2019-08-22, 13:42
Medlem
Någon som kan PM:a pålitlig butik för liquids inom EU för att kanske skippa att farbror tullen tar mina grejor?
Citera
2019-08-22, 14:55
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
Fråga angående kur. Någon som kört MK-2866 och MK-677 ihop under 12v? Har följt en serie på Youtube där en kille kör just det och verkar ha gått upp som fan i styrka och även massa. Sarmageddon heter serien där han testar vara labb råtta. Men han var liten innan och käkade inte tillräckligt och antagligen tränade han inte heller tillräckligt hårt/smart.

10 mg MK-2866 vecka 1-2
20 mg MK-2866 vecka 3-12

10mg MK-677 vecka 1-2
20mg MK-677 vecka 3-12

Annars känns den klassiska 250 eller 300mg Testo E E5D i typ 12-14v.

Du får bättre resultat av en stabil AAS-kur än SARMs. Åtminstone i det här fallet.

Den mannen är för övrigt i ett läge där han skulle kunna fortsätta träna ett tag till utan att öppna honungsburken, precis som nämnts.
Citera
2019-08-22, 17:34
Medlem
Vad har vi för bra shoppar som är svenska?
Citera
2019-08-23, 02:58
Medlem
Gunnar.Tegelkvists avatar
Jag heter Gunnar Tegelkvist och jag är nybörjare på allt detta. Försöker må bättre och tränar mycket.

Jag har en del enkla frågor som jag skulle bli mycket glad om någon kunde svara mig på.

Jag bjuder gärna på en kaffe som tack om ni skulle åka förbi Burträsk, nej jag skojar inte om kaffe, och ja jag bor där.

1. Sänker Ostarine nivån av Testosteron i kroppen under hela tiden man använder det, eller är det endast efter?, jag frågar då vissa säger man ska använda en PCT efter kur men inte under.

2. Om man ändå är avstängd pga ålder och tillför eget testosteron via läkaren (Nebido), spelar det då någon som helst roll om man inte kör en PCT efter?

3. Finns det några som helst faror med lågt testosteron under korta perioder, säg 2-3 månader?

4. Då Ostarine inte aromatiserar så bör inte AI behövas alls gissar jag?
Citera
2019-08-23, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Tegelkvist
Jag heter Gunnar Tegelkvist och jag är nybörjare på allt detta. Försöker må bättre och tränar mycket.

Jag har en del enkla frågor som jag skulle bli mycket glad om någon kunde svara mig på.

Jag bjuder gärna på en kaffe som tack om ni skulle åka förbi Burträsk, nej jag skojar inte om kaffe, och ja jag bor där.

1. Sänker Ostarine nivån av Testosteron i kroppen under hela tiden man använder det, eller är det endast efter?, jag frågar då vissa säger man ska använda en PCT efter kur men inte under.

2. Om man ändå är avstängd pga ålder och tillför eget testosteron via läkaren (Nebido), spelar det då någon som helst roll om man inte kör en PCT efter?

3. Finns det några som helst faror med lågt testosteron under korta perioder, säg 2-3 månader?

4. Då Ostarine inte aromatiserar så bör inte AI behövas alls gissar jag?

Tar gärna en kopp kaffe med dig om jag skulle passera Burträsk någon gång då du verkar vara en trevlig gubbe

1. Under tiden och ganska snabbt efter första intaget skulle jag tro.

2. Nej det borde inte påverka mycket.

3. Om du tar nebido ska ju inte det hända fast om du nu skulle missa någon injektion så nivån blir låg bara under några månader borde det inte vara någon större fara. Har själv haft så lågt som 2.7 efter en kur precis innan pct men det återhämtade sig snabbt så märkte det knappast.

4. Stämmer bra. Om du samtidigt tar nebido kanske det kan aromatisera vid högre doser.

Lite tveksam till att du kommer känna mycket av ostarinet om du redan tar nebido fast med hästdoser kanske det kan ge nått.

Krydda på med lite deca istället om du nu vill blanda in något annat än testosteronet du redan tar.
Senast redigerad av Svemmpa 2019-08-23 kl. 06:28.
Citera
2019-08-25, 01:41
Medlem
Gunnar.Tegelkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Tar gärna en kopp kaffe med dig om jag skulle passera Burträsk någon gång då du verkar vara en trevlig gubbe

1. Under tiden och ganska snabbt efter första intaget skulle jag tro.

2. Nej det borde inte påverka mycket.

3. Om du tar nebido ska ju inte det hända fast om du nu skulle missa någon injektion så nivån blir låg bara under några månader borde det inte vara någon större fara. Har själv haft så lågt som 2.7 efter en kur precis innan pct men det återhämtade sig snabbt så märkte det knappast.

4. Stämmer bra. Om du samtidigt tar nebido kanske det kan aromatisera vid högre doser.

Lite tveksam till att du kommer känna mycket av ostarinet om du redan tar nebido fast med hästdoser kanske det kan ge nått.

Krydda på med lite deca istället om du nu vill blanda in något annat än testosteronet du redan tar.

Tack för ditt trevliga svar. Du är välkommen på kaffe när du vill, sänd bara ett PM. Jag måste gå av helt en kortare period för att komma "rätt" i värdena för återbesök pga Nebido. Så jag kommer ligga väldigt lågt någon månad eller två max. Men detta borde ju kroppen klara av eller?
Men Ostarinet ska i alla fall inte öka mina nivåer av Testosteron?
Citera
2019-08-25, 02:07
Medlem
Zebrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Du får bättre resultat av en stabil AAS-kur än SARMs. Åtminstone i det här fallet.

Den mannen är för övrigt i ett läge där han skulle kunna fortsätta träna ett tag till utan att öppna honungsburken, precis som nämnts.

Jo antar att testo only ger bättre effekt. Det hade dock varit roligt att testa sarms då vissa verkar tycka det är snäppet "bättre" än kreatin och vissa lovordar det som fan!

Ska vänta iaf 6 månader innan jag stoppar fingrarna i honungsburken så att säga
Citera
2019-08-29, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Tegelkvist
Tack för ditt trevliga svar. Du är välkommen på kaffe när du vill, sänd bara ett PM. Jag måste gå av helt en kortare period för att komma "rätt" i värdena för återbesök pga Nebido. Så jag kommer ligga väldigt lågt någon månad eller två max. Men detta borde ju kroppen klara av eller?
Men Ostarinet ska i alla fall inte öka mina nivåer av Testosteron?
Ostarinet kommer sänka din testoproduktion.
Några månader utan Nebido är väl inte så långt ifrån ett vanligt injektionsintervall så det borde inte märkas alls om du redan är inkört på medicinen och har stabila nivåer.
Citera
2019-09-02, 22:12
Medlem
yidarmy123s avatar
Vad tror ni om en 7v kur med 25mg ostarine/dag och 10mg testolone/dag. Onödigt att blanda dessa preparaten samtidigt? Någon som har erfarenhet av denna blandning?
Har 70 testolonepiller hemma utöver mina 130st ostarinepiller men det känns lite onödigt att köra en ensam kur med en såpass låg dos som 10mg/dag.

Hur tycker ni jag borde använda mig av mina SARMS på bästa sätt? Hur hade ni lagt upp det hela?
Det är förövrigt min första kur på SARMS. Jag har tidigare erfarenhet av turinabol för några månader sen med goda resultat.

Är förövrigt 23 år gammal och mina PB i basövningarna i nuläget är
Knäböj 160kg
Bänkpress 110kg
Marklyft 190kg
Militärpress 80kg
Senast redigerad av yidarmy123 2019-09-02 kl. 22:17.
Citera
2019-09-02, 22:20
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yidarmy123
Vad tror ni om en 7v kur med 25mg ostarine/dag och 10mg testolone/dag. Onödigt att blanda dessa preparaten samtidigt? Någon som har erfarenhet av denna blandning?
Har 70 testolonepiller hemma utöver mina 130st ostarinepiller men det känns lite onödigt att köra en ensam kur med en såpass låg dos som 10mg/dag.

Hur tycker ni jag borde använda mig av mina SARMS på bästa sätt? Hur hade ni lagt upp det hela?
Det är förövrigt min första kur på SARMS. Jag har tidigare erfarenhet av turinabol för några månader sen med goda resultat.

Knäböj 160kg
Bänkpress 110kg
Marklyft 190kg
Militärpress 80kg

Du kan bli avstängd efteråt, försäkra dig med blodprov efter kur och ha nolvadex(tamifoxen) tillhands.

MVH
Citera
2019-09-03, 20:35
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yidarmy123

Knäböj 160kg
Bänkpress 110kg
Marklyft 190kg
Militärpress 80kg

Vad är målet med kuren? Antar att du vill köra en bulk?

Har inte så mycket koll på Ostarine dock användes det oftast som Cutting Sarm, Och RAD140/Testolone körs bäst ensamt.

Ska generelt inte vara så bra resultat från att Stacka Sarms, då dem sätter igång samma receptors osv.

Jag hade kört RAD140: 10mg/ed i 10-12 veckor, eller 20mg/ed i 8-10 veckor.

Dina naturliga värden kommer dämpas, så standard Novla PCT är rekommenderat för att få systemet igång snabbt igen. Dock är du också ung så de kommer hjälpa lite. Behöves ingen AI då de inte är aromatising.

Bonus hade varit att slänga in MK-677 (10MG/ED) Både under och efter kuren.
Citera
2019-09-06, 10:06
Medlem
yidarmy123s avatar
Ja självklart så kommer jag använda mig av Nolva efter kuren. Tänkte mer kolla om det var någon annan som har kört ostarine och testolone tillsammans och fått bra resultat av det, och om någon skulle rekommendera det och isåfall varför i helhet. Och om någon inte skulle rekommendera det så varför etc.
Mitt mål med kuren är att bulka upp så mycket lean musclemass som möjligt och få mer hårdhet i musklerna.

Hur är det med libidon under ostarinekurer förresten? Det påverkar inget eller gör det någon skillnad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in