Citat:
Ursprungligen postat av
trollmother

Du tog en av de kliniskt värsta sarmsen och gråter sedan över dina dåliga värden. Man forskar inte ens längre med den pga dess carcinogena effekter på möss. Ja, du kunde lika gärna ha tagit något mycket mer anaboliskt istället, varför tog du ens GW? Vad var tanken? Läste du en gnutta om vad du förde in i din kropp innan du bestämde dig för det? Idioti att experimentera med något som har extremt dålig historik.
Det krävs inte mycket hjärna eller forskning för att förstå att det är stor skillnad på olika SARMS.
"Cardarine is another drug that is not authorized in Canada for any use. The sarms.ca website also lists cardarine as GW501516. All clinical development of GW501516 was stopped when toxicities, including various cancers, were discovered following routine, long-term animal studies".
källa:
https://www.tga.gov.au/book-page/12-cardarine
Eftersom det är en tråd om SARM så ville jag dela av mig med min erfarenhet då många verkar använda det i tron att det är betydligt mildare än AAS.
Jag brukar studera ämnena innan jag stoppar i mig dessa och var även väl påläst vad gäller Cardarine.
De vetenskapliga referenserna du nämner har sina uppenbara brister vilket redan påtalats och det var inte cancer jag rapporterade problem med och ville diskutera eller hur?
Taskiga blodfetter eller levervärden är inget jag hört talats om vad gäller vare sig MK-677 eller Cardarine så tyckte det var viktigt att dela med mig.