2021-03-24, 16:44
Medlem
Han har konstrat från dag 1 med både det ena och det andra för att "slippa gå ut på skolgården". Allt från att söka upp skolsköterskan till att få kvarsittning för dåligt uppförande.
Han är uppenbart skraj för att åka på däng och bli hackkyckling bland de "stora pojkarna".
Han beter sig som en rädd skolpojke som gömmer sig bakom stora ord och uppblåst uppförande.
Bakom fasaden: En spinkig och feg outsider som bara vågar ge sig på de svagare. Men inte ens det vågar han stå för.
Jävla fegis.

Hoppas metaforerna var tydliga.
Synd om dom spelar honom i händerna.
Citera
2021-03-24, 21:07
Medlem
Någon som har en fungerande länk med överklagan till HD?
Citera
2021-03-25, 14:26
Medlem
Var det inte nån bil som skrotades den helga strax efter den 14 nov 2019, av T's pappa eller är det bara ett rykte?
Citera
2021-03-26, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Det var T's lovord till den kvinnliga krimvårdaren. "när jag blir frikänd i hovrätten"..
Kan han ha fått cannabis abstinens?
Citera
2021-03-29, 23:52
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag misstänker att han blivit hotad med stryk etc på Kumla. Att sitta på en "lugn avdelning" kan han nog glömma när det gäller klientelet i säkerhetsklass 1 i vilket fängelse som helst. Möjligen om han sätts i isolation för sin egen säkerhet.
Han hade bråkat o ställt till det, slängt inventarier och bråkat m fångvaktare.
Citera
2021-03-30, 00:09
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Det var T's lovord till den kvinnliga krimvårdaren. "när jag blir frikänd i hovrätten"..
Det var väl när han var placerad på Salberga efter Tingsrätten och före Hovrätten.
Sedan vet jag inte varför några snackar här om ansökande om tidsbestämt straff, han fick inte livstid utan 18 år.
Citera
2021-04-01, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag misstänker att han blivit hotad med stryk etc på Kumla. Att sitta på en "lugn avdelning" kan han nog glömma när det gäller klientelet i säkerhetsklass 1 i vilket fängelse som helst. Möjligen om han sätts i isolation för sin egen säkerhet.
Trevligt om han hamnat på Kumla
Men en sån som han hade inte gått fritt länge,klart han vill till annan anstalt
Citera
2021-04-01, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Kan han ha fått cannabis abstinens?
Håller isf inte jag som troligt, nog betydligt allvarligare störning,även om det inte bevisat
Kom igen,huvudet i garderoben?
Hur sjukt är inte det????
Citera
2021-04-02, 21:30
Medlem
Hoppas verkligen att Tischo får det enda rättfärdiga straff som han förtjänar och blir dödad i fängelset...
Gärna också plågsamt...
Bara hans familj kommer att sörja honom...
Citera
2021-04-02, 22:46
Medlem
vancover89s avatar
Nytt idag https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/7KvyaV/wilmas-mamma-nagon-maste-veta-var-hon-ar

tror dom att försöka lura tischo ?
Citera
2021-04-02, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelepelle
Hoppas verkligen att Tischo får det enda rättfärdiga straff som han förtjänar och blir dödad i fängelset...
Gärna också plågsamt...
Bara hans familj kommer att sörja honom...

Inget dödande innan kroppen kommer till rätta så familjen, vänner etc kan få ro. Varför släcka hans liv när han själv sagt(?) Att han är det "ända trovärdiga vittnet som finns"
Citera
2021-04-02, 23:05
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vancover89
Nytt idag https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/7KvyaV/wilmas-mamma-nagon-maste-veta-var-hon-ar

tror dom att försöka lura tischo ?
Lura tischo?
Han lär inte berätta något men någon vet säkert något..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in