2020-07-21, 02:34
Medlem
måste vara jobbigt paolo nu när han inte riktigt kan köpa horor längre, eller så kan han kanske det? folk ser ju redan honom som en sexköpare
Citera
2020-07-21, 03:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fosterdiagnos
måste vara jobbigt paolo nu när han inte riktigt kan köpa horor längre, eller så kan han kanske det? folk ser ju redan honom som en sexköpare

Jag tror inte han har då mycket av den hybrisen kvar. Han har plockats ner på jorden ordentligt 😁
Citera
2020-07-21, 03:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Jag har förvisso mycket liten erfarenhet av boxning men såg matchen mot Armand Cranj (eller vad han nu heter) live. Minns att jag tyckte det var obehagligt att Paolo som man kände från TV fick så mycket stryk. En polare sa att Paolos karriär mest var ploj.

Då en är bättre än den andre i boxning så kan det se ut som den andre är värdelös ibland då han går stryk. Så är det. Hans ringhörna skulle ha kastat in handduken också i sjätte ronden. Den var inte rolig att se.En plojjkarriär var det långt ifrån. Han hade mer hjärta än hjärna men var inte värdelös som en del skriver här även om hans talang inte räckte ända frm till en VM titel. Han gick som sagt två matcher om.VM bälten i proffsboxning. Hur bra är din polare ? Hur många världsmästarbälten har han ?
Senast redigerad av AwakeAsFuck 2020-07-21 kl. 03:37.
Citera
2020-07-21, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Okej, så din egen "klipska" slutsats är att: jag försvarar Paolo som gillar sossar, och då måste jag också gilla sossar? Fin deduktion där, verkligen "klipskt" resonemang. Vinna ett mästarbälte i proffsboxning är inte tur. Det är något du aldrig kommer lyckas med.
Det var länge sedan han var sosse, han gick ju på sloganen M det nya arbetarpartiet och hoppade av, det var under en radiosändning som det gick upp för mig hur punchig han blivit av alla slag. Han satt och skällde på sossarna sina före detta kompisar i all oändlighet, sedan förklarade han att M är det nya arbetarpartiet för det stod ju på varenda buss.
Citera
2020-07-21, 14:29
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Okej, så din egen "klipska" slutsats är att: jag försvarar Paolo som gillar sossar, och då måste jag också gilla sossar? Fin deduktion där, verkligen "klipskt" resonemang. Vinna ett mästarbälte i proffsboxning är inte tur. Det är något du aldrig kommer lyckas med.
Du har fortsatt "otur", ser jag. Det var ju du som förde in sossar i diskussionen, helt utan skäl. Jag påpekade då det för oss andra självklara, att den ende dokumenterade sossen i sammanhanget är Paolo Roberto.Och eftersom det tydligen går lite trögt: jag har inte sagt att du gillar sossar (läs om mitt inlägg ifall det råder fortsatt osäkerhet). Håll dig gärna till ämnet, tack.

Nej, varför skulle jag lyckas vinna ett mästarbälte i boxning? Håll dig till ämnet, som sagt.

Nej, det är inte tur att lyckas som boxare, och det sade jag inte heller, jag sade att han är ett utpräglat rötägg, med för sådana typiska egenskaper, av naturen. Det finns gott om rötägg bland boxare. Ska jag behöva upprätta en lista åt dig?

Man kan för övrigt betvivla att han ens kommit fram till att påbörja boxningskarriären utan att bli PK-curlad. Han började boxas i ganska mogen ålder, en ålder då han antagligen redan suttit på kåken eller parkbänken, eller båda växelvis, annars.

Tror du att du klarar att sluta prata sossar, utom i det fall det har anknytning till trådens ämne (se rubrik för upplysning)?
Citera
2020-07-21, 14:38
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Det var länge sedan han var sosse, han gick ju på sloganen M det nya arbetarpartiet och hoppade av, det var under en radiosändning som det gick upp för mig hur punchig han blivit av alla slag. Han satt och skällde på sossarna sina före detta kompisar i all oändlighet, sedan förklarade han att M är det nya arbetarpartiet för det stod ju på varenda buss.
Han försökte ju ta sig in i riksdagen för sossarna och det lyckades inte. Möjligen var det där besvikelsen låg. Vi snackar om en "ganska" primitiv människa.
Citera
2020-07-21, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Ja, humor kan ju bära olika kostymer.
Jag skrattar inte på mig vad kul detta är.

Dessutom har du en del sakfel i din text.
Ställer onödigt obegåvade frågor.
Du tycks ha hittat ett scoop här att göra karriär av och få uppskattning.

God tur med det.

Jaja Expo då, där samtliga grundare hade en bakgrund i AFA(Stieg Larsson var mkt militant) och där grundarna är mer höljda i dunkel. Både Hubinnete och Stieg figurerade alltså i AFAs begynnelse. Så vilka är faktafelen?

Ja det kunde väl bli ett globalt scoop? Hur kan du inte se den underbara ironin i dessa vänsterpajasers väderkvarnskrig? Skulle bara världsförbättrarna lägga ner sin kamp skulle världen med största sannolikhet bli en bättre plats.

totalattack- hjärtat åt vänster, hjärnan åt höger, kuken rakt fram.´´´
Citera
2020-07-23, 21:25
Medlem
NiccoJs avatar
Enligt slask-media är Elin nu tillbaka hos torsken av kungsan. Hoppas hon sköter sina förpliktelser lite bättre denna gång.
Citera
2020-07-24, 13:44
Medlem
mjukmjukares avatar
Hans träningsfilmer på Instagram har brutalt upphört sedan en tid.
Allt är sagt. Ingen mer övning att visa.

Vad göra nu?
En killgissning;
-Börjar om snart.

Citera
2020-07-24, 16:11
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Twittrar igen:

Citat:
06.10 Snabbt pass med explosiva armhävningar!Självdisciplin är som att odla. Det kräver att du kopplar ihop dagens handlingar med morgondagens resultat. För det finns en säsong för att så och en säsong för att skörda. Självdisciplin hjälper dig att skilja på dem.

https://twitter.com/paolorobertocom/status/1286514222483021825
Citera
2020-07-25, 09:27
Bannlyst
Han verkar stadigt tappa följare på insta hur mycket han än spexar och står på huvudet, någon som vet om han drar in pengar längre?
Citera
2020-07-25, 09:30
Medlem
Silltunnas avatar
Kanske dags för honom att skaffa sig ett riktigt jobb, för första gången i hans liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in