2020-07-28, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Min mansröst är nog inte speciellt sensuell.

Ja, för varje meddelande han skickar så gnäller han ju bara en massa, varför fortsätter han skicka och slösa pengar på oss? Han drog verkligen en nitlott i genlotteriet.

Skulle vilja påstå att en klar majoritet av klientelet har dragit en nitlott eller två i livet.
2020-07-28, 10:53
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Skulle vilja påstå att en klar majoritet av klientelet har dragit en nitlott eller två i livet.
Håller med dig. Hade en igår som hade kört från Stockholm till Oxelösund för att träffa player utan att det ens hade bestämts. Han spammade ner chatten med en massa gnäll om att player får ligga i en skön säng inatt medan han får ligga och sova i sin bil för att player inte svarade honom. Fick riktigt dåliga vibbar av den snubben. Såg ut som ett jävla psykfall också.
2020-07-28, 10:56
Medlem
Citat:
Håller med dig. Hade en igår som hade kört från Stockholm till Oxelösund för att träffa player utan att det ens hade bestämts. Han spammade ner chatten med en massa gnäll om att player får ligga i en skön säng inatt medan han får ligga och sova i sin bil för att player inte svarade honom. Fick riktigt dåliga vibbar av den snubben. Såg ut som ett jävla psykfall också.

Många testar att iaf säga att dom nu har åkt till player för att träffas. Tror det är en taktik för att tvinga fram ett möte ur sympati. En sak chatten har lärt mig är hur otroligt patetiskt och avtändande det är med folk som bönar och ber.
2020-07-28, 13:25
Medlem
Citat:
Min mansröst är nog inte speciellt sensuell.

Ja, för varje meddelande han skickar så gnäller han ju bara en massa, varför fortsätter han skicka och slösa pengar på oss? Han drog verkligen en nitlott i genlotteriet.
Tar hellre Amir än den där slaven som hade högklackar, bald och överviktig shieeet
2020-07-28, 21:42
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Tar hellre Amir än den där slaven som hade högklackar, bald och överviktig shieeet
Okej, varsågod, han är din.
2020-07-28, 21:47
Medlem
MayoZambadas avatar
Är det bara jag som har lagt märke att det finns en player-profil som har Mia Khalifa som profilbild? Undra vem som väljer ut bilderna haha?
2020-07-29, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MayoZambada
Är det bara jag som har lagt märke att det finns en player-profil som har Mia Khalifa som profilbild? Undra vem som väljer ut bilderna haha?
lol target frågade om jag visste vem det var
2020-07-29, 10:57
Medlem
Finns flera profiler med olika mer eller mindre kända modeller/influencers
2020-07-29, 15:01
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Hittade en på Jennifer Aniston hos Operador haha!
2020-07-29, 16:03
Medlem
MayoZambadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Hittade en på Jennifer Aniston hos Operador haha!

Går ju att konstatera efter endast några dagars arbete att de flesta targets är ganska så IQ befriade. Att ha Jennifer Aniston borde ju vara suicide för företaget haha
2020-07-29, 16:05
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Går ju att konstatera efter endast några dagars arbete att de flesta targets är ganska så IQ befriade. Att ha Jennifer Aniston borde ju vara suicide för företaget haha
Det är ett bra "ansikte utåt". Ser target en skådis så lär losern ta sin chans att säga hej
2020-07-29, 18:26
Medlem
Men kära vänner kommer det som en nyhet att det inte är vanligt folk vi chattar med?

Fan lägg alla stjärnor i en skål, blanda runt lite..

Vi plockar en ur högen, här har vi en pigg 80 åring som fortfarande har svartvit tv hemma, han tycker det är alla tiders att kunna skicka text med datormaskinen till lösa fruntimmer. Ok en till då, det blev en afghan som bodde i en grotta med en get för två veckor sen, nu sitter han på ett asylboende och chattar. Vi testar en till, nu kom det en kille som jobbar på Samhall, han har IQ uppmätt till 53.5 och favoritmaten (loggad) är rabarberkräm.

Vilken av dessa blir fundersamma när Jennifer Anniston ställer upp på att bli fistad i arslet på hetflirtdejt.se?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in