2020-08-03, 00:32
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MayoZambada
Ingen utav mina sköna kollegor som är sugna på att komma ner till Sydamerika för att knega på som bara den och hyra en stor villa med pool tillsammans? Kan ju vara JH:s Beta House tänkte jag? Hyrorna ligger på ca 300-500 USD i månaden.

Kunde inte skicka PM , måste ha 50 inlägg.
Hur är det med visum där, hur gör du?
Är det ett nice gäng kan jag tänka mig nåt schysst ställe!
2020-08-03, 01:29
Medlem
Nu känner jag mig mer motiverad än någonsin med med bra bonusar inom räckhåll. Jag har skrivit ut papper som jag använder varje dag för att jobba mer strukturerat. Det är egentligen bara fyra olika kolumner, tidpunkt, hur många meddelanden som fanns vid den tidpunkten, den totala mängden meddelanden för veckan, och vad jag hade för snitt den timmen.

Men just för att jag fyller i varje timme jag sitter online känns det här märkliga jobbet mer som ett vanligt jobb där man har en viss kvot att uppfylla. Jag har väl asberger eller nåt haha för jag tycker om det här systemet som håller lite koll åt mig istället för att sporadiskt jobba lite här och där och sedan stressjobba hela söndagen för att få ihop 1976.

Sedan loggar jag inte ut lika ofta heller som jag annars tenderar att göra när det är någon som har skrivit en hel bok att logga eller som är uppretad efter utebliven träff efter 3 års chatt.

Hur har det gått för er andra den här veckan? Vad har ni för mål för augusti?
2020-08-03, 03:20
Medlem
MayoZambadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Kunde inte skicka PM , måste ha 50 inlägg.
Hur är det med visum där, hur gör du?
Är det ett nice gäng kan jag tänka mig nåt schysst ställe!

Kan heller inte skicka Jag fick medborgarskap för några år sedan då pappa är härifrån, men jag kan fixa visum via mitt jobb åt vem som helst, men turist visum är väl 6 månader tror jag, sen kan man förlänga om man vill. Allt är rätt så korrupt här så det mesta går att lösa med lite dollar, ett medborgarskap t.ex. Hoppas fler blir sugna så får vi se då! Finns riktigt schyssta ställen, lär nästan bli farligt mycket krökande och colombianas misstänker jag Hur gammal är du?
2020-08-03, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Nu känner jag mig mer motiverad än någonsin med med bra bonusar inom räckhåll. Jag har skrivit ut papper som jag använder varje dag för att jobba mer strukturerat. Det är egentligen bara fyra olika kolumner, tidpunkt, hur många meddelanden som fanns vid den tidpunkten, den totala mängden meddelanden för veckan, och vad jag hade för snitt den timmen.

Men just för att jag fyller i varje timme jag sitter online känns det här märkliga jobbet mer som ett vanligt jobb där man har en viss kvot att uppfylla. Jag har väl asberger eller nåt haha för jag tycker om det här systemet som håller lite koll åt mig istället för att sporadiskt jobba lite här och där och sedan stressjobba hela söndagen för att få ihop 1976.

Sedan loggar jag inte ut lika ofta heller som jag annars tenderar att göra när det är någon som har skrivit en hel bok att logga eller som är uppretad efter utebliven träff efter 3 års chatt.

Hur har det gått för er andra den här veckan? Vad har ni för mål för augusti?
400 meddelanden när det är 20 bonus annars 250. Det är semester nu man vilar lite babe
2020-08-03, 09:06
Medlem
Vad kostar det för gubbarna?
2020-08-03, 10:05
Medlem
SkurtCobains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
400 meddelanden när det är 20 bonus annars 250. Det är semester nu man vilar lite babe

Hur vet man bonusar egentligen?
Vad gäller denna vecka?
/n00b
2020-08-03, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkurtCobain
Hur vet man bonusar egentligen?
Vad gäller denna vecka?
/n00b
Du får ju cirka 4 mail per dag, håll koll i skräpposten.
2020-08-03, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MayoZambada
Ingen utav mina sköna kollegor som är sugna på att komma ner till Sydamerika för att knega på som bara den och hyra en stor villa med pool tillsammans? Kan ju vara JH:s Beta House tänkte jag? Hyrorna ligger på ca 300-500 USD i månaden.

Du måste skriva flera än 50 inlägg för att man ska kunna skicka PM till dig.
Samt vara registrerad längre än 30 dagar. Fixa detta. Jag är intresserad om flera är det.
2020-08-03, 12:24
Medlem
Vad har ni för Response ratio på nya moderatie? På ett ungefär..
2020-08-03, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Hej Janne heter jag e singel bor i Märsta jag vill då träffa dig kan du svara på det jag frågar dej om anars slutar
1 var i Stockholm bor du den e stor
2 kan du visa dina bröst å fitta nu snälla snygging
3 får jag knulla dej utan kondom då jag e frisk å komma i fittan på dej
4kan du ha vanliga nylonstrumpor på dej å kortkort kjol då snälla älskling
5 kan vi då ses på torsdag kväll då kan jag sova över okså måste veta nu älskling

Den här är fan patetisk! Alltså så att jag skulle ha lust att ... spotta honom i ansiktet eller nåt? Han skriver som en riktig förlorare redan från början. Sedan fortsätter han med sitt tjat, med snälla snälla som en röd tråd genom konversationen.

Vet att jag låvade att inte skriva till dig, men tiden läker alla sår eller hur?
Janne är fan klockren, han är i husvagnen nu väl? Saknar honom på cw...
2020-08-03, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikniva
Vad kostar det för gubbarna?

Bra mycket mer än vad du får tillbaka. En kredit kostar ungefär 15 kr och det går åt en kredit för varje meddelande. Du tjänar peanuts i förhållande till vad sajtägarna drar in.
2020-08-03, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Du måste skriva flera än 50 inlägg för att man ska kunna skicka PM till dig.
Samt vara registrerad längre än 30 dagar. Fixa detta. Jag är intresserad om flera är det.
Om gurkis o ksi killen kmr då är jag på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in