Citat:
Ursprungligen postat av
Crazefang
Haha en 0.4? Snälla skaffa lite kunskap om ämnet innan du uttrycker dig.
Du måste fått tag på det sämsta av det sämsta dessutom bankat 40/60 om du dragit i dig en 0.4
Jag som inbiten tar inte ens en 0.4. Skulle gärna vilja se det med ögonen, BS som sagt.
Horset jag får tagit i så är en 0.25 på gränsen till OD vid visa fall.
Skaffa lite kunskap? Jag har 15 års erfarenhet av opiater så nog har jag kunskap. Jag vet inte vad du får tag i för horse men standarden här i Västra Götaland ligger på ca 15% i runda slängar enligt NFC analyser och då är det "bra"(jag snackar om det bruna).
För 10 år sedan när jag bodde i Stockholm där det var smack och inte brunt så visst gjorde en kabbe susen, dock inte i dagens läge.
Jag skulle nog våga påstå att jag kände dom flesta kranar i Göteborg, och fick tag i dom bästa grejerna som fanns i staden, och trots det så gick det åt minst 2.5g om dagen (dock så både rökte jag och skjöt)
Tycker du ska skaffa dig lite kunskap istället om du inte visste att om man väl börjar ta höga doser så ökar toleransen markant. Känner flera stycken som silar 0.4-0.5 per fix för att friska till sig.
Av erfarenhet så brukar det finnas 3-4 olika sorters horse i omlopp i Göteborg åt gånger, utdelat på flera olika kranar, så vem du än pratar med så går det alltid att få tag på dom bästa grejerna som finns i stan för stunden och som sagt det håller ytterst sällan över 20%