Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-05-26, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Det är en teori bara. Förstår fortfarande inte vad du och andra har emot PR. Har han varit en förespråkare av feminism eller något? Drevet mot Virtaanen kan jag förstå eftersom han var en hycklare på lägsta nivå.
Paolo har blivit Sveriges medieblatte nr1, utan någon kompetens. Samma avskyvärda krets som tryckt upp honom i våra ansikten har nu bestämt att ta ner honom från tronen. Paolo har också varit kaxig och föraktfull åt många håll, då blir fallet större. Det är inte en kompetent ödmjuk kille vi pratar om.

Att du inte förstår, det är inte mitt ansvar. Men kan tänka mig att Paolos offer idag mår lite bättre. Lycka till!
Citera
2020-05-26, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Angående Paolos bekantskrets är han uppenbarligen tjenis med Jörgen K, en gång i tiden VBC. De hälsade glatt på varandra någon timme innan Paolo åkte fast. Paolo är också kompis , åtminstone var, med Kasra Ashami, Milan Sevos kompis, som samverkat med VBC där bland annat avlidne HA-medlemmen Rasmussen var involverad. Så mycket kriminella, "fd" kriminella. Vågar någon ens prata om dessa människor?

Vem var VBC? Eller vad?

Berätta mer om dem alla för någon som inte alls hänger med här är du snäller.
Citera
2020-05-26, 19:42
Medlem
Fler på Paavos umgängeslista är Jan-Emanuel Johanson, sosseentreprenören, fullt i klass med Paavo som solovårare i egalitära mångkulturella feministiska utopin. Ju sämre ju bättre, som en sann PK-svensk glatt utbrister. JEJ har ju dessutom en liknande bakgrund som Paavo, dvs han har varit en värdelös samhällsparasit och våldsverkare som sosse-Sverige belönat för sina illdåd.

JK,JEJ, Kasra, VBC ..... vilka mer? Familjen B?
Senast redigerad av totalattack 2020-05-26 kl. 19:49.
Citera
2020-05-26, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Vem var VBC? Eller vad?

Berätta mer om dem alla för någon som inte alls hänger med här är du snäller.
Vallentuna Boxing Camp, anknytningar till kriminalitet men också Jörgen Kruth och Rickard Nordstrand, framgångsrika Thaiboxare.

Fler kompisar då? Kom igen FB.
Citera
2020-05-26, 19:50
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Paolo har blivit Sveriges medieblatte nr1, utan någon kompetens. Samma avskyvärda krets som tryckt upp honom i våra ansikten har nu bestämt att ta ner honom från tronen. Paolo har också varit kaxig och föraktfull åt många håll, då blir fallet större. Det är inte en kompetent ödmjuk kille vi pratar om.

Att du inte förstår, det är inte mitt ansvar. Men kan tänka mig att Paolos offer idag mår lite bättre. Lycka till!

Då är det väl mest synd om PR att de som har hjälp honom har nu vänt sin rygg? Att vara kaxig får man vara. Det är bara jante som hatar en kille med attityd och som vill något i livet. Ödmjuk behöver man bara vara i janteland.

Vilka offer? Att det inte finns lagliga bordeller att gå till där tjejerna har en bättre arbetsmiljö är väl knappast PRs fel. Däremot är trafficking hemskt och ska bekämpas så klart. Men att göra olagligt det övriga män och kvinnor gör i samförstånd är helt fel tillvägagångssätt.
Citera
2020-05-26, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur många i hans umgängeskrets tror du visste om hans hobby?
Hur många delar den?
Hobby att knulla? Tja, 99 % skulle jag tro.
Citera
2020-05-26, 19:53
Medlem
Citat:
Då är det väl mest synd om PR att de som har hjälp honom har nu vänt sin rygg? Att vara kaxig får man vara. Det är bara jante som hatar en kille med attityd och som vill något i livet. Ödmjuk behöver man bara vara i janteland.

Vilka offer? Att det inte finns lagliga bordeller att gå till där tjejerna har en bättre arbetsmiljö är väl knappast PRs fel. Däremot är trafficking hemskt och ska bekämpas så klart. Men att göra olagligt det övriga män och kvinnor gör i samförstånd är helt fel tillvägagångssätt.
Att vara kaxig utan något att backa upp det med är bara genant, ett tecken på personlighetsstörning. Du anser annorlunda?

Jante, Aksel Sandemoses begrepp sprunget ur romanen om byn Jante på Jylland har ingenting med att narcissister inte ska få kritik att göra, men missbrukas ofta så. Tippar 5 sek på att du inte är intellektuell?

Paolo har spöat många svennar på stan, det bygger hela hans karriär på. Äckelvänstern gillar förövare.
Citera
2020-05-26, 19:54
Medlem
Citat:
Jag är helt neutral inför PR. Jag tycker mest det är ett jävla ensidigt drev mot honom här i tråden. Förstår inte riktigt varför. Troligvis jantelagen. PR ses väl som ett hot hos osäkra män.

Däremot är det helt förbryllande att han inte kniper käft och går under jorden ett tag.

Diskussionen om prostitution är helt rimlig då det är fel att kriminalisera. Att en vuxen man vill ha sex med en vuxen kvinna är inget man ska behöva skämas för.

Att ha sex är inget att skämmas för. Men att ha sex med personer som är tvingade till det ska straffas hårt. PR har ju erkänt att kvinnan var tvingad till det. Därför ska PR straffas.
Citera
2020-05-26, 19:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpliticas
Hobby att knulla? Tja, 99 % skulle jag tro.
Jag tror du missat helt vad det handlar om ... och med den analysen drar jag slutsatsen att du är för ung/naiv för sanningen.
Citera
2020-05-26, 19:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadoadoa
Att ha sex är inget att skämmas för. Men att ha sex med personer som är tvingade till det ska straffas hårt. PR har ju erkänt att kvinnan var tvingad till det. Därför ska PR straffas.
Ja, givet hans uttalande så skulle han ju varit föremål för utredning även om sexköp var lagligt.
Citera
2020-05-26, 19:56
Medlem
Är Paolo kungen av kungsan, jag har alltid undrat hur en sådan stolle kan bli något och hur kan han ha blivit så känd. Vi får nog ändra till torskarnas torsk
Citera
2020-05-26, 20:00
Medlem
Citat:

Ska de hjälpa honom? Om man har företagsöverenskommelser och business ihop så är man inte vänner. Det handlar om överenskommelser och kontrakt.

Paolo har väl vänner? De som fanns i Herrklubben uteslöt ju honom genast och på en gång men de kanske tröstar och stöttar privat? Några vänner ska han väl ändå ha?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in