kille som anses vara snygg och eftertraktad men konstigt nog aldrig har haft en flickvän. Även här finns det rapporter från olika håll om inbillade låtsasflickvänner som alla ser rakt igenom.

Vad gäller Darin så är nog den enkla förklaringen att han slog igenom i så unga år, kanske innan han själv visste hur hans sexuella preferenser såg ut. Inte så jävla lätt att bli flickidol mitt i det. Klart det finns förväntningar på honom från management, skivbolag osv att inte sabba för målgruppen genom att helt plötsligt vara gay och krossa miljontals flickhjärtan.
Citera
2012-11-21, 15:42
Medlem
mockrims avatar
Spelar det någon om han är bög? Vem bryr sig??
Han är i alla fall begåvad med en av Sveriges bättre röster.
Citera
2012-11-22, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mockrim
Spelar det någon om han är bög? Vem bryr sig??
Han är i alla fall begåvad med en av Sveriges bättre röster.

Håller helt med! Han har verkligen överraskat mig i Så mycket bättre, på ett positivt sätt.
Citera
2012-11-23, 16:34
Medlem
Mickeavensiss avatar
Jag ska ta Darin i försvar, jag tillhör säkert inte hans målgrupp men han verkar snäll och artig men det viktiga är att han LEVERERAR när han framträder det har han min respekt för
Citera
2012-11-23, 16:38
Medlem
Swinglines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickeavensis
Jag ska ta Darin i försvar, jag tillhör säkert inte hans målgrupp men han verkar snäll och artig men det viktiga är att han LEVERERAR när han framträder det har han min respekt för

Han är definitivt den enda i den här omgången som har världstjärna potential. Har skåpat ut dom andra deltagarna så här långt. Sorry för OT
Citera
2012-11-23, 18:12
Medlem
Han skulle lika gärna kunna vara bi? Om han nu både dejtat brudar och killar så kan man inte direkt anta att han är just bög.

Edit: Han är en begåvad artist måste jag säga. Han blir en helt annan människa när han börjar sjunga. Ska bli intressant att se hans dag i "Så mycket bättre". Har bara sett Magnus Ugglas dag än så länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in