Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-07, 12:22
  #23593
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det är skönt att se att en del kan utvecklas och växa trots svårigheter. Andra gör som Anna Book och ägnar livet och dagarna åt naglar, hår och att i timmar varje dag käfta med folk som driver hejdlöst med henne.

Heja dig Linda! I det här läget är du värd guld.

Alltså. Hon har fått ett jobb inom hemtjänsten. Som tusentals andra. Sedan lyckas hon få det till att hon är något alldeles särskilt. Hon är född till detta. Hon verkar vara precis samma person som tidigare.
Citera
2020-05-07, 12:34
  #23594
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Alltså. Hon har fått ett jobb inom hemtjänsten. Som tusentals andra. Sedan lyckas hon få det till att hon är något alldeles särskilt. Hon är född till detta. Hon verkar vara precis samma person som tidigare.

Hon är inte hjärnkirurg men det var ju inte det som det handlade om utan att hon inte var för fin för att ta ett "vanligt" jobb istället för att gå hemma och slå dank och gå på soc nu när det inte går att åka ut och spela.
Citera
2020-05-07, 13:01
  #23595
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Om du kollat i Annas tråd så drar hon inte in mycket till hushållet och ingenting nu när det är coronatider och andra artister t ex sänder från Globen utan publik. Gratis. Dit blir inte Anna medbjuden att delta för hon är ingen artist.
Att hon är med i förnedringstv har ju inget med artisteri att göra.

Linda är ju gift med Peter Thelenius som basar för Basic Element och dom har ju rest omkring under åren och spelat i lite olika länder så nog har Linda bidragit till hushållskassan.
Linda drar ihop till lön varje månad genom att jobba i hemtjänsten medan Anna ägnar tid åt kuddarna i sovrummet, tuttarna och sina kriminella vuxna barn.

F ö tycker jag du ska skämmas som nedvärderar ett "vanligt" jobb som är nödvändigt i dessa coronatider.
Som någon sa......skämmes ta mig fan.

Ska väl tillägga att jag varit väldigt aktiv och vass mot Linda i hennes tråd men jag tycker att när man vänder på steken och gör något riktigt bra för sig själv och familjen då ska man få cred för det så keep up the good work Linda.
Håller med till 100 procent, att Linda jobbar inom hemtjänst är fantastiskt och hon ska ha all cred. Att arbeta med gamla och sjuka i dessa tider beundrar jag.
Citera
2020-05-07, 13:17
  #23596
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Hon är inte hjärnkirurg men det var ju inte det som det handlade om utan att hon inte var för fin för att ta ett "vanligt" jobb istället för att gå hemma och slå dank och gå på soc nu när det inte går att åka ut och spela.

Hon måste väl äta som alla andra tänker jag. Vet inte om hon är värd ett "Heja dig Linda! I det här läget är du värd guld" för det.
Citera
2020-05-07, 13:53
  #23597
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hon måste väl äta som alla andra tänker jag. Vet inte om hon är värd ett "Heja dig Linda! I det här läget är du värd guld" för det.

Med tanke på all skit jag öst över henne tidigare så tycker jag att hon var värd det. Från min sida.

Over and out från mig i den här tråden tills det dyker upp något mer intressant.
Citera
2020-05-07, 14:26
  #23598
Medlem
KuReLuBs avatar
Linda är verkligen ingen favorit. MEN hon ska ha all cred för att hon skaffar jobb och inte går på bidrag. Inget mer inget mindre. Sluta överdriva. Skitpressen gjorde en artikel från hennes inlägg om var hon jobbar. Ren skräpjournalistik.

Hennes snubbe har det nog sämre. Nån krona kommer in per år om han är passiv men inte så pass att det går att leva på. Därav Lindas arbete.
Citera
2020-05-08, 03:25
  #23599
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Bumpar den här tråden för att berätta att Linda tydligen jobbar inom hemtjänsten. På hennes insta hade hon fått blommor från en brukares anhöriga.
Kanonbra av Linda att dra sitt strå till stacken i dessa tider när allt står stilla och inga pengar flyter in.
Det ska hon ha heder av.

Du har givetvis rätt, om Linda arbetar inom hemtjänsten så förtjänar det beröm och ingen har rätt att nedvärdera henne för detta.

Basic Element som hon är medlen i har väl inga spelningar pga Coronautbrottet precis som många andra band och artister, de som har något att invända mot Lindas vägval måste ju vara smått sinnessjuka i det extrema dagsläge som vi just nu befinner oss i.
Citera
2020-07-23, 18:12
  #23600
Medlem
EjSvensks avatar
Det går utför för hela familjen enl rykten , det tas allehanda droger amfetamin benzo och när om peng finns kola... Båda 2 ser helt tjackskadade ut , otroligt att dom får ha vårdnad om sonen. Linda har traditionella tjackskador med spretande fingrar och okontrollerade grimaser med ansiktet och på Peter fladdrar käken som ett klockspel. Det är nog mer och mer amfetamin för detta på deken par.
Citera
2020-07-23, 19:23
  #23601
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk
Det går utför för hela familjen enl rykten , det tas allehanda droger amfetamin benzo och när om peng finns kola... Båda 2 ser helt tjackskadade ut , otroligt att dom får ha vårdnad om sonen. Linda har traditionella tjackskador med spretande fingrar och okontrollerade grimaser med ansiktet och på Peter fladdrar käken som ett klockspel. Det är nog mer och mer amfetamin för detta på deken par.

Och inga nya inlägg på Instagram på ett par månader...
Citera
2020-07-23, 19:59
  #23602
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk
Det går utför för hela familjen enl rykten , det tas allehanda droger amfetamin benzo och när om peng finns kola... Båda 2 ser helt tjackskadade ut , otroligt att dom får ha vårdnad om sonen. Linda har traditionella tjackskador med spretande fingrar och okontrollerade grimaser med ansiktet och på Peter fladdrar käken som ett klockspel. Det är nog mer och mer amfetamin för detta på deken par.

Jag tycker sällan om detta men ditt troll ...
Källa på detta!

Gött att Linda kliver ut ur hela sin nostalgi sen Big Brother och hela långa resan tills nu genom äventyr och flärd till Äldreomsorgen.
Hommage för det.

Citera
2020-07-24, 14:17
  #23603
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Jag tycker sällan om detta men ditt troll ...
Källa på detta!
Gött att Linda kliver ut ur hela sin nostalgi sen Big Brother och hela långa resan tills nu genom äventyr och flärd till Äldreomsorgen.
Hommage för det.


Du verkar gravt efterbliven , du behöver källa ang ett rikskänt pundarpar som paranoida och fullproppade med allehanda substanser försöker köra in genom grinden till Kronoberg. Behöver du även källa på varför maten förbränns i din mage och sedan kryper ut ur arslet på dig ? Dom får gömma pillerburkarna på äldreomsorgen i Stocksund under Biondas arbetspass Låt mig uttrycka mig så här , mina uppgifter är 100% sanningsenliga och det kommer visa sig framledes.
__________________
Senast redigerad av EjSvensk 2020-07-24 kl. 14:20.
Citera
2020-07-24, 14:29
  #23604
Medlem
MollyMaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk
Det går utför för hela familjen enl rykten , det tas allehanda droger amfetamin benzo och när om peng finns kola... Båda 2 ser helt tjackskadade ut , otroligt att dom får ha vårdnad om sonen. Linda har traditionella tjackskador med spretande fingrar och okontrollerade grimaser med ansiktet och på Peter fladdrar käken som ett klockspel. Det är nog mer och mer amfetamin för detta på deken par.

Har du sett dem själv i levande livet eller? Kan du länka till en bild så att man själv kan bedöma om detta stämmer? Har så svårt att tänka mig Linda sån!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback