2020-07-30, 17:06
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Fupen lämnas bara ut i pappersform i det här ärendet. Men här är domen. Varsågod:

https://docdro.id/KMKmjyJ

Stämmer inte, fup finns i tråden.
Citera
2020-07-30, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Stämmer inte, fup finns i tråden.
Troligen för att nån hämtat ut papperskopia, scannat den och lagt upp. Eller så tog man beslutet lite sent. Fan vet jag.
Citera
2020-07-30, 17:09
Medlem
Sjukt korta fängelsestraff men vad har man förväntat sig i Sverige.
2/3 och räkna av tiden den suttit häktade så är dem ute inom kort. Det enda "positiva" med så här korta straff är att vi inte hinner glömma deras ansikten och förhoppningsvis får dom vad dom förtjänar den dagen de släpps ut. Låt nån bryta både armar och ben på dessa två.

Jag kommer iaf hålla ögon och öron öppna när dagen är kommen och jag är övertygad om att det finns fler som tänker likadant.
Citera
2020-07-30, 17:10
Medlem
Citat:
Troligen för att nån hämtat ut papperskopia, scannat den och lagt upp. Eller så tog man beslutet lite sent. Fan vet jag.

Ja stämmer, pågick en insamling här till den personen som fixade.

Önskar att jag kunde radera minnet från vissa delar från FUPen 🥺
Citera
2020-07-30, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purrloin
https://www.facebook.com/1097715487007402/posts/2867992733312993/?d=n

Länk till inlägg på FB om dessa avskum!
Ser att någon lagt upp bild(från häktet?) i kommentarsfältet hon ser oberörd ut av hela situationen.
Citera
2020-07-30, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ja stämmer, pågick en insamling här till den personen som fixade.

Önskar att jag kunde radera minnet från vissa delar från FUPen 🥺
Läst några sms. Fy fan. Barnen är bara verktyg medan hon begår övergreppen stunden innan och efter som hon skickar kärleksfulla sms. Så vidrigt.
Citera
2020-07-30, 17:15
Medlem
Poogles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommaren19
CA har väl tre biologiska barn? Undrar om de har varit utsatta också? Ingenting som har framgått under denna rättegång? De lär ju fundera varför pappa är borta. Vedervärdiga monster.
Deras mamma har väl fortfarande en crush på Christian verkar det som, och "hade ingen aaning om vad som hänt".
Ingen aning om att han samlat tusentals bilder och filmer på datorn.
Enligt Carita har "vidriga saker hänt" där hans biologiska barn varit inblandade.
Men det är väl obekräftade uppgifter tyvärr. Så det kommer nog aldrig fram i ljuset.
Citera
2020-07-30, 17:20
Medlem
Citat:
Det översta stämmer , va en insamling, han hämtat o scanna upp
Citera
2020-07-30, 17:20
Medlem
Citat:
Läst några sms. Fy fan. Barnen är bara verktyg medan hon begår övergreppen stunden innan och efter som hon skickar kärleksfulla sms. Så vidrigt.

Ja och övergreppen började ganska snabbt efter att de träffats, sedan inga dokumenterade övergrepp under tiden de bodde ihop men direkt de flyttade isär så var det direkt filmade material igen utan en sekunds tvekan eller tvivel. Ganska grova dessutom.
Vad hände under tiden de bodde ihop?

Det fanns aldrig SMS från henne där hon ifrågasätter honom eller något i den stilen. Tvärtom skriver hon ju att hon har en överraskning till honom = frivilligt
Citera
2020-07-30, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poogle
Deras mamma har väl fortfarande en crush på Christian verkar det som, och "hade ingen aaning om vad som hänt".
Ingen aning om att han samlat tusentals bilder och filmer på datorn.
Enligt Carita har "vidriga saker hänt" där hans biologiska barn varit inblandade.
Men det är väl obekräftade uppgifter tyvärr. Så det kommer nog aldrig fram i ljuset.

Tänkte om hans barn, eller något av dem kanske kan berätta något. De är väl lite större i ålder vad jag har förstått. Tyvärr är det nog så att det är mycket som inte kommer fram.
Citera
2020-07-30, 17:24
Medlem
Någon som vet, när det är lykta dörrar, får anhöriga ändå sitta med ? Alltså även de som inte ska höras? Tänker på hur många stackare som behövt se dessa filmer i rätten. Men antar att näst intill samtliga fått lämna salen när dessa spelats upp.
Citera
2020-07-30, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommaren19
CA har väl tre biologiska barn? Undrar om de har varit utsatta också? Ingenting som har framgått under denna rättegång? De lär ju fundera varför pappa är borta. Vedervärdiga monster.
Jaa detta har vi undrat länge. Kanske aldrig får svar , men EH verkar icke vara stabil, så man har en riktigt dålig magkänsla..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in