Citat:
Ursprungligen postat av
JaredLeto
Märks att det är retards man skriver till. Om det står att player jobbar som skattejurist med stavar som en pedofil så borde det ju höja på ett ögonbryn iaf. Helt otroligt vad många det är som är totalt efterblivna i sina texter till target också. Jag förstår om ni inte bryr er ett skit om samtalet men kan ni inte försöka lite åtminstone?
Men din dumme fan, varför? Du ska generera svar, om dom är glada, ledsna, frustrerade, förvirrade, besvikna, eller kåta när dom svarar spelar ju för fan ingen roll det kostar dom lika mycket? Dom lägger ner när pengarna är slut eller när det går upp för dom att oj jag får inte till vaken mail eller telekontakt och definitivt inte träff.
Jag har suttit i 4 år nu och hamrat ner generellt generiskt dravel till runkgubbar och en sak är säker, alla dessa företag har statistisk dom kollar, hur stor procentuell andel av dina mess som genererar svar från kunden. Uppenbarligen spelar det inte så stor roll hur dessa svar är formulerade bara dom utgör en grundläggande respons, gubbfan svarar.
Citat:
Ursprungligen postat av
R4hu7
Jag syftade på att folk verkar göra det på JH. Alla vet att det förekommer i överflöd hos JH, då de har mycket färskingar.
Ok, då är vi på samma våglängd.