2020-07-31, 11:39
Bannlyst
Under alla mina år på bladet har jag funderat över de kvinnor som låter sig luras in i förhållanden med våldsamma män. Min slutsats är tyvärr att kvinnorna i de fallen är mindre intelektuellt begåvade, smarta kvinnor drar sig snabbt bort från sådana män. Även konstaterat av polis.
Citera
2020-07-31, 11:49
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WahlstedtM
Under alla mina år på bladet har jag funderat över de kvinnor som låter sig luras in i förhållanden med våldsamma män. Min slutsats är tyvärr att kvinnorna i de fallen är mindre intelektuellt begåvade, smarta kvinnor drar sig snabbt bort från sådana män. Även konstaterat av polis.

Jag tror inte det handlar om intelligens alls, utan annan emotionell tillgänglighet hos den utsatta personen. Det är lättare att hjärntvätta någon som är ett barn när relationen inleds som i det här fallet, eller en kvinna som tidigare varit utsatt på något sätt. Kanske för övergrepp under uppväxten eller liknande.
Citera
2020-07-31, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ztella
Tackar, lyssnat igenom och vilket odjur T är.
Intressant att få lite detaljer om t.ex. hur T beter sig i häktet och hur synd det är om T (enligt T).
Ts förklaring kring olika SMS är så vidrig.
Lyssnar nu. Jag har väldigt svårt för hans rinkebysvenska under så pass lång tid som detta band är. Och jäklar vad han ljuger om de grova smsen, om kontrollen, om att Ws syster ljuger om allt våld/kontroll.

"Jag är den enda familjen till Wilma, jag är anhörig. Jag är målsägande...". Spyr.
Citera
2020-07-31, 11:53
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastade
Det ska ju komma upp ikväll så väntar nog. Denna forumfiles har gett mig virus flertal gånger och virusprogrammet skriker hej villt för mig och kommer upp massa porrreklam med scamlänkar. Tack ändå

Jag har skannat filen TRUDDEV, B3280-19, STÄNGDA DÖRRAR, Tishko Ahmed, Tilltalad, Inspelning 1, 30208789

Storlek: 190 MB (200*236*077 byte)
Storlek på disk: 190 MB (200*241*152 byte)
CRC32: 01A6727C
MD5: 4166F14FA255799D2E9824D77A2588C3
SHA-1: 06EC7740D1D691179C029969A3DA15AB30441AB4

Jag har använt Malware Bytes Antimalware https://www.malwarebytes.com/

Och med VirusTotal https://www.virustotal.com/gui/file/f017432139a8b4c64d8356f2812615a33e1a46a1fccaf36309 571419bcad9e99/detection

Ad-Aware
Undetected

AegisLab
Undetected

AhnLab-V3
Udetected

ALYac
Undetected

Antiy-AVL
Undetected

Arcabit
Undetected

Avast
Undetected

AVG
Undetected

Avira (no cloud)
Undetected

Baidu
Undetected

BitDefender
Undetected

BitDefenderTheta
Undetected

Bkav
Undetected

CAT-QuickHeal
Undetected

ClamAV
Undetected

CMC
Undetected

Comodo
Undetected

Cyren
Undetected

DrWeb
Undetected

Emsisoft
Undetected

eScan
Undetected

ESET-NOD32
Undetected

F-Prot
Undetected

F-Secure
Undetected

FireEye
Undetected

Fortinet
Undetected

GData
Undetected

Ikarus
Undetected

Jiangmin
Undetected

K7AntiVirus
Undetected

K7GW
Undetected

Kaspersky
Undetected

Kingsoft
Undetected

Malwarebytes
Undetected

MAX
Undetected

MaxSecure
Undetected

McAfee
Undetected

Microsoft
Undetected

NANO-Antivirus
Undetected

Panda
Undetected

Qihoo-360
Undetected

Rising
Undetected

Sangfor Engine Zero
Undetected

Sophos AV
Undetected

SUPERAntiSpyware
Undetected

Symantec
Undetected

TACHYON
Undetected

Tencent
Undetected

TrendMicro
Undetected

TrendMicro-HouseCall
Undetected

VBA32
Undetected

VIPRE
Undetected

ViRobot
Undetected

Yandex
Undetected

Zillya
Undetected

ZoneAlarm by Check Point
Undetected

Zoner
Undetected

Filen är OKAY
Citera
2020-07-31, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Om du klickar på länken, och HÖGERklickar vid "ladda ner" så händer absolut inget alls. Men förstår er som är lite försiktiga.
Använd Firefox och gå tillväga som ^^ beskriver. Välj sedan att öppna filen med ''Groove Musik''. Inga spamlänkar eller virus för den delen.
Tack till uppladdaren
Citera
2020-07-31, 11:54
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ap-ungen
Tack. Utmärkt jobbat.

Tackar jag med! Orka vänta på rättegången på YT sjukt sega.
Citera
2020-07-31, 12:18
Medlem
Bra att det verkar funka!!
Jag är dock lite förvånad att INTE slutpläderingarna inte finns med på det USB jag fick från tingsrätten... De är ju nästan det bästa efter misstänkts förhör 😁...

YT har kanske fler vägar att gå så all eloge till dem som fått upp det avsnittet!

Uppfattar delar av försvarets förhör som ett mjäkigt upprepande av åklagarens frågor. Jag menar han har ju redan frågat samma sak och vridit och vänt på punkterna redan.
Jim är grym på pricka de frågor som T inte har samma svar som tidigare i förhör. Han krossar verkligen förklaringarna som är påhittade.
Citera
2020-07-31, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det mordet skedde i ett häkte t o m. Inte i ett fängelse. GM skulle ledas ut till rastgården om jag minns rätt.

Ang T så riskerar han misshandel. Sånt sker varje dag inne bland internerna. Men det skrivs aldrig om, förutom när det gäller högprofilerade fångar. Om det händer T så lär vi få veta.
Det stämmer och du minns rätt angående det.
Citera
2020-07-31, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Det tvivlar jag starkt på. Han är klassisk psykopat - känner ingen skuld.

Du kan ha rätt i det. I hans fall beror det på inavel och låg intelligens. Hans släkt har garanterat också varit med och hjälpt till med att gömma undan kroppen.
Citera
2020-07-31, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westerluma
Bra att det verkar funka!!
Jag är dock lite förvånad att INTE slutpläderingarna inte finns med på det USB jag fick från tingsrätten... De är ju nästan det bästa efter misstänkts förhör 😁...

YT har kanske fler vägar att gå så all eloge till dem som fått upp det avsnittet!

Uppfattar delar av försvarets förhör som ett mjäkigt upprepande av åklagarens frågor. Jag menar han har ju redan frågat samma sak och vridit och vänt på punkterna redan.
Jim är grym på pricka de frågor som T inte har samma svar som tidigare i förhör. Han krossar verkligen förklaringarna som är påhittade.
Ja, Jim är mycket bättre än den biträdande åklagaren i sin retorik.
Citera
2020-07-31, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Jag tror dessvärre att även om Wilma hade lämnat relationen så hade hon aldrig blivit av med T. i framtiden.

Absolut inte. Dessa primater är parasiter till sin natur och lämnar aldrig värddjuret frivilligt.
Citera
2020-07-31, 12:28
Medlem
Fantastiskt att lyssna på Tishko. Han minns inte mycket av nånting, förutom kvällen den 14 nov. Där kan han varenda detalj - minsta lilla detalj. Finns inte på kartan. Han kommer t o m ihåg vad han tänkte. Han kommer ihåg tidsdetaljer, han kommer ihåg exakt - t o m vad han gör med mobilen och vad han gör med den. Otroligt så uppdiktat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in