Citat:
Ursprungligen postat av
pompom123
Kolla! Du har lite koll iaf. Exakt, jag trade:ar microcap aktier. Därav kan du inte slänga in 1 miljard och förvänta dig kunna sälja det på det aktuella priset. Men Hew18 har inte riktigt fattat det.
Kan öppna ett nytt konto och börja med liten summa. För att sedan jobba mig uppåt för att bevisa att man inte behöver flera miljoner för att tjäna stora pengar på börsen. Vilket dem flesta här tror.
Spelar ingen roll om jag drar in miljarder. Ditt bidrag kommer fortfarande vara densamma

Nejdå, behövs ingen ny trådstart.
Jag gav dig möjlighet att påverka utmaningen men eftersom du inte förstår vad folk pratar om så hade du inte en tanke på reglerna, försökte hjälpa dig lite på traven bara så det känns rättvist för alla parter.. det är ju jag som kommer krossas det närmsta året så se mig som Jesus eller nåt.
Jag filar på reglerna, skickar PM.
Det behöver inte handla om en miljard, jag skrev en mille och menade såklart en miljon. Nämnde även 250K som är en vanlig siffra i branschen.
För att det skall finnas någon trovärdighet iom TS ”Går det att försörja sig som daytrader?” Kan vi inte gå hur lågt somhelst, trovärdighet är viktigt?
Microcaps i på Amerikanska börser går överlag inte att jämföra med svenska diton, en miljon låter fair men är öppen för invändningar.