Citat:
Ursprungligen postat av
ArizonaDale
Hm, da skal det ha vært svært ødeleggende for sønnen, hvis han tok livet av henne, og i den grad at det stemmer at hun var utro. Jeg har hørt at sønnen og Anne hadde et veldig nært vennskap.
Ja, men i såfall er jo dette noe som er gjort ut fra dyp frustrasjon, sinne, mørke tanker om tilværelsen. I så måte må man ta høyde for psykisk ustabilitet og for eks tanker om at livet var over, selvmord osv osv mange er jo der i livet at de tenker på sånt....se for eks på Ari Behn. Jeg vet ikke om situasjonen har vært sånn her, men jeg sier bare en mulighet HVIS det var sånn. Da kunne det for eks komme tanker som " Om du bare ikke hadde vært utro og så egoistisk så hadde ikke TH vært sånn og sånn, men dette ødela alt osv og begynt å klandre mor og far".
Siden saken ikke er løst må det åpnes for noen teorier som er litt vanskeligere å se for det åpenbare øyet tenker jeg. Da blir det litt verre å se det for det er ikke så logisk. Det kan virke utenkelig. Det gjorde det for meg og, inntil en venn begynte lansere disse teoriene for meg som mulig scenario.
AE hadde virket litt bekymret også iflg venninne hvis jeg har forstått det riktig. En mor er ofte bekymret for sine barn.
Det naturlige er her kidnapping eller TH. Men det er etterforsket noe så latterlig mye på TH i saken, og det virker som de ikke har noe særlig på han. Ektepakt og skilsmisse er jo bare potensielle tenkbare motiv. Det er jo ikke noe bevis på noe som helst måte. Det er litt som at "når dette ikke er kidnapping så må det være TH". Men det er jo ikke sikkert at det er sånn.
Det er orkestrert et voldsomt rigg her. Veldig fantasifullt og kreativt. Jeg synes det kreative er det største stempelet på saken. Så er spørsmålet hvem som er så kreativ å finne på dette? Hvem har et så mørkt sinn? Her rammes ikke bare AE, det er viktig å påpeke. AE kan jo sammenlignes med en mockingbird også. Sangfuglen i familien. Rammer man henne rammes alle hardt. Hele familien drepes. Det går an å se det sånn og. Jeg synes det rimer med en mulig teori i saken.