Citat:
Ursprungligen postat av
Waji
Visst är det kul att man blir kallad för både det ena och det andra och sedan när man bevisar något så blir det ändå bara tjafs

Bra att du bevisade i alla fall.
Ja, det är inte utan att det är förenat med en viss fascination att bevittna hur vissa beter sig här.
Jag erkänner utan omsvep att det är just den fascinationen som gör att det är svårt att sluta interagera:
Hur långt är dessa komplett lågintelligenta varelser beredda att gå för att slippa erkänna att de har noll koll kontra inte har någon susning om vad de pratar om?
Hur långt som helst, är det uppenbarliga svaret.
Jag vet faktiskt inte hur mycket statistik jag pumpat ut här de senaste månaderna. Det verkar inte spela någon roll, all statistik är fel om det inte överensstämmer med dessa lågintelligenta varelsers bild av världen. Alternativt är det du som ljuger. Att du till och med redogör för exakt vad du jobbar med, och dessutom tillhandahåller någorlunda bevis, spelar ingen roll - du är en lögnare om du tillhandahåller bevis.
Enormt fascinerande. Det går som sagt inte att sluta interagera med dessa varelser på grund av denna fascination.