Citat:
Ursprungligen postat av
Ingenmat123
Det jag menade är att det till största del är äldre svenssons med villa, vovve och bil som huserar på dessa sidor. Det är de som är kåta och skriver meddelanden och inte Kalle 20 med begåvningshandikapp.
Seriöst, den enda som jag har sett som tydligt har varit utvecklingsstörd är EN person och han var det så tydligt med att han inte hörde hemma på dessa sidor. Han bodde på stödboende, hade personlig assistent och hela den faderullan. Han är också den enda person på över flera tusen meddelanden som jag INTE har svarat. Det var just för att han var ett särfall som kunde likställas med ett barn som hade hamnat på en krog av ett misstag. Det var och är nog min enda moraliska gräns.
Annat på JH möjligen, på cw's ena plattform så är det säkert en femtedel som har någon form av utvecklingsstörning. Och en hel jävla drös med babbar av olika slag, och inte minst balter och polacker.
Jag har skrivit fler meddelanden än dig, otroligt många fler har en rätt bra överblick hur klientelet ser ut. Att bo i villa och ha bil gör en inte normal, det finns fler parametrar än så.
Om vi ska tala om nån sorts generisk stereotyp så är det mer Johnny Conny o Lasse med grävmaskinerna och allt vad det är, dom som inte kan stava och förmodligen inte tvätta sig själva heller. Men ok, jag kan väl möta dig på mitten och kalla dom för normala i nån bemärkelse.