Han har konstrat från dag 1 med både det ena och det andra för att "slippa gå ut på skolgården". Allt från att söka upp skolsköterskan till att få kvarsittning för dåligt uppförande.
Han är uppenbart skraj för att åka på däng och bli hackkyckling bland de "stora pojkarna".
Han beter sig som en rädd skolpojke som gömmer sig bakom stora ord och uppblåst uppförande.
Bakom fasaden: En spinkig och feg outsider som bara vågar ge sig på de svagare. Men inte ens det vågar han stå för.
Jävla fegis.
Hoppas metaforerna var tydliga.
Synd om dom spelar honom i händerna.
Jag misstänker att han blivit hotad med stryk etc på Kumla. Att sitta på en "lugn avdelning" kan han nog glömma när det gäller klientelet i säkerhetsklass 1 i vilket fängelse som helst. Möjligen om han sätts i isolation för sin egen säkerhet.
Han hade bråkat o ställt till det, slängt inventarier och bråkat m fångvaktare.
Det var T's lovord till den kvinnliga krimvårdaren. "när jag blir frikänd i hovrätten"..
Det var väl när han var placerad på Salberga efter Tingsrätten och före Hovrätten.
Sedan vet jag inte varför några snackar här om ansökande om tidsbestämt straff, han fick inte livstid utan 18 år.
Jag misstänker att han blivit hotad med stryk etc på Kumla. Att sitta på en "lugn avdelning" kan han nog glömma när det gäller klientelet i säkerhetsklass 1 i vilket fängelse som helst. Möjligen om han sätts i isolation för sin egen säkerhet.
Trevligt om han hamnat på Kumla
Men en sån som han hade inte gått fritt länge,klart han vill till annan anstalt
Hoppas verkligen att Tischo får det enda rättfärdiga straff som han förtjänar och blir dödad i fängelset...
Gärna också plågsamt...
Bara hans familj kommer att sörja honom...
Hoppas verkligen att Tischo får det enda rättfärdiga straff som han förtjänar och blir dödad i fängelset...
Gärna också plågsamt...
Bara hans familj kommer att sörja honom...
Inget dödande innan kroppen kommer till rätta så familjen, vänner etc kan få ro. Varför släcka hans liv när han själv sagt(?) Att han är det "ända trovärdiga vittnet som finns"