2020-06-30, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Jävlar vad det drog iväg i tråden.
Sommarlovet har börjat för kidsen
2020-06-30, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Jävlar vad det drog iväg i tråden.

Till grönsaken och andra tvivlare, att gola är aldrig rätt och logga gör man sporadiskt, uppenbarligen. Alla skiter i om man sårar Gais-Börjes sjuka känslor med att kalla honom Gert-Åke en gång istället. Men tror ni majoriteten i tråden "extraknäcker" som civilekonomer? Eller? Varför tror ni folk snear ur i allmänhet? För de är rädda att knasa sin huvudinkomst. Huvudinkomsten tycks vara just detta kneget här. Jag håller med om att man inte behöver göra mer än nödvändigt. Men gör det, åtminstone. Så kan vi alla njuta av våra 12 cents.
Bror ja fattar inte ens vad du försöker komma fram till asså
2020-06-30, 09:38
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163

Många som tjafsar om absolut ingenting samtidigt som kön vägrar ge med dig
2020-06-30, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Nu snackar du i nattmössan haha!

Nej det gör jag inte, läs det du skrev igen. Du skriver att du inte behöver gola ner folk på operador, det antyder ju per automatik att du "behöver" det på JH, "behöver" ta print och skicka skrev du, men det är helt valfritt att göra det även där. Så om du aktivt väljer att göra det, då är du en fitta som sagt. Men detta är en icke diskussion, bara o chatta på, det är inte raketvetenskap.
2020-06-30, 10:58
Medlem
CheeseHDs avatar
Den där ksi fittan som gör reklam för sin skitsida kan dra åt helvette. För det första måste man stå i kö i ett halvår. Sedan ska han dra in sin AUS skitsida och där är det krav på att ditt primära språk ska vara engelska. Ksi fitta är en neger så det är klart han får jobbet. Vi svennebananer har ingen chans. Snubben är värre än oman bögen.
2020-06-30, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163

Som jag har längtat.
2020-06-30, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Den där ksi fittan som gör reklam för sin skitsida kan dra åt helvette. För det första måste man stå i kö i ett halvår. Sedan ska han dra in sin AUS skitsida och där är det krav på att ditt primära språk ska vara engelska. Ksi fitta är en neger så det är klart han får jobbet. Vi svennebananer har ingen chans. Snubben är värre än oman bögen.

Ameh guvaru gnäller hdosten, haru mens eller vad?
2020-06-30, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD

Helvete vad pinsam du är.

Du kanske skulle gått i skolan så att du hade kunnat lära dig att forma engelska meningar?
2020-06-30, 11:40
Medlem
JaredLetos avatar
Märks att det är retards man skriver till. Om det står att player jobbar som skattejurist men stavar som en pedofil så borde det ju höja på ett ögonbryn iaf. Helt otroligt vad många det är som är totalt efterblivna i sina texter till target också. Jag förstår om ni inte bryr er ett skit om samtalet men kan ni inte försöka lite åtminstone?
Senast redigerad av JaredLeto 2020-06-30 kl. 11:46.
2020-06-30, 11:44
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Kanske är annorlunda på den australiensiska sidan hos Operador eller? För på den svenska är det ju 1700 meddelanden för att nå högsta stegen på 0,16?

**** Operador lön ****

"Nedan ser du priserna som vi erbjuder i förhållande till antalet meddelanden som skickas per vecka. Som du ser så ökar betalningen per meddelande, ju fler meddelanden du skriver.

Antal meddelanden Pris per meddelande
0 0.1
300 0.125
400 0.1275
500 0.13
600 0.1325
700 0.135
800 0.1375
900 0.14
1000 0.1425
1100 0.145
1200 0.1475
1300 0.15
1400 0.1525
1500 0.155
1600 0.1575
1700 0.16

I Statistik sektionen på operatörspanelen kan du kontrollera antalet meddelanden som du har skickat samt hur mycket du har tjänar per meddelande.

Dessutom erbjuder vi regelbundet bonusar för antal meddelanden som skickas i panelen.
Nedan finner du de bonusar vi erbjuder för tillfället:

VECKOBONUS €
500 besvarade meddelanden 5 €
750 besvarade meddelanden 8 €
1000 besvarade meddelanden 10 €
1250 besvarade meddelanden 13 €
1500 besvarade meddelanden 15 €
1750 besvarade meddelanden 18 €

HELGBONUS €
50 besvarade meddelanden 0.50 €
100 besvarade meddelanden 2 €
150 besvarade meddelanden 3 €
200 besvarade meddelanden 4 €

NATTBONUS KL. 01-06 €
1 CENT extra per meddelande 0.01 €

Betalningsmetoden vi använder är banköverföring. Du kan använda din personliga bank eller online banker som N26, TransferWise och Revolut. Betalningen sker veckovis."
Ja det stämmer, på den australienska är det 1300.
2020-06-30, 11:45
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Nej det gör jag inte, läs det du skrev igen. Du skriver att du inte behöver gola ner folk på operador, det antyder ju per automatik att du "behöver" det på JH, "behöver" ta print och skicka skrev du, men det är helt valfritt att göra det även där. Så om du aktivt väljer att göra det, då är du en fitta som sagt. Men detta är en icke diskussion, bara o chatta på, det är inte raketvetenskap.
Jag syftade på att folk verkar göra det på JH. Alla vet att det förekommer i överflöd hos JH, då de har mycket färskingar.
2020-06-30, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Märks att det är retards man skriver till. Om det står att player jobbar som skattejurist med stavar som en pedofil så borde det ju höja på ett ögonbryn iaf. Helt otroligt vad många det är som är totalt efterblivna i sina texter till target också. Jag förstår om ni inte bryr er ett skit om samtalet men kan ni inte försöka lite åtminstone?

Men din dumme fan, varför? Du ska generera svar, om dom är glada, ledsna, frustrerade, förvirrade, besvikna, eller kåta när dom svarar spelar ju för fan ingen roll det kostar dom lika mycket? Dom lägger ner när pengarna är slut eller när det går upp för dom att oj jag får inte till vaken mail eller telekontakt och definitivt inte träff.
Jag har suttit i 4 år nu och hamrat ner generellt generiskt dravel till runkgubbar och en sak är säker, alla dessa företag har statistisk dom kollar, hur stor procentuell andel av dina mess som genererar svar från kunden. Uppenbarligen spelar det inte så stor roll hur dessa svar är formulerade bara dom utgör en grundläggande respons, gubbfan svarar.

Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Jag syftade på att folk verkar göra det på JH. Alla vet att det förekommer i överflöd hos JH, då de har mycket färskingar.

Ok, då är vi på samma våglängd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in