2020-08-01, 23:29
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Liam och Noah är ju de namn som CL haft i sin instagramprofil fram till idag. Så det är ju hennes söner

Jag vet. Min undran grundade sig i varför hen drog upp namnen i sitt svar om svägerskan.
Citera
2020-08-01, 23:32
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OroligLantis
Jag vet. Min undran grundade sig i varför hen drog upp namnen i sitt svar om svägerskan.

Vet du om svägerskan och brodern har barn tillsammans? Och isåfall hur många och hur gamla?
Om de är små är det ännu svårare att förstå sig på svägerskans agerande på FB
Citera
2020-08-01, 23:37
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Vet du om svägerskan och brodern har barn tillsammans? Och isåfall hur många och hur gamla?

Som jag skrev så har hon ett gäng ungar, tre kanske fyra, osäker.
Liknande ålder som offren.
Tror hon fick något innan nuvarande förhållande.
Var konstant föräldraledig några år.
Borde snart vara dags igen.
Senast redigerad av MrSokrates 2020-08-01 kl. 23:43.
Citera
2020-08-01, 23:38
Medlem
OroligLantiss avatar
Citat:

Jag var inne o kikade lite igår, när det blåste runt denna kvinna, och om jag minns rätt så såg hon ut att ha minst tre barn, varav ett relativt ungt.
CAs broder hade också foton på barn, men tror att det var ett.
Ange*** s äldsta såg lite mörkare ut än den yngste, så kanske olika fäder.

Eller dåligt minne från min sida - egentligen ’passed my bedtime’.
Citera
2020-08-01, 23:42
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamboom666
An*eli Berg*r söker du på
. *e
vem är det menar du?
Citera
2020-08-01, 23:43
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Som jag skrev så har hon ett gäng ungar, tre kanske fyra, osäker.
Liknande ålder som offren.

vilket gör detta ännu mera obegripbart. Fy fan
Citera
2020-08-01, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Det var ett rop på hjälp
Ett rop på hjälp? Jag skulle skrikit hjälp o lagt benen på ryggen o sprungit långt åt helvete, om det första jag såg i min nya killes dator va barnporr! Nä istället blev det mer intressant och dem kunde börja göra bp tsm! Hon har ju haft tusen chanser att ropa på hjälp eftersom han sällan varit närvarande vid inspelningarna. Nädu detta ville hon inte alls ta sig ur!
Citera
2020-08-01, 23:52
Medlem
Undra vad nästa steg hade varit om de inte blivit upptäckta? Peddos, sexualförbrytare och porr skadade, blir snabbt uttråkade och vill hela tiden ta nästa steg. Han uttrycker att han e trött på o få samma film han vill ha nytt. Sen börjar CA blanda in gamlingar. Jag är övertygad om att de ev skulle börja tjäna pengar på materialet. Kanske skulle de ge sig på andra barn. Hennes barn blir ju äldre och kanske inte lika lätt tillgängliga längre. Han har ju även bett om foton på hennes vänninas barn. Detta hade kunnat gå hur långt som helst! (Jag vet, det hade redan gått för långt)
Citera
2020-08-02, 00:00
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Undra vad nästa steg hade varit om de inte blivit upptäckta? Peddos, sexualförbrytare och porr skadade, blir snabbt uttråkade och vill hela tiden ta nästa steg. Han uttrycker att han e trött på o få samma film han vill ha nytt. Sen börjar CA blanda in gamlingar. Jag är övertygad om att de ev skulle börja tjäna pengar på materialet. Kanske skulle de ge sig på andra barn. Hennes barn blir ju äldre och kanske inte lika lätt tillgängliga längre. Han har ju även bett om foton på hennes vänninas barn. Detta hade kunnat gå hur långt som helst! (Jag vet, det hade redan gått för långt)

När man läser FUPen så får man ändå en känsla av att de även skulle dömas för att ta bilder av väninnans barn. Det är märkligt att det inte gick att bevisa och bli dömda för
Citera
2020-08-02, 00:02
Medlem
OroligLantiss avatar
CA gjorde slut med CL efter att han kommit på henne med otrohet.

Detta var ganska tidigt augusti 2018. CL mådde dåligt o grät ut hos någon kurator (?) på vårdcentralen.
Det första bevisade övergreppet ägde rum i slutet av augusti (26?), och sedan blev de ett par igen.

Kan det ha varit så att hon började samla bp, de skickade filmer o foton fram o tillbaka från slutet av maj, och när CL vill ha tillbaka CA efter otroheten så är detta hans krav.
Jag tänker på hur hon skrev till AB innan hon greps - ”jag gör vad som helst”. Hon lär ju ha skrivit liknande saker till CA när han dumpat henne.
Sedan kom hon underfund med att detta var ett bra sätt (i hennes mått mätt) att behålla CA.

Enligt CA fick han inte titta på vilken porr han ville, utan CL skulle bestämma det.
Det är svårt att tro ett ord som kommer från någon av dessa individer, men om det stämmer så måste ju filmer av Carita, med Carita, vara det bästa alternativet (återigen enligt henne).

Som sagt så tror jag inte att hon är pedofil, men hon blir kåt som fan av att göra Christian kåt. Barnen var väl bara rekvisita.

Usch och tvi!
Lika sjuka båda två! Eventuellt är CL snäppet värre.
Citera
2020-08-02, 00:03
Medlem
Citat:
När man läser FUPen så får man ändå en känsla av att de även skulle dömas för att ta bilder av väninnans barn. Det är märkligt att det inte gick att bevisa och bli dömda för
Japp man tycker det. Undrar hur mycket mer foton som är tagna, som kommit "bort", alla i hennes omgivning måste va livrädda!
Citera
2020-08-02, 00:08
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Japp man tycker det. Undrar hur mycket mer foton som är tagna, som kommit "bort", alla i hennes omgivning måste va livrädda!

Fy fan för tanken att ens varit i hennes närhet med sina barn.
Jag tänker även att det är hela tiden han som efterfrågar material och inte hon. Det han gjort med sina och hennes barn är ofilmat. För hon producerar och utövar. Han utövar utan efterfrågan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in