Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Räcker faktiskt med att du lämnar belägg för att Oxford-vaccinet är en färdig produkt.
Nu har du ändrat dig ett par ggr - från "godkänt" till "färdigt" och nu heter det "produkt".
Ingen har påstått (annat än i din bestialiskt sjuka fantasi) att Oxford-vaccinet är godkänt. Däremot, vad JAG hävdat, är att det är ett färdigt vaccin som just nu genomgår förberedelserna inför Fas-3-försöken. Jag har dessutom varit extremt noggrann med att förklara detta i klartext. Du missar det också.
Vad DU hävdat är:
Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Jepp!
Det säger nämligen inget om vare sig tillförlitligheten eller säkerheten.
Det säger tvärtemot vad du påstår en HEL DEL om säkerheten. Det är en av de främsta anledningarna till att man genomför försöket.
Din lustigaste hasch-psykos måste dock vara när du helt ur det blå får dig att någon påstått att man utsätter personer för smitta avsiktligt. Och så sätter du igång att debattera detta. Och sedan menar du att andra lider av en bokstavskombination...? Haha, ja herredjävlar....
Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Fortsätt du att inbilla dig att man utsätter fas 2 testpersoner för smitta. Det enda man har nu är att vaccinet producerar antikroppar.
Notera att du återigen menar att "nda man har nu är att vaccinet producerar antikroppar". Nej, det är inte det enda man har nu. Annat än i din sjuka hjärna som inte klarar av att läsa en försökssrapport där det framgår i KLARTEXT exakt vad man har (vilket är betydligt mer än det du ljuger ihop).
Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Och detta blir det sista från mig i ämnet.
Inte ens det här kunde du klara av.
Herregud...