Citat:
Ursprungligen postat av
Dekorima
Okej, så din egen "klipska" slutsats är att: jag försvarar Paolo som gillar sossar, och då måste jag också gilla sossar? Fin deduktion där, verkligen "klipskt" resonemang. Vinna ett mästarbälte i proffsboxning är inte tur. Det är något du aldrig kommer lyckas med.
Du har fortsatt "otur", ser jag. Det var ju du som förde in sossar i diskussionen, helt utan skäl. Jag påpekade då det för oss andra självklara, att den ende dokumenterade sossen i sammanhanget är Paolo Roberto.Och eftersom det tydligen går lite trögt: jag har inte sagt att du gillar sossar (läs om mitt inlägg ifall det råder fortsatt osäkerhet). Håll dig gärna till ämnet, tack.
Nej, varför skulle jag lyckas vinna ett mästarbälte i boxning? Håll dig till ämnet, som sagt.
Nej, det är inte tur att lyckas som boxare, och det sade jag inte heller, jag sade att han är ett utpräglat rötägg, med för sådana typiska egenskaper, av naturen. Det finns gott om rötägg bland boxare. Ska jag behöva upprätta en lista åt dig?
Man kan för övrigt betvivla att han ens kommit fram till att påbörja boxningskarriären utan att bli PK-curlad. Han började boxas i ganska mogen ålder, en ålder då han antagligen redan suttit på kåken eller parkbänken, eller båda växelvis, annars.
Tror du att du klarar att sluta prata sossar, utom i det fall det har anknytning till trådens ämne (se rubrik för upplysning)?