Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Men är du helt snurrig? Vad jag har sagt hela tiden är att ett immunsvar inte är lika med ett fungerande vaccin. Alltså att det fungerar mot sjukdomen. Jag har aldrig sagt att man inte sett något immunsvar. Och det är det här du inte förstår att det är en lång väg fram till ett fungerande vaccin därifrån.
Äntligen börjar du komma in i matchen "arbetet", det var nog det första vettiga jag läst från dig!
Jag undrar en annan sak.
Många här på Flashback gastar om munskydd och dessa förträfflighet.
Många gastar även om strategier och lockdown och att allt regering och myndigheter gjort hittills varit tvärtom det man borde ha gjort.
Jag tror också att många som har den första åsikten även har den andra, dock inte alla, korrekt?
Frågan är då om dessa personer är samma som röstar SD, den berömda femtedelen, eller om det numera är närmre fjärdedelen.
Eller har Kina eller annan valfri fientlig nation kommit så långt att de har AI som kan skriva så bra svenska, och till och med, till synes, besvara frågor?
Eller det är till och med någon massrektrytering som sker, vad är i så fall moroten?
Många av ovanstående gillar kanske även Trump, gör man det kanske man gör det till sport att "gå emot strömmen", som exempel är all media fake och alla forskningsrapporter felaktiga, det är när de stora killarna pratar man istället ska vässa öronen.
Vet inte om du arbetet har någon teori om detta, eller någon annan kanske?